1.Bölüm

380 28 44
                                    

•Selammm, bana şans verip kitabımı okuyan minnoşşş okur 🌸
•Bu platform da yanımda olduğun için de ayrıca teşekkür ederim ;)
•BAŞLADIĞINIZ TARİHİ YORUMLARDA BELİRTİRSENİZ SEVİNİRİM.
• Bölüm sonunda görüşmek üzere 👋🏻

Sabahın köründe yine annemin bağırış sesleriyle, güne uyanmaktan nefret etsem dahi sesimi çıkarmayarak yataktan doğrularak komodinin üzerinde duran telefonumu alıp saate baktım.

Daha okula gitmeme bir saat vardı ama annem yine bilerek erken uyandırmıştı.
Gece gördüğüm rüyanın etkisinde olduğum için kendime gelememiştim bir türlü,en iyisi sıcak bir duş alıp kendime gelmekti.

Tekrar odama girdiğimde iki kapılı beyaz dolaba bakınca içim burkulmadı değil hani sonuçta önceden bir oda dolusu giysi dolabım vardı çünkü.

Sadece bir kaç ay öncesine kadar lüks bir hayatım vardı, istediğim kadar alışveriş yapma gibi bir şansım vardı ama şimdi hepsi yok olunca insanın zoruna gidiyordu.

Ama şuan içerisinde kalabileceğimiz 3 odalı bir evimiz olmasına bile şükrediyordum.

Babam iş adamıydı evet ama hiç bir zaman geliri düşük insanlarla dalga geçmek onlarlı küçümsemek bana göre değildi. Sadece insanın kendi karakterini ortaya koyuyordu bu tarz davranışlar.
Bu konuda babama çektiğime emindim çünkü kendisi sürekli yardıma muhtaç insanlara yardım eder, okul okumak için çabalayan birden çok öğrenciye el uzatmaya çalışırdı ama annem ise babamın tam tersidir.

O kendi sınıfından insanlarla konuşmayı, oturup kalkmayı tercih eden bir karaktere sahiptir.
sürekli kendinden düşük gelirli insanlara ithamda bulunurdu ama şuan da  beğenmediği insanlarla aynı konumda olması onun için ne kadar zor olduğunu tahmin bile edemiyordum.

Daldığım düşüncelerden annemin "Berennn" diye tekrar bağırmasıyla sıçrayıp " geliyorum anne" dedikten sonra dolabımdan siyah jean, siyah sweat, siyah deri ceket ile converslerimi giyince hazırdım sonunda.
Ah tabi çok sevgili kıvırcık saçlarımı söylemeyi unuttum.
Saçlarım en büyük baş belam olabilirler.
Neyse ki duş aldığım için sadece köpük yapınca doğal bir görünüm elde etmiştim. Aynadan son halime bakınca kendime okey işareti yapıp çantamı ve telefonumu alıp mutfağa geçtim.

"Günaydıın canım ailem" diyerek babamın yanına oturdum.
Babamla ablamdan olumlu yanıtlar alınca gülümseyip anneme döndüm "Beren kaç saattir bağırıyorum niye cevap vermiyorsun?" annemin klasik sitemine aldanmayıp " sana da günaydın annecim"

ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin