19.Bölüm

54 13 17
                                    

Bu bölümü sana ithafen yazıyorum kuzu superpery3 ♥🌹

ANNNEEEE!!!
Ağzımdan çıkan tek kelime, tek cümle, tek harf işte o an bende ölmüştüm.
Tüm dünya bitmişti benim için...
Umutlarım,hayallerim sanki dünyadan soyutlanmışım gibi hissediyordum.
Sizin daha önce hiç kalbinize böyle bir acı yerleşti mi ?
Anneler gününde anneme süpriz yapayım derken hayat bana oysaki daha güzel bir süpriz hazırlamıştı.
Ellerim titriyor, gözlerim kararıyordu.
En son duyduğum tek ses Aren'in DÜNYA demesiydi.

Saatler Sonra 💩

Gözlerimi açtığımda beyaz tavan ile karşılaşmıştım.
Neredeydim ben ?
Kolumda neden serum vardı ?
Gözlerim tekrar kırpıştırıp ayağa kalkmaya yeltenince Aren yandaki koltuktan kalkıp kolumu tuttu.

DÜNYA:
Aren ben neden buradayım ?
Annem nasıl ? Ne oldu ona ?

AREN:
Dünya sakinleş güzelim. Annen ameliyatta şuan bizimkiler de herkes dışarıda bekliyor. Serumun bitince bizde oraya gideceğiz şimdi azıcık dinlen tamam mı?

DÜNYA:
Hayır Aren annem orada can çekiśiyorken ben burada dinlenemem.

AREN:
illa kendi bildiğini yapacaksın demi ?
Tamam gideceğiz ama yanımdan ayrılmayacaksın tamam mı ?

Kafamı tamam anlamında sallayıp üstümü düzelttikten sonra ameliyathanenin önüne gittik.
Annemin ne kadarda çok seveni varmış.
Aras,Mert,Arya,Nefes,ablam,
Babam,teyzelerim,eniştelerim,kuzenlerim...
Kötü haber bayağı tez duyuluyormuş demek ki tüm herkes buradaydı.

Saatler,dakikalar,saniyeler,saliseler birbirini kovalıyordu ama hâlâ bir haber yoktu.
Canım acıyordu kalbimin üzerine sanki bir öküz oturmuş gibi hissediyordum.
Îçim içimi yiyordu.

Aren'den 🍒

Dünya'nin durumu çok kötüydü şuan ablası ,babası mahvolmuştu.
Elimden hiçbir şey gelmiyordu.
Dünya'nın ağlamasına dayanamıyordum.
Onu görünce heyecanlanıyorum.
Sesini duyunca mutlu oluyordum.
Peki ya ben bunları neden hissediyordum ki ?
Arya ve Nefes benim kız kardeşlerimdi yani onları öyle görüyordum ama Dünya bu sorunun cevabını işte bende bilmiyordum.
Saatlerdir Ayşegül teyzenin ameliyattan çıkmasını bekliyorduk. Ama hâlâ içeriden kimse çıkmamıştı.
Sinirden hepimiz kafayı yiyecektik.

Sonunda ameliyathanenin kapısı açılmıştı.
Herkes doktorun etrafında toplanmış ağzından dökülecek cümleleri bekliyorduk.

Murat amca (Dünya'nin babası) dayanamayıp doktor bey eşimin durumu nasıl saatlerdir haber bekliyoruz demişti.
Herkes heyecanla cevabı bekliyorken doktor birden üzgünüm hastayı kaybettik başınız sağolsun demişti.

📌Arkadaşlar bu bölümde bitti rica ediyorum oy ve yorumlarınızı bekliyorum. Bende saatlerce emek harcıyorum oy vermeniz sadece 3saniyenizi alacak 🍒😘

📌Dünya'nın annesinin ölümü ile ilgili düşüncelerinizi alabilir miyim ?

📌Aren yavaş yavaş Dünya'ya aşık mı oluyor sizce ?

♥SEVÎLÎYORSUNUZ

ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin