BİR HAFTA SONRA 🍒
Aren'den 🍃
Ayşegül teyzenin ölümü ailesini,akrabalarını çok üzmüştü.
Bir hafta boyunca Dünya'nın yanından hiç ayrılmamıştım.
Her uykuya daldığında sıçrayarak kabuslar görerek uyanması canımı acıtıyordu.
Kimseye söylemesem de kendime bile itiraf etmesemde galiba ben hayatımda ilk defa birini önemsiyordum. Ona değer veriyordum bunu farkındaydım ama aşık mıydım? bu sorunun cevabını ben bile bilmiyordum ilerleyen zamanlarda öğreneceğim inşallah.Misafirler yavaş yavaş azalıyordu artık sadece bizimkiler Dünya'nın ablası ve babası kalmıştık.
Ůç gündür içim içimi yiyordu.
Çünkü Dünya sürekli rüyasında annesinin ona ölmediğini yardıma ihtiyacı olduğunu söylüyormuş.
Bunları bize anlattığında ablasından hiç beklemediğimiz bir tepki gelmişti.
"Dünya anlamıyor musun ?o öldü tamam mı öldü aklına başına al artık"
Dedikten sonra salon kapısını çarparak odasına gitmişti.Aras ve Mert ile sigara içmek için aşağıdaki bahçeye çıkmıştık.
Abi benim size birşey söylemem gerek dedi. Dinliyoruz koçum hayırdır ne oldu? dedim.MERT:
Abi ben Hollanda'ya gidiyorum.ARAS:
Oğlum canımız sıkkın zaten boş boş konuşma!AREN:
Mert koçum sen ciddi misin ?MERT:
Abi babamın bir arkadaşı babama teklif etmiş burs gibi birşey 4 ya da 5 yıl kalacağım yani sadece eğitim amaçlı birde şey Arya ile yaşadığımız son olayı biliyorsunuz zaten eminim onun içinde daha iyi olacak.ARAS:
Bizi bırakıp gidiyorsun yani ?MERT:
Abi belki de en hayırlısı böyledir.
Hem 4-5 yılda beni unutacak mısınız?AREN:
Saçmalama lan seni unutan ölsün.O bizim kardeşimizdi. Aramızdaki en neşelimizdi. Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Mert'in gidişi hepimizi elbette üzecekti ama Arya bayağı üzülecekti.
Üçümüz erkekçe sarıldıktan sonra Aras "ne zaman gidiyorsun bakalım?"
dedi.MERT:
Tam belli değil ama galiba bir hafta sonra zaten okullar açılacak.AREN:
Bu kadar erken mi ? lanMERT:
Abi daha gidip evi falan ayarlamam gerek o yüzden okul açılmadan gitmem gerekiyormuş.Biz sohbete dalmışken içeriden Dünya'nın çığlığı yankılandı.
Dünya'dan 🌹
Kafam o kadar karışıktı ki dünyadan soyutlanmıştım resmen kimseyle konuşmak istemiyorum hayat ile bağlantımı kesmek istiyordum.
Neden ağlayamıyorum?
Neden annemin öldüğüne inanmıyorum?
Neden annem rüyalarımda sürekli benden yardım istiyor?
Neden izleniyormuşum gibi hissediyorum ?
Kafamda birsürü soru kendimi çaresiz ,zavallı hissediyordum.Şimdi de Mert'in Hollanda'ya gitmeden önce bizimle son bir kez yemeğe gitmek istediğini söylemişti canım hiç istemiyordu ama onu kırmayıp son bir kez beraber altılı takılacaktık.
Gerçi Arya gelmeyeceğini söylemişti ama Mert'in son bir kez demesi üzerine kabul etmişti.DENIZ'DEN (Dünya'nın ablası)
Annem öldükten sonra iyice agresifleşmiştim zaten birde Dünya'nın saçma şımarıklıkları biri iyice sinirlendiriyordu.
Annem ölmedi dedikçe kardeşim olmazsa artık üzerine atlardım herhalde beraber cenazeye gitmemize rağmen hâlâ annem ölmedi diyordu.
Babam zaten elinden geldikçe odasından çıkmıyordu.
Onu ilk defa böyle görmüştüm.
Ama artık kimseyi düşünmeyecektim bencil olacaktım.
Sadece kendim için yaşayacaktım.
Annemin ölümü beni birazcık daha olgunlaştırmıştı.
Kendimi yatağıma bırakıp gözlerimi kapattım biraz uyusam iyi olacak diye düşünürken telefonum çaldı.
Arayan Berk'ti numaralarımızı da almıştık.
Galiba ben Berk'ten hoşlanıyordum.
Düşüncelerimi bir süreliğine rafa kaldırıp telefona cevap verdim.BERK:
Güzelim nasılsın?DENİZ:
iyi olmaya çalışıyorum sen nasılsın?BERK:
Bende iyiyim de aklım sende be güzelim ben özür dilerim taziyeye gelemedim.
Yurtdışındaydım biliyorsun gelemedim.DENİZ:
Önemli değil araman bile benim için yeterliydi.BERK:
Ben bu sabah Antalya'ya döndüm.
Diyorum ki kafanı dağıtmak için acaba bu gece benimle dışarı çıkar mısın?
Ş-şey eğer gelmek istemezsen seni anlarım sadece belki ikimize de iyi gelir diye düşünmüştüm.DENİZ:
Hmmm aslında kafa dağıtmak için iyi fikir olabilir.BERK:
Tamam o zaman güzellik seni bir saat sonra evden alırım.DENİZ:
Tamam görüşürüz o zaman öptümAy ben neden öptüm dedim ki öff inşallah yanlış anlamaz.
BERK'TEN 🎈
Planım çok güzel bir şekilde gidiyordu.
Deniz'i kendime aşık ettirdikten sonra amacıma ulaşacaktım.
Babam 10 gün sonra cezaevinden çıkacaktı işte o zaman BERK KAYA kimmiş göreceklerdi.
Intikamımızı alana kadar da durmayacağımıza emindim.🔗Evet bu bölümde bitti oy ve yorumlarınızı bekliyorum🎈
📌Mert'in gidişi hakkındaki düşüncelerinizi alabilir miyim ?
📌Deniz doğru yolda mı ilerliyor ?
📌Berk ve babası nasıl bir işin peşindeler ?Aren de babası ve abisine uyacak mı?
Sizi üç tanecik soru ile yanlız bırakıyorum ve gidiyorum ♥🎉
♥SEVİLİYORSUNUZ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Novela JuvenilGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...