Güne gözlerimi çadırımıza vuran güneş ışığı ile uyandım,kızları da uyandırdıktan sonra yüzümüzü yıkadık. Bugün kampın son günüydü ve hep beraber kelebekler vadisi diye bir yere gidecektik kahvaltı yaptıktan sonra 10 dakikalık hazırlanma süresi vermişlerdi kıyafetlerimi giydikten sonra kızları beklemeye başladım.
(Dünya'nın giydiği kıyafet)
Kızlarda hazırlandıktan sonra hep beraber bizimkilerin yanına gittik.
Herkes hazır olunca servislerimize bindik her zamanki gibi yine arkaya oturmuştuk. Servis şoförüne istek üzerine "Ece Seçkin'den dibine dibine" açtırmıştık kamp çok güzel geçiyordu Aren ile dertleşmiştik kızlarla birsürü fotoğraf çekmiştik kısacası her anımızı ölümsüzleştirmiştik. Sonunda geleceğimiz yere varmıştık.(Antalya kelebekler vadisi 🦋)
Kelebekler vadisi beklediğimden daha da güzeldi resmen bayılmıştık buraya, o kadar fotoğraf çekmiştik ki Aren'i bile ikna edip fotoğraf çekmiştim.
Burada bayağı eğlenmiştik hatta beraber yani bizim altılı grup karar vermiştik bir aksilik çıkmazsa yazın tekrar gelmeyi düşünüyorduk.
Artık bu tapılası yerden ayrılmamızı gerekiyordu.
Hep beraber toplanmıştık gitmeden son bir fotoğraf çekeyim derken ölüyordum neredeyse yani Aren bileğimden tutmasaydı canım kankalarım helvamı yiyorlardı şuan.
Bizimkiler iyi misin? deyince iyi olduğumu söylemiştim. Aren ise "bence bir daha fotoğraf çekmezsin sonuçta her defasında yanında olamayıp seni kurtaramam ya" demişti ego yığını uyuz şey ama yanılıyordu ben fotoğraf çekmeden duramazdım ki o anı ölümsüzleştirmem gerekiyor sonuçta, eğer birgün ileride bir kızım olursa bana çeksin Allahım annesi gibi fotoğraf manyağı olsun diye düşünürken artık gitmemiz gerektiğini farkına varmıştım.
Kamp alanına geri dönmüştük akşam yemeğinden sonra herkes tüm eşyasını toparlamıştı , bizimkiler ile bir ağacın altında küçük bir ateş yakıp etrafında oturmuştuk "benim canım sıkıldı ya oyun oynayalım mı? " demişti Arya"bizde onaylanmıştık. Doğruluk mu ? Cesaretlik mi ? Oynayacaktık ,ilk şişeyi ben çevirmiştim şişe Arya ve Aras arasında durmuştu yani Aras soracaktı Arya cevaplayacaktı biz böyle oynamaya devam ederken şişe ben ve Aren arasında durmuştu soruyu Aren soracaktı ben cevap verecektim heyecanlanmadım dersem yalan olurdu yani "benim hakkımda ne düşünüyorsun"demişti. Bende "seninle tanıştığımız zamanlarda bana bayağı soğuk yapıyordun sonradan yavaş yavaş benim ne kadar tatlı mı tatlı sevimli biri olduğumu görünce dayanamayıp konuşmaya başladın ve seni tanıdığıma da pişman değilim bay ego bu arada dert ortağımsın dedim." Aren'de "kızım birde bana egolu diyorsun kendine baksana sen ya egondan geçilmiyor demişti."ben bu sözün altında kalır mıyım?tabiki de kalmazdım direk cevap verdim" zirvedeyim sesin gelmiyor Arenciğimmmm"demiştim bir anda bizimkilerden ooo sesi yükselmişti tam Aren bana laf sokacakken öğretmenimiz yanımıza gelip gençler çok ses çıkarıyorsunuz sabah erken kalkıp yola çıkacağız artık uyuyun deyip bizi kaldırmıştı. Ben zafer gülümsememi Aren'e gönderirken o somurtuyordu.Öğretmenimiz ikinci kez uyarınca çadırlarımıza girmiştik.
Arya "kızım Aren'e bi laf sokmadığın kalmıştı"dedi bende "başta kendisi kaşındı Arya ben napayım dedim.
Nefes ise" hadi kızlar yarın konuşursunuz uyuyun sabah erken kalkacağız deyip bizi susturmuştu.Sabah yine erkenden uyanıp servislere binmiştik evin önüne ne ara geldiğimi hatırlamıyordum bile galiba yol boyunca uyumuştum.
Bizimkilerle vedalaşıp inmiştim servisten elimdeki çanta ile evin zilini çaldım kapıyı ablam açmıştı. "Hoşgeldin güzelim"demişti bende ona sarılıp "beni çok özledin bensiz evin tadı yok biliyorum ablaların balı"demiştim. Gülerek salona geçtiğimizde annemin yanına gidip kocaman sarılıp yanağını ısırdım.
Annem bana kızgın bakışlar atıp"kızım sen ne zaman büyüyeceksin acaba 18yaşına gireceksin hâlâ şu huyundan vazgeçmedin deyip homurdandı" anne ya seni kızdırınca çok tatlı oluyorsun ne yapabilirim dedim "Dünyaaaaaaaa terlik geliyor bak" demişti.
Terlik yememek için koşup odama çıktım ardından da "anne ben duşa giriyorum haberin olsun" deyip kapıyı kapattım.
Sakin bir duşumu alıp eşofmanlarımı giydikten sonra kendimi yatağıma atıp elime telefonumu aldım o kadar fotoğraf çekmiştim paylaşmam gerekiyordu sonuçta birkaç tane kızlarla birkaç tanede hep beraber olanı paylaşmıştım. Sonra bir tane yanlız Aren ile çektiğimizi gördüm çok tatlı ve masum çıkmıştık onu paylaşıp altına da "egosundan hiç geçilmiyor" yazıp Aren'i etiketlemiştim. Zaten onu telefonuma"BAY EGO"diye kaydetmiştim. Biraz daha sosyal medyada dolaşıp aşağı inip annemlere sofrayı kurmaya yardım ettim yemek yerken annem "kamp nasıldı kızım" demişti bende "güzel geçtiğini bayağı eğlendiğimizi" söyleyip çektiğimiz fotoğrafları göstermiştim. Annem ise Aren ile çektiğimiz fotoğrafta takılı kalmıştı neymiş efendim yok iyi çocuk yok efendi,yakışıklı çocuk deyip durmuştu bende "Allah sahibine bağışlasın annecim"demiştim ama annem yine soru sormaya devam ediyordu" sevgilisi varmı kızım "demişti bu seferde "Hayır annecim sevgilisi yok ne yapacaksın çokmu beğendin"dememle terliği yemiştim. Annem yine tam on ikiden vurmuştu.
iyi geceler dileyip odama çıkmıştım çok yorgun olduğum için hemen uykuya dalmıştım....... 🌙Merhabaaaaaaa! Arkadaşlar nasılsınız bakimmmmmm kitabımı nasıl buldunuz? Kitabı gerçekten beğendiyseniz akışı hoşunuza gittiyse lütfen 🌟tıklar mısınız? Bende emek harcıyorum saatlerce seviyorum sizi.... 🙈❤
🌙🐼🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...