4.Bõlům

117 21 3
                                    

Sabaha gözlerimi açtığımda daha okula gitmeme tam bir saat olduğu için yatakta düşünmeye başlamıştım okullar açılalı tam iki buçuk ay olmuştu. Aren hariç diğerleri ile çok iyi anlaşmaya başlamıştık. Aren ile konuşmamıza rağmen diğerleri gibi yakın değildik benden haz etmiyormuş gibime geliyor ama yine de onu umursamayarak diğer arkadaşlarımla konuşmaya devam ediyordum. Aren ile her konuştuğumda sürekli bana iğneleyici sözler söyleyip zor durumda bırakmasına sinir oluyorum ama artık onu takmamaya başlamıştım.
Tam bir hafta sonra okulumuzda düzenlenecek bir etkinlikte müzik hocamızın isteği ile sahnede şarkı söyleyecektim ve aşırı heyecanlıydım çünkü daha önce hiç sahne gibi yerlere çıkmamıştım hep utanırdım.
Ayça hoca ile "Ay Tenli Kadın" şarkısını söyleyecektim çok heyecanlıydım yapacağıma emin bile değildim oysaki.
Nefes,Arya ve Mert bana sesimin çok güzel olduğunu ve bana güvendiklerini söylüyorlardı sürekli.

Õglen arası kantinde kızlar ve Mert ile oturuyorduk Mert'in sürekli şebek hareketler yapıp heyecanımı azaltmaya çalışması espriler yapması gülmemi sağlıyordu. Hep beraber gülerken masaya Aras ve Aren oturup başlarıyla  selam vermişlerdi. Kantinde bir  süre oturup sohbet ettikten sonra zil çalmıştı ve sınıflara çıkmıştık.

Dersimiz müzikti Ayça hoca öğrencileri serbest bırakıp beni yanına çağırarak prova yapmamızı istemişti. Biraz çalıştıktan sonra "Evet gençler şimdi beni dinleyin demişti. Okulumuzda çarşamba gecesi yapacağımız  küçük bir  partide giymeniz gereken kıyafetleri söyleyeceğim demişti bu sefer" oysaki ben  bir pantolon gömlek  diye düşünmüştüm kendi kendime Ayça hoca kızlar için siyah elbise yada etek giymemizi istemişti. Diğer kızlar tamam demişti ama ben hiç memnun değildim durumumdan çünkü oldum olası hep rahat spor tarzı şeyleri giymiştim.

Son provaları yaptıktan sonra sınıflarımıza gitmiştik. Yarın cumartesi olduğu için kızlarla beraber kendimize parti için elbise alacaktık ne kadar istemesem de giymem gerekiyordu. Okul çıkışı kızlarla vedalaştıktan sonra eve dönmüştüm. Annemlere yarın kızlarla dışarı çıkacağımdan ve elbise alacağımı söyleyince şaşırmıştı ben olsam bende şaşırırdım çünkü elbise giyecektim en son 8. Sınıfta mezun olurken annem ve ablamın zoruyla elbise giymiştim çünkü.
Yukarı odama çıkınca kendimi yatağa atmamla uykuya dalmam bir olmuştu .
Sabah telefonumun sesi ile uyanmıştım. Ekrana baktığımda Nefes 'in aradığını görüp açtım. "Efendim Nefes deyince kızım sen hala uyuyor musun ? Hemen hazırlan  bir saate sizde oluruz deyip yüzüme kapattı. Bu halleri çok samimiydi onları gerçekten seviyordum. Daha fazla oyalanmadan duşa girip rutin işlerimi yaptım. Duştan sonra mavi yırtık kot üzerine de baskılı beyaz bi tişört giydim saçlarımı köpük yapıp çantamı telefonumu alıp aşağı indim. Hızlıca kahvaltı yaptıktan sonra ablamla masada sohbet etmeye başlamıştık. Biraz geçtikten sonra kızlar kapıda belirdi. Annem ve ablamla kapı önünde konuştuktan sonra beraber evden çıktık. Konuşa konuşa Avm'ye gelmiştik.
Kızların zoruyla birsürü mağaza gezmiştik ve sonunda Arya kendine saks mavisi dizinin biraz üzerinde bir elbise almıştı. Nefes ise sarı ince askılı mini bir elbise almıştı ayakkabılarını da aldıktan sonra sıra bana gelmişti birden fazla mağaza gezmiştik ama denediklerimin hiçbiri içime sinmemişti bu yüzden biraz daha dolaşmıştık en sonunda bir mağazaya girmiştik ve siyah bir elbise dikkatimi çekmişti elbiseyi alıp kabine girdim. Tamda üzerime göreydi ve rahattı da elbisem omuzları iki yana düşük dizimin biraz üzerinde siyah sade ve şıktı. Altına da siyah topuklu alınca tam anlamıyla rahatlamıştım. Kızlarda çok güzel demişlerdi hepimiz beğenip mağazadan çıkmıştık. O kadar çok yorulduğumuz için kendimizi Burger king'in önünde bulmuştuk. Tam bi hamburger delisi olduğum için asla red edemezdim.  Yemeğimizi yedikten sonra evlere dağılmıştık.  🌙

ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin