23.Bölüm

56 9 10
                                    

"A-anne ne yapıyorsun burada ?"

"Senin yanına geldim güzelim"

"Ama s-sen ölmedin mi anne ?"

"Ölmedim prensesim benim senin yardımına ihtiyacım var hadi gel yanıma beraber gidelim "

"A-ama anne arkadaşlarım,ablam,babam onları bırakamam sen gelsen olmaz mı?"

"Olmaz kizim ben gelemem ama sen gelebilirsin hadi gel benimle ben ölmedim bak yaşıyorum."

"H-hayır hayır sen öldün cenazede seni gömdük ya ?"

"Hayır bebeğim ben ölmedim yaşıyorum ama iyi değilim sana ihtiyacım var benimle gel "

"B-ben ben yapamam anne onları bırakamam sen öldün ne olur git !"

Terler içerisinde uyanmıştım yine kafayı yiyecektim ,artık ne yapacağımı , ne düşüneceğimi bile bilmiyordum.

Kendime gelmem gerektiği için duşa girmem gerekiyordu.
Duş aldıktan sonra babama annemin ölümüyle alakalı sorular sormak istiyordum.
Taziye ile ilgilenirken falan o konu tamamen aklımdan çıkmıştı.

Duşumu aldıktan sonra bornozumu giyip odama geçtim.
Dolabımı açıp tam kıyafetlerimi alacakken yine o sesi duydum.

"Kızım bak ben geldim "

"H-hayır hayır sen öldün lütfen git!"

"Bebeğim ben ölmedim bana güvenmiyor musun ? hadi gel sarılalım birtanem"

"Sen öldün anne yalvarırım git!"

Kıyafetlerimi bile giymeden sessizce yatağıma oturup dizlerimi kendime çekip ellerimle yüzümü kapattıktan sonra ağlamaya başladım.
Hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ediyordum.
Ben bu hisle ne yapacaktım her an her yerden annem çıkacakmış gibi hissediyorum.
Kapımın üst üste çalınması üzerine ayağa kalkıp kapımı açtıktan sonra kendimi tekrar yatağıma attım.

DENİZ:
"Dünya sen yine neden ağlıyorsun?"

DÜNYA:
Yok birşeyim abla beni yanlız bırakır mısın?

DENİZ:
Dünyaaa bana yalan söylemeyi kes odandan hıçkırık sesleri geliyordu.
Neden ağlıyorsun?

DÜNYA:
Sanane abla anlatsam da dinleyecek misin ? Anlayacak mısın beni ?
Biz seninle neden abla kardeş gibi dertleşemiyoruz ?
Ben söyleyeyim mi ?
Çünkü ; sen sadece kendini düşünüyorsun!
Bencilin tekisin abla sen !
Sana şuan derdimi anlatsam beni dinleyecek misin gerçekten ? yoksa ben daha lafımı tamamlayamadan beni psikoloğa göndermek için ikna etmeye mi çalışacaksın?

O kadar sinirlenmiştim ki ablam ağzını açıp birşey söyleyecekken birden yüzünü ekşitip banyoda öğürmeye başladı.
Ablamı takmayarak odadan çıkıp babamın çalışma odasına kapıyı tıklatıp içeriye girdim.

YAZARDAN DEWAM 🌻

Genç kız babasının "gel" komutunu duyunca odaya geçip kapıyı kapattı.
Sandalyeyi çekip oturduktan sonra babasına ciddiyetle baktı genç kız.
"Baba nasılsın diyerek konuyu açmaya karar verdi genç kız"
Genç adam kızının annesinin ölümüyle alakalı konuşmak istediğini anlayınca derince bir nefes aldı.
Karısını bıçaklayarak öldüren kişinin düşmanları "BERK KAYA ve FERİT KAYA " olduğunu biliyordu ama kızlarını tehlikeye atmamak adına onlara gerçeği anlatamazdı."
"Baba annemi kimin ve neden öldürdüklerine dair bir bilgi var mı ? dedi genç kız"
"Kızım polislerinde araştırmalarına göre o gün eve hırsız girmiş amaçları evden birşey almakmış ama annenle karşılaşınca anneni bıçaklamışlar kan kaybındanda öldü işte gerisini biliyorsun zaten kızım "dedi genç adam.
Genç kız çaresiz bir şekilde sadece başını sallayarak odadan çıktı.

ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin