6.Bõlům

90 21 7
                                    

AREN'DEN ...

Dünya'yı evine bıraktıktan sonra arabayı mezarlığa doğru sürdüm kendimi nedeni bilmediğim bir şekilde kötü hissediyordum Uzay şerefsizinin Dünya'yı öpmeye çalışması aklıma geldikçe çıldırıyorum. Annemin mezarına doğru ilerledim ve mezarlığın üzerine oturup annemle konuşmaya başladım kendi kendime bunu yapınca biraz da olsa kendimi iyi hissediyorum.
Hayatım boyunca annem ,Nefes ve Arya haricinde hiç bir kızla yakın olmamıştım. Nedenini bilmediğim bir şekilde Dünya ile konuşunca kendimi mutlu hissediyorum. Dünya'yı sadece üç aydır tanıyorum benden neden çekindiğini bilmiyorum başlarda bunu kafama takmasamda sonradan Nefes'e sormuştum verdiği cevap ise "kıza öküz gibi davranıyorsun ben olsam yanında bile oturmam demişti."acaba Dünya ona bir şey mi demişti de Nefes bana öyle bir cevap vermişti diye düşünsemde sonradan banane ne takacağım demiştim.
Ama bu sıralar neden Dünya yanımdayken mutluyum kendimi neden huzurlu hissediyorum kafam allak bullak olunca bunları düşünmemeye karar verdim en azından şimdilik...
Aras ile aynı evde kaldığımız için kapıyı sessizce açıp içeri girdim odama giderken Aras'ın hâlâ uyumadığını görünce yanına gittim.
Aras dedim duymadı tekrardan Aras neyin Var deyince "hiç "dedi sadece o anlamıştım Aras böyle davranınca kesinlikle aklına ailesi gelmisti.
Birden yarın annemlerin 6.yılı dedi. Onu en iyi ben anlıyordum ailenin ölümü kadar kötü bir şey olamazdı.
Aras 6yıl önce annesini babasını ve 8yaşındaki kız kardeşini trafik kazasında kaybetmişti. O günden beri beraber yaşıyoruz çünkü ikimizde en iyi birbirimizi anlıyoruz.
O gece saatlerce dertleşip en sonunda ikimizde odalarımıza çıkmıştık.

DŮNYA'DAN DEVAM

Sabah okula gittiğimde bizim gruptakilerin hiç birinin keyifleri yoktu. Nefes'e sorduğumda bana bugün Aras'ın ailesinin ölüm yıl dönümü olduğunu söyleyince çok kötü olmuştum. Bu yüzden Aren ile beraber kalıyorlardı herhalde peki ya Aren'in ailesi ? Kafamda birsürü farklı soru vardı ama hepsini ileride elbet öğrenirim demiştim kendi kendime
Grupta hiç kimsenin morali olmadığı için benimde moralim bozuktu. Teneffüste Aras'ın yanına gidip böyle birşeyi nasıl söyleyeceğim Bilmiyorum ama başın sağ olsun Aras dedim. Bana sadece tebessüm etmişti. Gerçi çocukta haklı ne diyebilirdi ki ?
Gün boyunca dersler çok sıkıcı geçmişti eve gelip biraz test çözmüştüm nede olsa seneye girmem gereken bir Üniversite sınavım vardı.
Yemeğimi yedikten sonra odama geçip kitap okuyup uyuya kalmıştım

🌙🌵

ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin