Medyada Uzay var!!!!! 💙🌙
Bu sabah mutlu bir şekilde uyanmıştım çünküüü bugün okullar kapanıyor üç aylık bir yaz tatili beni bekliyordu. Gerçi iki ay boyunca kendime söz verip ders çalışacaktım. Bu sene gireceğim bir sınavım vardı ve benim için çok önemliydi en azından hayallerim için o sınavı kazanmam gerekiyordu.
(Dünya'nın karne gününde giydiği kıyafet)
Înatçı bir kızdım o sınavı geçecektim diye söz vermiştin kendime bunları şimdilik düşünmeyi bırakıp yataktan kalktım hazırlanmam gerekiyordu.
Kahvaltı yaparken telefonum çalmıştı. Arayan Mert'ti "Efendim Mert" dedim."kanka aşağı in seni almaya geliyoruz"demişti ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım. Bizimkiler gelmişti sadece Aren yoktu. Yanlarına gidip hadi gidelim dedim. Aras "Aren'i bekliyoruz bir işi çıkmış gelir birazdan" dedi "hepimiz nasıl arabaya sığacağız acaba çok bilmişler" dedim Aras tekrar cevap verdi "kızım biraz bekle işte Aren'de kendi arabası ile gelecek sende oraya binersin"demişti. İşte o an kalbim hızlanmaya başlamıştı peki ama neden?Aradan hemen hemen beş dakika geçmişti Aren gelmişti herkesle selamlaştıktıktan sonra "atla" demişti. Tam arabaya binecekken annemin meraklı bakışları ile karşılaştım.
Şimdi kendi kendine neler düşünmüştür kim bilir benim annemde böyleydi işte bazı anneler kızar sevgililere falan ama benimki öyle değildi. Arabaya binince birbirimize günaydın demiştik. Biraz ilerledikten sonra "Aren şarkı açabilir miyim" dedim "tabiki de açabilirsin bayan ego" demişti. Son sözüne takılmayarak radyoda şarkı aramaya başlamıştım. "Elif Kaya Bir Bilebilsen" de durmuştum bu şarkıyı seviyordum
Yol boyunca pek fazla konuşmadan okula gelmiştik. Bahçede sevgili müdürümüzün bol nasihatlarından sonra sınıflarımıza çıkmıştık. Kızların yanına gidip oturdum konuşmaya başlamıştık ama Arya mutsuzdu.
"Güzelim neyin var ?" dedim "galiba Mert biriyle konuşuyor" dedi "emin misin ?"dedim "evet" dedi ama bu işte bir terslik vardı. Mert biriyle konuşsaydı eminim bana söylerdi. Arya'ya dönerken "merak etme ben öğrenip sana söylerim kuzu" dedim. Bunların aralarını yapmayana kadar durmayacaktım zaten Mert'in de Arya'ya karşı bakışları hiç arkadaşça değil bence anlaşılan olaya el atmam gerekiyor. Herkese benden bir tane kanka lazım.
Konuşmamızı bölen sınıf öğretmenimiz olmuştu anlaşılan karneleri alma vaktiydi. Öğretmenimizden de nasihatlar dinleyip karnelerimizi almıştık.
Arya&Mert hariç hepimiz takdir almıştık. Onlar ise teşekkür almıştı. Bu ikili asla akıllanmazdı sınav zamanı o kadar ders anlatmıştım ama yine de bi şekilde düşük almayı beceriyorlardi.
Okuldan sonra beraber karar verip yakınlarda bi kafeye gidecektik. Annemi arayıp haber verdikten sonra bana Aren'de oradamı demişti. Annem gerçekten insanı çıldırttı.
Hepimiz kafeye girince okulumuzdan birkaç tane daha öğrenci vardı. Veee ne yazık ki bir adet de Uzay vardı. Aren'in yumruklarını sıktığını fark ettim. "Dünya istersen gidebiliriz"dedi. Aras "Hayır Aras onu her gördüğümde ondan kaçacağımı falan düşünüyorsa yanılıyor o yokmuş gibi davranabiliriz." Dedim ve bile bile Mert'in hemen yanına oturdum. Arya ne yaptığımı anlamıştı zaten.Tam kendimizi koyu bir sohbete dalmışken Uzay ile göz göze geldik. Uzay'ın bakışları beni gitgide rahatsız ediyordu.
Kafamı bizim masaya indirdiğimde keşke indirmez olaydım Aren'in masmavi gözlerinden alevler çıkıyordu resmen peki ya neden? Bu kadar sinirlenmesi normal miydi?
Aras kurtarıcı meleğim gibi resmen bana yetişti diyebilirim birden bizi kaldırıp "kapalı alanda sıkıldım ben ya hadi sahile inelim" demişti. Ona minnet dolu bakışlar atıp masadan kalktık güç bela Aren'i de kaldırmıştım. Sahile gelene kadar hiç birimiz konuşmamıştık. Kayalıkların üzerine oturup temiz havayı içime çektim.Şuan iyiki Antalya'ya taşınmışız diyorum çok güzel bir havası var denizine baktıkça insanın içi huzur doluyordu. Ve iyiki bu güzel dostlarımla karşılaşmışımmm.
Bizimkilerle bolca sohbet ettikten sonra artık akşam olmuştu eve gitmem gerekiyordu karnemi annemler de heyecanla bekliyordu.
Beni eve Aren bırakmıştı tam inecekken "o lavuk seni ararsa ya da yazarsa cevap vermiyorsun ısrar ederse de beni arıyorsun Dünya" dedi "peki abicim başka bi isteğin var mı?" Dedim "Dünya beni çıldırtma ciddiyim ben " dedi. " Tamam abicim ben seni ararım hadi görüşürüz öptüm" deyip arabadan indim bi dakika sonda neden sırıttı ki bu ? Tabi ya çocuğa öptüm dedim offf inşallah yanlış anlamadı.
Çantamda anahtarımı bulamayınca zili çaldım gerçi ona çalmak da denilmez yani resmen zili yerinden söktüm. Biraz psikopat bir kız olabilir mazur görün lütfen :))) annem kapıyı söylenerek açtı "kızım neden alacaklı gibi çalışıyorsun yawrum" annnecimmm hâlâ alışamadın mı bu benim kapıyı çalma tarzım lütfen saygı pleaseeeee "kız getirtme beni oraya terlik geliyor bak Dünyaaaaa " demişti. En iyisi fazla sinir etmemek dedim ve konuşmaya başladım."annecim bugün karne günü hani bende bir öğrenciyim insan bir sorar kızım karnen nasıldı tamam sınıfta kaldım bari insan bir teselli eder demi yahuu " dedim.
"Neeeee sınıfta mı kaldın?" "Evet annecim özür dilerim kendimi derste Aren'e kaptırıyorum ona bakmaktan derslerimi dinleyemedim özür dilerim annecim ama bana kızmayacağını biliyorum nede olsa senin içindi hepsi Aren senin için tam bir damat adayı ya hani annecim"
Şuan annemin yüzünden alevler çıkıyor dersem yalan olmazdı her an beni öldürecek gibi duruyor çünkü.
"Dünyaaaaaaaaaaaaa kızım sen ne saçmalıyorsun nasıl sınıfta kalırsın ya" deyince artık kendimi tutamayıp kahkaha atmaya başladım ve çantamdan karnemi çıkardım. Annem karneme bakınca rahatlamış gözüküyordu
Bizimkilerden beğeni dolu sözler gelince bende mutlu oldum ister istemez. Onlar mutluysa bende mutluydum üzgünlerse bende üzgündüm çünkü Ailem benim herşeyimdi...Evetttt arkadaşlar bir bölümü daha bitirdim elimden geldiğince bölüm atmaya çalışıyorumm. 🌈🌙
Sizce ileriki bölümler de neler olacak ?
Kitabımla aranız nasıl ? Akışını beğendiniz mi ? Eğer sevdiyseniz rica ediyorum 🌟'a basar mısınız ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...