Nefes'ten 🐾
Dünya'nın çığlığı ile kafamı kapıdan soktuğumda, gözlerime inanamadım.
Arya her iki bileğini de kesmiş yerde baygın bir şekilde yatıyordu.
Arya kendine zarar vermişti. Oysaki ,onun canı çok tatlıdır kendine nasıl zarar verebilirdi ki ?
Dünya şuan titriyordu anın şokunu hala atlatamamıştı.
Şuan bir şey yapmamız gerekiyordu yoksa kardeşimiz kan kaybından ölebilirdi.
Banyodan çıkıp hemen yan odamızda kalan bizimkilerin yanına gittim.
Kapıyı Aras açmıştı beni görünce ne oldu dercesine bakıyordu.
Acil yetişin Arya intihar etmiş dedim.
Aras "Ne! Aren , Mert koşun abi Arya intihar etmiş diye bağırdı.
Aren ve Mert gelince direk bizim odaya geçtik. Dünya yere oturmuş Arya'nin kafasını dizine koymuş titreyerek ağlıyordu.
Mert hemen 112'yi aramıştı korkudan o da ne yapacağını bilmiyordu ve kendini suçlu hisettiğine de emindim.
Aren birden ikili küçük dolabı açıp içinden önce bir tişört çıkarıp elleriyle yırttıktan sonra yere eğilerek Arya'nin bileklerini bağladı. En azından biraz daha iyi gelebilirdi.30 Dakika Ssonraaa 💩
Dünya'dan dewamm🍁
Şuan hastahane de Arya'nin kapısının önünde bekliyorduk.
Onu yerde öyle görünce kendime bir süre gelememiştim.
Sonunda içeriden 50'li yaşlarda bir tane erkek doktor çıkmıştı.
Aren direk "Doktor bey durumu nasıl?" demişti.
Doktor: Merak etmeyin hastamızın durumu şuan iyi bileklerine tam zamanında müdahale etmişsiniz. Daha fazla kan kaybının oluşmamasını önlemişsiniz dedi.
Nefes lafa girerek "şimdi görebilir miyiz ?" dedi.
Doktor: hastamızı çok yormadan konuşabilirsiniz. Bir süre sonra serumu biter çıkabilirsiniz.
Hep beraber doktoru onayladıktan sonra içeriye girecekken Mert'in girmediğini fark ettim.
Yanına gidip "Mert sen girmeyecek misin?" dedim .
"Hayır Dünya girmeyeceğim bu yaşadıklarının hepsi benim suçum hangi sıfatla Arya'nın yüzüne bakacağım" dedi.
Kafamı salladıktan sonra Arya'nın odasına girdim.
Arya bebeğim nasılsın dedim sesimi titretmemeye çalışarak "iyiyim Dünya şey bide ben sizi korkuttuğum için özür dilerim dedi gözünden bir damla yaş düşerken "ona yanındayım dercesine sıkı sıkı sarıldım ardından nefes de gelince üçümüz beraber sarıldık.🌙🎈
Arya'nın serumu bitmişti, ilaçlarını da aldıktan sonra hastahaneden çıkmıştık.
Şimdi de otelde bavullarımızı hazırlıyorduk saat daha 7'di ve gece saat 11'de uçağımız kalkacaktı.
Aren abisini arayıp bazı sorunların çıktığını söyleyip uçak biletlerini öne aldırmıştı.
Uçağa binmeden önce Arya ve Mert yanyana gelmek zorunda kalmışlardı. Mert nefesini dışarı verdikten sonra "Arya ben ne diyeceğimi bilmiyorum yani ş-şey ben özür dilerim geçmiş olsun "diye sözleri sıralamıştı.
Arya sadece kafasını sallamıştı. Kızın zaten cevap verecek hali bile yoktu.Şuan uçağa binmiştik,kendimi çok yorgun hissediyordum.
Arya cam kenarına,hemen yanına Nefes onun yanına da ben oturmuştum.
Kafamı Nefes'in omzuna koyup gözlerimi kapatmıştım.Saatler Sonra ⚡
Gözlerimi açtığımda rahat bir yatağın üzerindeydim. Ama nasıl olur ben en son uçağa binerken kafamı Nefes'in omzuna koymuştum ne yani bunca saat uyudum mu? biran belimdeki ellere bakınca kafamı yana çevirdim azımdan küçük bir oha! nidası çıktı biz Aren ile beraber mi uyumuştuk hemde sarmaş dolaş şaka gibiydi yani şuan şok olmuştum.
Ayaklanmak için yerimde kıpırdanınca Aren beni daha fazla sarmıştı.
Yatağa tekrar uzanıp Aren'e birazcık sokulup onu uyandırmak için elimi yanağına koyunca birden sıçramıştı ve o an olmaması gereken bişi olmuştu.
_~_Aren ile dudaklarımız birbirine değmişti...~___~_Aren ile dudaklarımız birbirine değmişti...~__
_~_Aren ile dudaklarımız birbirine değmişti...~__
📌Evvettt bu bölümde biittiiii...
📌son sahne hakkinda ne düşünüyorsunuz?
📌Arya'nın intiharı hakkında ne düşünüyorsunuz?
🔗kalbi güzel sevgili okurlarım kitabımı beğendiyseniz rica ediyorum oy ve yorum atabilir misiniz ?
Sizleri seviyorum🎈🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...