27.Bölüm

47 8 18
                                    

İYİ OKUMALAR 😻

Arkamı dönmemle babamın o hüzün dolu gözleriyle karşılaştım.
Annemin yokluğu benin gibi babamı da çok yıpratmıştı. Şimdi ise duyduklarına inanmamışçasına ablama bir açıklama beklercesine bakıyordu.
Ama ablam hipnoz olmuşcasına sadece oturduğu yerden kafasını aşağı eğmişti.
Ablamdan önce Berk olaya el atıp"Efendim eğer izin verirseniz açıklayabiliriz"demişti.
Bu adamın konuşmalarını da geçtim mimikleri bile beni rahatsız ediyordu.
Babam sonunda kendini toparlayıp konuşmaya başladı.
"Bu konuyu kızımla konuşmak istiyorum şimdi bizi yanlız bıraksan sevinirim." demişti. Benim deyimimle kovmuştu.
Berk sinirli bir şekilde soluduktan sonra dizlerini kırıp yeme çömeldi ardından ablamın kulağına birşeyler söyledikten sonra evden çıktı.
Babam artık dayanamayarak konuşmaya başladı.
"Evet Deniz neyi açıklayacaksın ha ?
Kızım sen daha sadece 21 yaşındasın sen hâlâ okul okuyorsun farkında mısın?"demişti sadece ablam ise hâlâ kafası eğik bir şekilde susuyordu.
Babam tekrar konuşmaya başlamıştı"Evlilik dışı çocuk yapacak kadar bu adama nasıl güveniyorsun Deniz"diye kükremeşti.
Ablam sonunda ağzını açıp"baba ne olur beni anlamaya çalış b-ben sadece sevdim senin anneme aşık olduğun gibi bende Berk'e aşık oldum baba" demişti ablam.
Olaya el atmak istiyordum ama ne diyeceğimi bile bilmiyorum ki Ayyy bana sağdan soldan geldiler.
iç sesim araya girip" senden hiç gitmiyorlar ki gelsinler" demişti çok bilmiş iç sesim onu takmayarak "babacım azıcık sakin mi olsanız acaba hani diyorum tansiyonun var ee ablam da sonuçta karnında bir can taşıyor ya " demiştim en sonunda
Bebek lafına duyunca "Dünya kes sesini" diye bağırmıştı.
Bana bana kızına şaka gibi babam bana hiç bağırmazdı ki diye düşünürken çok sevgili(!) iç sesim yine araya girip "kızım sen gerizekalı mısın böyle ciddi bir olayda takılacak başka bir konu bulamadın mı ?" iç sesciğim yine haklı olduğu için sesimi kesip bizimkilerin arasında olan konuşmaya dikkatimi verdim.
"Deniz ben anneni sevdim evet ama biz evlenmeden seni yapmadık sen benim böyle şeylere ne kadar çok kızacağıma rağmen neden böyle bir şey yaptın ?" dedi babam gerçi babamda haklıydı sonuçta annemi seviyormuş ama evlenmişler ablam gibi evlilik dışı bizi yapmamışlardı.
Bu sefer ablam konuşmaya başlamıştı.
"Baba ne olur beni anla Evet kabul ediyorum bir hataydı ama benden o cana kıymamı asla isteme yalvarırım" demişti.
Babam cevap bile vermeden kapıyı çarpıp çıkmıştı.
Ablam ile yanlız kalınca ne yapacağımı bende şaşırmıştım ama o cana kıymamaları için elimden geleni yapacaktım.
Ablamın yanına oturup konuşmaya başladım.
"Abla ben ne diyeceğimi bilmiyorum ama o daha çok küçük ona kıymayın lütfen benim çocuklara dayanamadığımı biliyorsun. Bir hata yapmış olabilirsin ama ufaklığın hiç bir suçu yok eminim babamın siniri geçince onun da bu duruma karşı çıkmayacağını düşünüyorum" dedim.
"Ablacım iyiki varsın senin çocuklarla dayanamayacağını da biliyorum bu yüzden iyiki varsın kardeşim" demişti.
Ablama sarıldıktan sonra bugün bayağı olaylı bir gün olduğu için odama çıkınca direk uyumuştum.

YAZARIN ANLATIMIYLA 🍃

Murat Bey kızının düşmanından hamile kaldığını öğrenince yıkılmıştı.
Genç adam artık ne yapacağına karar veremiyordu.
Düşmanı tarafından sürekli kızları ile tehdit ediliyordu.
Kızlarına düşmanları anlatamıyordu bile sürekli düşünmekten artık kendine zarar vermeye başlamıştı.
O an ise aklına sadece belki belki bu dünyadan karısı gibi giderse düşmanları ondan vazgeçerdi...

BERK'TEN :/

Şuan benden mutlu insan var mıydı ?
Gerçekten bilmiyordum.
Babamın intikamını yavaş yavaş alıyordum artık Murat Soysal babamdan sevdiğini almıştı.
Ben ise kızını alacaktım hemde her ikisini birden yaşadığı günlere lanet okuyacaktı sürekli planım bu kadar iyi giderken asla peşini bırakmayacağıma kendime söz vermiştim.
Kızlarına acıyordum aslında Deniz gerçekten çok saftı ona aşık olduğumu düşünüyordu.
Gerçekleri Birgün öğrenince büyük bir yıkıma uğrayacağını farkındaydım ama zerre umrumda değildi.
Deniz ile evlendikten sonra geriye Dünya kalıyordu.
Gerizekalı kardeşim kızın dibinden ayrılmıyordu. Belki de aşık olmuştur ama onun gönlü ile uğraşamazdım...

🍍Evet bu bölümde bitti oy ve yorumlarınızı bekliyor olacağım...

🍍Murat Bey ne yapacak ?

🍍Diğer bölüm en kısa zamanda sizlerle muahhhhh 💕

ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin