Selam!
Uzun bir aradan sonra tekrardan selam demeyi özlediğimi fark ettim :))
Kişisel sorunlarım yüzünden bölüm atmak içimden gelmiyordu sorunlarım hâlâ devam ediyor ama tekrardan bölüm atmak isteyince yazmaya karar verdim. 💛
Bölüme geçmeden önce söylemek istediğim bazı şeyler var.
°Kitabın akışı hakkında ne düşünüyorsunuz?
°böyle devam edeyim mi ? Yoksa 40.Bölümde final yapıp 2. Kitabı yazayım mı ? Yani seri şeklinde ilerlesin mi ?
°birde benim canım HAYALET okuyucularım sizden tek ricam yorum yapmanız. Siz düşüncelerinizi belli ettikçe benim daha çok bölüm atasım geliyor sizden ricam tüm okuyucularım için düşüncelerinizi belli edin. :)))
°Vee son olarak bölümün sonunda sevdiğiniz çiftlerin shiplerini paylaşacağım.
VOTE SINIRI : 100 OY
YORUM SINIRı: 100 YORUM
{sınırlar dolduğunda bölüm gelecektir}~KEYİFLİ OKUMALAR~
Aren'ler güç bela birbirlerinden ayrıldıktan sonra rahat bir nefes alıp onlara döndüm.
"Allah aşkına sizin sorunuz ne ? "
Aren'in bakışlarına maruz kalınca gözlerimi gözlerinden çekip Deran'ın yanına ilerledim.
"İyi misin ?" diyerek patlamış kaşında parmağımı gezdirdim.
Başını olumlu anlamda usulca sallayıp ayağa kalktı.
Onun konuşmasına müsade etmeden "benim yüzümden böyle bir şey yaşadığın için özür diliyorum"demem ile anlam veremediğim bir şekilde kolumdan tutulup çekilmemle neye uğradığımı şaşırdım.
Kafamı kaldırınca Aren ile göz göze gelmiştik.
Öfke ile "sen ne yaptığını sanıyorsun?" diye çıkıştım.
Sesli bi soluk verip
"asıl sen ne yaptığını sanıyorsun? Birde şu şerefsizden özür mü diliyorsun Dünya ?"
Burnumu dikleştirip "senin o şerefsiz dediğin kişi benim arkadaşım Aren sözlerine dikkat et lütfen"
Şuan belkide kalplerini kırıyordum ama tek umrumda olan benim ne istediğimdi.
"Peki biz neyiniz Dünya ?" Mert'in ismimi farklı bir tonla sorduğu soruyla başta afallasam da belli etmeyerek "siz de benim arkadaşımsınız Mert" dedim sakin bir tınıyla.
Mert sesini çıkarmayarak olduğu yerde kendi kendine birşeyler söyleyip kaldırıma oturdu.
Aren küfürler ederek bir sağa bir sola kendi halinde dolanıyordu. Artık benimde başım dönmeye başlamıştı.
Derin bir nefes alıp birşeyler söylemeye yeltendiğim an bu sefer Aras araya girerek beni susturdu. "Dünya bak şuan iyi değilsin daha bi kaç saat önce tanıdığın bir insana güvenmen ne kadar normal ? "
Off bunlara ne ki ? Belki güvenesim geldi olamaz mı ?
"Aras beni kendinle karıştırma senin hemen herkese güvenmemen senin sorunun"
Allahım ben az önce ne söyledim öyle ? Kalbi çok kırıldı mı acaba ? gerizekalı kafam neden düşünmeden konuşuyorum ki?
"Doğru söyledin aslında herkese güvenememem benim sorunum ama maalesef sana erkenden güvenmem büyük bir hataymış."
Aras'ın sözleri beynimden vurulmuşa dönmeme sebep olsada Aras çoktan ayaklanmış kapının oradan çıkıyordu.
Hızlı bir şekilde ilerleyip
"Aras özür dilerim " dememle arkasını dönüp "senide Arya gibi ölen kız kardeşim gibi benimsemiştim." dedikten sonra acı bir tebessümle bahçeden ayrılmıştı.
Arkasından sadece bir umutsuz vakaymışım gibi olduğum yere çömeldim.
Gözyaşlarım benden izinsiz akmaya başlamış, kendimi ilk defa bu kadar yanlız hissetmeme neden olmuştu.Gözyaşları içerisinde ayağa kalkıp yerdeki çantamı da aldıktan sonra "lütfen gidin" diyip evin anahtarını çıkarmaya çalıştım.
Arkamdan Mert'in "yanlış yapıyorsun" dediğini duyunca olduğum yerde durup sadece bekledim.
Belki bir tepki verirler belki sarılırlar ama hiç biri olmadı sadece bahçe kapısının kapanma sesinden başka hiç bir tepki vermediler...
Yine yanlızlığım ile tek başıma kalmıştım tıpkı annemle babamın öldüğü zamanki gibi...Deran'ın hiç bir açıklama yapmasına izin vermeden kapıyı çarpıp hıçkırarak üst kata çıktım.
AREN'DEN
kapıyı çarparak içeri girince kızlar sıçrayıp benim geldiğimi fark edince seslerini çıkarmayıp tekrar önlerine döndü.
Aras'ın tekli koltukta yayılmış halini görünce yaşananları düşündüğünden adım kadar emindim.
Dünya'ya güvenmekle ne kadar hata yaptığını sorguluyordur kesin ama bu işte bir iş vardı.
Ne olursa olsun güveniyordum işte ona şu siktiğimin kalbine söz geçiremiyordum.
Bu kadar kısa sürede sürekli onu düşünmem, herşeyi onunla beraber yapma isteğim, gelecekte birinin olması gerekiyorsa illa Dünya'nın olmasını istemem ne kadar normal ?
Eğer bu aşksa evet köpek gibi aşığım oysaki ben annemden başka hiç bir kadını sevmeyecektim...
Düşüncelerimi bölen Mert'in derin bir Of çekmesinden kızların meraklı bakışlara bize dönmüştü.
Olanları deli gibi merak ettiklerinden adım kadar emindim ama sırf sinirliyiz diye seslerini çıkarmıyorlardı.
En sonunda Arya dayanamayıp
"artık neler olduğunu anlatmayacak mısınız?"
Aras hâlâ oturduğu şekli bozmayıp kendi alemindeydi. Mert desen oflayıp duruyordu. Ben zaten düşünmekten çıldırma noktasına gelmiştim.
"Kızlar anlatacak çok birşey yok Dünya en son gördüğünüz gibi ne yapmaya çalıştığını bizde bilmiyoruz."
dedikten sonra Nefes'in yanına oturdum.
"Gelişen olaylara hala anlam veremiyorum ya Dünya'nın hal ve hareketleri , bizi takmaması ne kadar doğal ? Bu işte bir iş var ve onu yanlız bırakmamalıyız."
Nefes'in aralıksız konuşmasını dinleyip bizimkilerden gelecek olan tepkilere baktım.
İlk tepki hiç şaşırmadığım kişiden geldi elbetteki, Aras ayaklanıp "ister taksın ister takmasın umrumda değil ben uyumaya gidiyorum rahatsız etmeyin beni "
Aras'a birşey diyemiyordum çünkü haklıydı ama ben pes etmeyecektim benim tanıdığım Dünya bu değildi.
O muhteşem enerjisi ile bizi güldüren, muazzam gülüşüyle sırıtmama sebep olan kızın yaralarını saracaktım her ne olursa olsun ben Dünya'yı yanlız bırakmayacaktım.
Gülüşünü sevdiğim kız sana umut olacağım...EVEEETTT BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU FARKINDAYIM BUNUN İÇİN ÖZÜR DİLERİM ÖNCELLİKLE BU BÖLÜMÜ GEÇİŞ BÖLÜMÜ OLARAK SAYALIM LÜTFENNNN
•Bölümü nasıl buldunuz bakayım?
• Ben yazarken duygulandım ya mslzöslzmsknel inşşalah sizde okurken duygulanırsınız yani o duyguyu size hissettirebilirsem ne mutlu bana 🥺🥰BÖLÜMÜN BAŞINDA'DA SÖZ VERDİĞİM GİBİ KARAKTERLERİN SHİPLERİNİ KOYACAĞIMDAN BAHSETMİŞTİM AMA KARARIMI DEĞİŞTİRDİM.
BUNA SİZİN KARAR VERMENİZİ İSTİYORUUMMM AŞAĞIYA YAZACAĞIM ÇİFTLERİ SİZ SHİPLEYİN.
YORUMLARDA GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...
KENDİNİZE İYİ BAKIN 🌺Dünya~Aren
Dünya~Deran
Nefes~Aras
~Arya~Mert
Deniz~Berk
Aren~Eslem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...