🔮 You & I 🔮 18+

3.1K 185 26
                                    

Louis szervei teljesen átrendeződtek valami bizarr koreográfia alapján. Vére a füleiben dübörgött, szíve a torkában dobogott, gyomra gyűszűnyire zsugorodott, nem tudta, hová lett a többi testrésze, mert csak elzselésedett masszának érezte magát. Harry sem volt képes tisztán gondolkodni, sőt igazából sehogyan sem. Beszippantotta őket a mérhetetlen vágy és akarás áthatolhatatlan burka. Olyan lehetetlen küldetésekkel nem is próbálkoztak, mint a beszéd, csak a legalapvetőbb hangok képzésére voltak képesek, mint a nyögés, a rezgős sóhajok. Különben is, ahhoz, hogy megszólaljanak, el kellett volna szakadniuk egymás szájától és erre az áldozatra egyikük sem volt hajlandó, igaz, nem is volt mit mondaniuk. Mindent, amit tudniuk vagy tudatniuk kellett a másikkal, elmondták a csókjaik, az egymáshoz dörgölőző testük, a szinte már durván húsba maró simogatásaik.

Harry próbált először elhúzódni, de Lou olyan felháborodottan nyögött fel és húzta vissza magához a valaha göndör fejet, hogy Harry biztosan felnevetett volna, ha képes rá.

- Csak a pólómat... - sziszegte a fogai közt.

- Hm? - Louis még erre sem volt hajlandó.

- Csak a felsőmet akarom levenni - sikerült. Az első épkézláb mondat az utóbbi tíz percben. Vagy tíz órában? Ki számolta?

- Ja azt lehet - egyezett bele a fiú a pillanatnyi különválásba, de csakis a magasztosabb cél érdekében. Amint feltárult előtte a férfi most sokkal szélesebb mellkasa és néhány új tetoválása, rögvest rávetette magát. Elhatározta, hogy részletesen meg is fog dicsérni minden egyes újonnan beépült izmot, minden új mintát, ami a napbarnította testet díszítette. Utána... most csak csókolta őket, kezeivel simogatva Harry vállait, oldalát, derekát. Harry a borzas hajba túrt, majd Lou tarkóján keresztül haladt az emlékeinél sokkal vékonyabb hát felé. Mennyit fogyott ez a fiú, jegyezte meg magában, pedig akkor is karcsú volt, amikor beleszerettem...vajon én tettem ezt vele? Nem volt sok ideje a filozofálgatásra, mert Lou kezei lejjebb vándoroltak és elérték a nadrágja sliccét, amit a nekifeszülő merevedése miatt nem volt olyan egyszerű lehúzni. Nagy nehezen lehámozta az eszméletlenül szűk fekete nadrágot róla és közben az fordult meg az agyában, hogy ebben a középkori kínzó eszközben hogy volt képes átmászni a kerítésen és feljutni az emeleti erkélyre...na jó, ez lesz a második kérdés, amit majd feltesz neki...

Miután az akadályként funkcionáló ruhadarab is messze repült a tett színhelyétől, már csak Lou boxere volt az útban. Az sem sokáig, mert Harry szinte a másodperc tört része alatt szabadította meg tőle. Ember valószínűleg nem látott még ruhadarabot ilyen villám sebességgel lekerülni a viselőjéről. Most, hogy már semmi nem gátolta őket abban, hogy teljes bőrfelületen érintkezzenek, elérkezett az idő, hogy főhadiszállásukat áthelyezzék egy kényelmesebb felületre. Az ágy észszerű megoldásnak tűnt. Harry addig tolta maga előtt Lou kívánatos testét, míg térdhajlata a matracnak nem ütközött. Egyszerre estek a puha felületre és Harry nagyon vigyázott, hogy testsúlya ne nyomja agyon az alatta elterülő fiút. Mert bár küldetése így bevégeztetett volna, azért ő ezt már nem akarta olyan vehemensen. Egészen más szándékai voltak az azúr szeművel most, hogy tisztán emlékezett, milyen elemi erejű vágy hajtotta őket egymás karjaiba annak idején. Semmi mást nem akart, csak újra egyesülni vele és átélni azt a mámort, amit sem előtte, sem utána soha nem tudott még csak elképzelni sem. Egyikük sem volt már teljesen önmaga, nem láttak, nem hallottak, csak egymást, a zaklatott szívverést, a szaggatott légvételeket, az elakadó sóhajokat, a mélyről feltörő morgást. Harry újra Louis-ra vetette magát. Lou pedig alámerült a kéjbe, magán kívül dobálta törékeny testét a hatalmas férfi alatt, akit minden sejtjével kívánt. Egy percig sem volt hajlandó tovább várni, megragadta Harry kezét és a fájóan feszülő merevedésére szorította. Másik kezével pedig a férfit a hájánál fogva húzta fel, hogy újra az ajkain csünghessen. Harry összefogta mindkettőjük tagját és együtt, a saját előnedveikkel síkosítva kényeztette őket.

🔮HÓGÖMB (Larry, Ziall ff) 🔮 BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora