- Hogyhogy félrediagnosztizálták? Mi baja van akkor? És milyen műtét? - Zayn nem tudta leplezni a felindultságát, kezdett már túl sok lenni a feldolgozásra váró inger és a férfi egyre kevésbé tudta kontrollálni az indulatait.
- Nos, nem meglepő a tévedés a kollégák részéről, hisz a két betegség tünetei megegyeznek és mivel a rendelkezésre álló műszereik lényegesen gyengébb felbontásúak, mondhatni elavultak, a hiba borítékolható volt. Mr Horan nem szívelégtelenségben szenved. A szívének egyik billentyűje a ludas a rosszulléteiben, ugyanis a gyér vérellátás miatt gyakorlatilag alig funkcionál. Ennek az az oka, hogy a szívizmot tápláló Y alakú ér hetvenöt százalékértékkel beszűkült az érfalra lerakódó meszes tartalom és egyéb, egyelőre ismeretlen eredetű üledék miatt. Stresszre, megerőltetésre ez egy görcs miatt tovább zsugorodik, lehetetlenné téve az eleve csekély mennyiségű vér áramlását is. Mondhatni rejtély, hogy lehet, hogy maga a szívizom alig károsodott, de ez nekünk csak jó. A mi dolgunk most az, hogy egy bypass műtéttel, ami hangsúlyozom, igen sürgős, a hibás billentyűt kicseréljük egy mesterségesre, a károsodott eret pedig eltávolítjuk és egy, a lábszárból vett érrel pótoljuk. Illetve van még egy lehetőség, amennyiben az eret is mesterséges anyaggal helyettesítjük, kiküszöbölve ezzel a lábszár későbbi cirkulációs problémáit.
Nem tudni, hogy a döbbenet, az aggodalom vagy a megkönnyebbülés volt a legerősebb érzés bennük, de sem Niall, sem pedig Zayn nem volt képes megszólalni egy ideig. Némán próbálták feldolgozni a hallottakat, a temérdek új információt, latolgatták az esélyeket, várták, hogy valaki, bárki megadja még azt a löketet, amitől végre sikerül magukhoz térniük.
Egy magas barna és egy alacsonyabb szintén barna férfi megjelenése váltotta most ki a kívánt hatást. Harry és Louis léptek a kórterembe, hogy ki engedte be őket, máig vitatott. De Harry szélvészként csörtetett be, mögötte lényegesen megfontoltabb kedvesével kézen fogva. Zayn küldött egy üzenetet Lounak még akkor, mikor a folyosón várakozott, de választ nem kapott, nyilván aludtak még a kora hajnali órában. A kötelező bemutatkozások után az orvos magukra hagyta őket azzal, hogy néhány óra múlva, a vizit végeztével visszatér és akkor megbeszélik a továbbiakat.
- Na helló, ifjúság! Mondd, Niall, te nem tudsz megülni a valagadon egyszer? - kérdezte Harry félig vicces hangon, de valójában igen komolyan.
- Harry... - kezdte Louis - megbeszéltük, hogy nem fogsz...
- Jó oké bocs - lágyult el Harry hangja azonnal. Hihetetlen, mire képes a szerelem, nem? - szóval átfogalmazom. Mit kerestél te éjnek évadján a folyóparton egyedül? Ez már vállalható kérdés vagy kasztráljam is magam?
- Én csak...összekaptunk Zaynie-vel és ki akartam szellőztetni a fejem, de elvesztettem az időérzékemet és el is tévedtem. Fáztam, bepánikoltam, jött a roham, hívtam Z-t, ő a mentőket és most itt vagyok, zanzásítva ennyi.
- Összekaptatok? Ti??? Mi a fasz? - Harry gyorsan körbenézett és meggyőződött róla, hogy Eddie nincs a közelükben. Nem mintha nem tudta volna, de az utóbbi hetekben a vérébe ivódott, hogy vigyáznia kell a nyelvére. Idejövet a kisfiút bevitték a Tommo's-ba és Jolanda gondjaira bízták, tudván, hogy a kórházba nem hozhatják magukkal.
- Igen. Apróság volt igazából...- hazudta Zayn.
- És akkor mi a retkes búbánatért nem mentél utána, ha? Ha tudod, milyen beteg, akkor miért hagytad magára? Normális vagy, ember? Meg is ölhetted volna! - akadt ki Harry. Zayn nem akarta, hogy mindenki Niallt kezdje vádolni a meggondolatlansága miatt, nehogy újabb rosszullét legyen a következménye. Úgy gondolta, ő könnyebben megbirkózik a szidalmakkal, bár nehezen viselte őket a megtépázott idegeivel.
VOCÊ ESTÁ LENDO
🔮HÓGÖMB (Larry, Ziall ff) 🔮 BEFEJEZETT
Fanfic🔞 A nyolcéves Louis egy utcai bandaháború során elveszíti édesapját, akit egy eltévedt golyó sebez halálra. A fiút egy egy pár évvel idősebb utcagyerek húzza ki a tűzvonalból, és egy hógömbbel tereli el a figyelmét, míg a rendőrség odaér. Az idegen...