A döntés nyomása

24 6 0
                                    

- 2 lehetőséged van! Vagy mindkettejük élete vagy csak a lányé!

A fiú lefagyva nézett rá. A lélegzete is elállt ennek a két mondatnak a hallatán. De legjobban bántotta, hogy bármelyiket választja a lány halott lesz.

9 hónappal később

Eltelt 9 hónap. Ezalatt a fiú próbált egy egész életet belesűríteni ebbe az időszakba. Sikeresen befejezte az iskolát a lánnyal együtt és amíg az otthon pihent, ő dolgozott és igyekezett minél több időt tölteni vele. Tudta, hogy el fogja veszíteni és ez minden nap egy kicsit megölte. Természetesen a lánynak nem mondhatta el, amiket 9 hónappal ezelőtt halott az egykori főnökétől, de tudta, hogy a lány is érzi, van valami, amit nem mondd el neki. De ennek ellenére nem faggatta és nem kérdezősködött. A terhesség rendben ment, mint ahogy a szülés is. Az első ultrahangon kiderült, hogy szerelme 2 kis életet hordoz a szíve alatt. A rövid idő és a gyerekek miatt úgy érezte minél előbb el kell vennie így, amint kijutottak arról a helyről el is vette feleségül.
Sokatokban felmerülhet a kérdés, hogy miért nem szóltak a rendőrségnek vagy bárkinek erről az ügyről. Alex tudta volt főnöke szinte minden gondolatát és, ha bármivel is próbálkozott volna annak a gyerekek itták volna meg a levét. Ezt pedig nem hagyhatta. A lány pedig nem emlékezett semmire. Mielőtt elmehettek volna arról a helyről egy keveréket kapott injekció formájában, ami az összes ottani emlékét kitörölte. Így a fiú rendezett el mindent helyette. Nagy volt az aggodalom és a meglepődés, amikor visszatértek. Zsarolással elérték nála, hogy hazudjon a hollétükről. A szüleik, a barátaik mind úgy tudták, hogy egy hétre mentek el kettesben, mert eleinte abortuszt terveztek, de a lány meggondolta magát és inkább megtartotta a babákat. Ezután úgy döntöttek maradnak és felkészülnek a napra, amikor közlik a családdal, hogy szülők lesznek. Kissé meglepődtek, de a fiatalok örömére támogatták őket mindenben. Így sikerült saját lakást és munkát szerezniük. Ha a fiúnak sokat kellett dolgoznia a lány szülei gondoskodtak feleségéről.

A szülés után még egy pár napig bent tartották a lányt és a két kis lurkót, majd mindannyian hazamentek mostmár úgy, mint egy család. A fiú nagyon boldog volt és el is felejtette, hogy a lány nem fogja megérni a gyerekek felnövését.
A felesége éppen a két kölyköt fürdette, amíg ő a kanapén ülve olvasott egy könyvet. Hirtelen a telefonja üzenetet jelzett, de csak később nézte meg, mert a könyv tartalma igencsak lefoglalta. De miután meglátta azt a pár szót a könyv kiesett az elernyedt kezéből és levegő után kapkodva próbálta visszafogni a könnyeit.

,, 1 heted van."

Ezernyi érzés kavargott a szívében. Tenni akart valamit, de tudta, hogy hiába minden és ez szétszaggatta belülről. Nem akarta, hogy a gyerekei anya nélkül nőjjenek fel, de jól emlékezett a választási lehetőségeire is, amikben mindenképp szerepelt a lány halála. Úgy érezte ezt az 1 hetet szeretné eltölteni úgy, hogy semmi sem áll az útjukban. Azonnal írt is egy üzenetet a cégnek, ahol dolgozott, hogy 1 hét szabadságot kérjen, valamint az édesanyját kérte meg, hogy vigyázzon a gyerekekre, mert szeretne a lánnyal tölteni egy ,,kis" időt. Az anyja természetesen beleegyezett és a cég is elnéző volt vele, hiszen alig fél éve dolgozott ott mégis páratlan munkája volt.
Hirtelen szerelmét látta lejönni a lépcsőn ezért arrébb rakta a telefonját és felállva egy hatalmas ölelésbe zárta, annak törékeny testét.

Szorította, mintha az élete múlott volna rajta...

Más szemmel a világ 《BEFEJEZETT》Where stories live. Discover now