Szorította, mintha az élete múlott volna rajta...
1 héttel később
Aznap a két fiatal éppen hazaértek a gyerekekkel. Nagyon hiányolták már őket és a lány bár furcsálta a fiú, de beleegyezett abba, amit mondott. Alex is nagyon sajnálta, hogy rögtön a kicsik születése után már ,,passzolta" is őket, de jól tudta miért teszi. A felesége egyik kívánsága volt, hogy utolsó nap már hozzák haza a porontyokat a fiú édesanyjától, mert hiányoznak neki. Magában már tudta, hogy a lány kérése felettébb veszélyes a gyerekekre nézve, de mégis megtette számára.
Megetették, megfürdették őket együtt, majd miután ágyba kerültek altatót hallgatva aludtak el. Mindketten boldogak voltak noha egyikük tudta, hogy ez a pillanat nem tart örökké és ez lesz életükben az utolsó. Ők is rendbe szedték magukat és elvonultak, hogy élvezzék egymást társaságát utoljára.Másnap a két gyerek sírására ébredtek fel. Mindketten felkászálódtak az ágyból és a gyerekszoba irányába mentek, de amikor az ajtót nyitották volna a sírás elhallgatott. Egy pillanatra a fiú megtorpant, de a rossz érzés miatt a mellkasában mégis benyitott. De a gyerekek hűlt helyét találta. Az ágyakhoz indult volna, de hirtelen egy sikolyt hallott a háta mögül. Ahogy megfordult egy ütést érzett, aztán sötétség borult mindenre.
Egy székhez kötözve tért magához. Jó pár órája ott lehetett, mert az egész teste elgémberedett. Körülnézve tudta hogy hol is van hiszen hónapokkal ezelőtt napokat töltöttek itt. Először fel sem fogta mi történt, de amint eszébe jutottak az események egyszerre öntötte el az elméjét a szomorúság és a düh. Hányingert kapott a tudattól, hogy mit is csinálhatnak most a feleségével és a gyerekeivel. Nem értette. Az a mocsok megesküdött, hogy a gyerekek életét meghagyja a lányéért cserébe. De úgy látszik teljesen tönkre akarja őt tenni...
Hirtelen nyílt az ajtó és a lányt hozta be ugyanaz a férfi, mint 9 hónappal ezelőtt. Ugyanúgy maszkban és teljesen fekete ruhában volt. A vállán hozott törékeny testet lerakta egy ugyanolyan székre mint, amin a fiú ült. Ugyanolyan módon meg voltak kötözve a kezei, de nem látott rajta sérülést és ez nagy megkönnyebbüléssel töltötte el. A férfi miután elhelyezte a lányt kiment a szobából.
Pár perc elteltével, mintha ébredezett volna. Lassan nyitotta ki a szemeit és körbenézve a szobában megakadt az éppen alvó kedvesén. Ügyes mozdulatokkal mellé csúszott és ébresztgetni kezdte. A fiú nyöszörögve nézett fel, de amint meglátta ki is van mellette kipattantak a szemei.- Szívem! Jól vagy? Nem csináltak veled semmit ugye? Kérlek mondd, hogy nem bántottak!- záporozta el őt aggódó kérdésekkel, de a lány csak mosolyogva csókot adott neki jelezve, hogy maradjon csendben.
- Jól vagyok. Tényleg. Csak a fejem fáj kicsit.- mosolygott.
A fiú furcsállt valamit. A lány nem kérdezett semmit sem mintha tökéletesen tisztában lenne azzal, hogy miért is vannak ott.
- Tudom most mire gondolsz és igen. Tudok mindent.- erre a mondatra a fiú felkapta a fejét és éppen mondott volna valamit, de felesége csak a fejét rázva jelezte neki, hogy hallgassa végig.
- Amikor elmentél a gyerekkel otthonról 2 hete és én egyedül maradtam valaki meglátogatott. Nem tudom, hogy lány volt-e vagy fiú, mert maszkban volt és eltorzította a hangját. A rendőrséget akartam hívni, de ő lebeszélt róla. Nem is tudom. Pár szó kellett csak és azonnal megbíztam benne. Olyan volt, mintha már évek óta ismerném. Leültetett és elmondott mindent. Tudom, hogy meg kell halnom. De örömmel teszem- nézett fel a férfira-, mert így megmenthetem a gyerekeket és téged. Tudom, hogy nehéz lesz, de túl kell lépned rajtam, amikor már nem leszek és egyedül kell boldogulnod. Lesz, aki segítsen. Azzal is tisztában vagyok, hogy öngyilkosságnak lesz álcázva a gyilkosságom, de kérlek te csak működj együtt velük. Ha én meghaltam ők elengednek és új életet kezdhetsz a gyerekkel messze innen. Miattuk pedig ne aggódj. Nem a volt főnököd rabolta el őket. Az az alak vitte el őket, hogy biztonságban legyenek, hátha az az őrült meggondolja magát. Azt mondta, ha kiszabadultál innen visszaadja őket neked és elintézi, hogy soha többé ne kelljen találkoznod velük.A fiú lefagyott. Hogy nem gondolhatott erre előbb. Hiszen a lány olyan együttműködő volt és bár tudta, hogy ilyen a természete, de azt is tudta, hogy helyén van az esze. De a gyerekek miatt nem kellett aggódnia. De a lány. A lánynak, akit szeretett, védelmezett mindentől, megadott neki mindent, most miatta kell meghalnia. Mert ő belekeverte ebbe az egészbe. Mert hallgatott arra a maszkosra és hagyta magát rávenni az árulásra. Talán, ha nem teszi meg most nyugodtan élhetnének a lánnyal kettesben.
Ezen gondolatok hatására több száz könnycsepp tört utat magának. Szégyellte magát, mert kudarcot vallott férjként és apaként is. Nem tudta megvédeni azt, ami a legfontosabb neki. Talán az a maszkos alak ilyen módon akarja jóvá tenni, hogy ezt okozta. Ha hónapokkal ezelőtt nem rá hallgatott volna...- Alex!-- szólította meg a lány, ami miatt kiszakadt a gondolataiból és annak könnyes szemeibe nézett. Ha nem hallgattál volna rá talán nem mentettél volna meg több száz embert abban az iskolában. Én csak egy élet lettem volna, amit megvédhetsz. De így. Van lehetőséged még többet segíteni neki és megvédeni a két csöppséget. Kérlek ne okold magad és továbbra is segíts neki, ha kéri. Ő csak jót akar mindenkinek. De te is jól tudod, hogy áldozat nélkül nincs győzelem. Boldogan halok meg, mert tudom, hogy több száz emberért teszem.- mosolygott a könnyei között a lány és egy utolsó csókot lehelt a fiú ajkaira. Minden szerelmét próbálta belesűríteni ebbe az utolsó csókba.
Lépteket hallottak. Az ajtó kivágódott és a Főnök lépett be rajta az embereivel és kezében egy pisztollyal. A fiú izmai megfeszültek, de nem szólt semmit. A lányt eloldozták és kivezették, majd bezárták az ajtót. Egy apró hangszórót hagytak csak a földön. Az hirtelen recsegve bekapcsolt. Sikítások és nyögések szörnyű hangja töltötte be a szobát. A lány próbált ellenkezni, de a két férfi lefogta őt, amíg a harmadik végezte a dolgát. Mindhárom férfi esetében végig kellett szenvednie a szörnyűségeket, majd a fiú csak egy pisztolylövést hallott, aztán csend telepedett a szobára.
Az ajtón hamarosan bejött a három férfi ördögi vigyorral az arcán és ledobták a halott lányt a földre. A fiú nem bírta tovább és hangos, keserves sírásba és üvöltésbe kezdett. A Főnök csak hangos röhögésbe kezdett, majd Alex egy hatalmas ütést érzett a fején és ismét elájult.
YOU ARE READING
Más szemmel a világ 《BEFEJEZETT》
Teen Fiction,,Más szemmel látni a világot. A színek helyett csak feketét és fehéret látni. Nincs cél, nincs miért küzdeni és egyszerűbb lenne feladni. Elbújni a gondok, a kételyek elől és nem bízni másokban. Hagyni, hogy a szomorúságnak nevezett szörny először...