18.Bölüm

64 12 7
                                    

MEDYADA MUHTEŞEM İKİLİ VAR !!!

Şuan şoktan ne yapacağımı bile bilmiyordum resmen salaklaşmıştım ya! kafamı kaldırıp Aren'e baktığımda sırıtıyordu. Bu çocuk neyin kafasını yaşıyor be ?
Acaba direk çemkirsem mi ? Yoksa hiçbirşey söylemeden şuan ki bulunduğum evi ,şehrimi terk etsem? Birazcık mantıklı düşününce şehri terk etmek o an saçma gelmişti.
En iyi seçenek çemkirmek olduğu için Aren'e dönüp"ya sen ne yaptığını sanıyorsun be sen benim ilk öpücüğümű aldın öküz"diye birazcık bağırmış olabilirim.
Aren"kızım sakin olur musun bir an sıçrayınca oldu sanki dünyanın sonu ya "demişti sırıtarak Allahım bu çocuk insanı katil ederdi gerçi daha 18 yaşındayım katil olmak için daha erken ayyy ben ne saçmalıyorum yarabbim Dünya kendine gelir misin kızım ya neyse sakinim
Aren tekrardan konuşmama izin vermeyerek benim daha sinirlenmeme sebep olacak bir cümle kullandı.
"Hem ne olmuş yani ilk öpücüğünü bana vermişsen bi kere biz öpüşmedik bile sadece dudaklarımız değdi çemkirmeseydin devam edebilirdik" pişmiş kelle gibi sırıtıyordu.

Şuan aşırı sinirlenmiştim kırmızı görmüş boğa gibi üzerine atlayabilirdim ama sakinim canım sakin!
Aren beni delirtme ben o ilk öpücüğü hayallerimdeki ileride evleneceğim kişiye verecektim tamam mı ?
Şimdi mal gibi sırıtmayı bırak biz böyle birşey yaşamadık zaten yanlışlıkla oldu şimdi ben eve gidiyorum seninle de uğraşamam deyip konuşmasına izin vermeden komodinden telefonumu alıp salona geçtim.

Diğerleri hâla uyuyordur düşüncesi ile sessiz bir şekilde çantamı bulduktan sonra sessizce dış kapıyı açtım.
Asansöre binip tam düğmeye basacakken Aren evden çıktı.
Ona sen hayırdır bakışları atarken asansöre binip sıfırıncı kata bastı.

AREN:
Seni eve ben bırakacağım huysuz pandacık.

DÜNYA:
O niyeymiş benim ayaklarım yok mu? Ben gidemiyor muyum ?

AREN :
Dünya Allah rızası için sabah sabah çemkirme hem bavulun da benim arabamda seni eve ben bırakacağım söylenme artık!

DÜNYA:
Öff tamam be hem siz dün gece neden beni eve götürmediniz ki şimdi ne güzel evimdeydim o saçma şeyleri de yaşamazdık.

Son cümleyi söyleyince Aren'in yüzü sertleşmişti ve hiç birşey söylemeden arabayı hızlandırmıştı.

Bir süre sonra canım sıkılınca radyodan müzik açtım.
Radyo'da CAN OZAN-SAR BU ŞEHRİ çalıyordu.
Kafamı cama dayayıp şarkıyı mırıldanmaya başladım.

Anlamam nedenini üzmüşler bebeğimi ah (aaa)
Tam yüzüne dalmışken, çizmiş kendi resmini ah (aaa)

N'olursun kaç kurtar kendini bu diyardan, yar
Güneşi ararken peşini bırakmaz ay (aayy)
Sar bu şehrin başından yak
İyice yak
Kim der ki, bu rüyadan uyan
Ona uzak

Ne yalnızlık, ne hüzün
Bu gecenin gündüzü var, var
Sanma ki ölümsüzüm
Bu şehrin duvarları dar, dar

N'olursun kaç kurtar kendini bu diyardan, yar
Güneşi ararken peşini bırakmaz ay (aayy)
Sar bu şehrin başından yak
İyice yak
Kim der ki bu rüyadan uyan
Ona uzak

Arabanın ani fren yapmasıyla kafamı Aren'e çevirdim şuan çok sinirliydi boynundaki damarları görebiliyordum resmen... peki neden bu kadar sinirlenmişti ki ? Ya da neye sinirlenmişti?
Artık inmem gerektiğini fark edince Aren'e bakıp bagajı açar mısın ? dedim.
Bana niye dermiş gibi bakıyordu. Allahım ya Rabbim benim bu çevremdeki insanlar beni sınıyor mu acaba ?
Dünya :
Arencim hani diyorum geldim ya acaba bagajı açsan mı diyorum sonra bende bavulumu alıp eve mi gitsem diyorum ha ne demelisin ?

AREN:
Offf offf sana boşuna huysuz panda demiyorum varya tam bir baş belasısın!

DÜNYA:
Neden huysuz panda oluyor muşum ben ?

AREN:
çünkü huysuzsun ee bide sürekli açsın bu da benim gözümde seni bir panda yapıyor bu yüzden sana huysuz panda diyorum.

DÜNYA:
Ya he Aren he valla sabah sabah uğraşamam seninle hem benim karnım acıktı ya şimdi annem kahvaltı hazırlamıştır çoktan oh mis gibi kahvaltı yaparım bende dedikten sonra saçlarımı savurup önde ben arkamda Aren elinde bavulum ile geliyordu.

Aren tam zili çalacakken onu durdurup çantamdan anahtarımı çıkardım.
Bizimkilerin haberleri yoktu zaten geleceğimizden yani yarın geleceğimizi sanıyorlardı ama Arya öyle olunca erken dönme kararı almıştık bu yüzden şimdi de süpriz yapacaktım.

Anahtarı kapıya koyup çevirdiğim an dünyam başıma yıkılmıştı.
Neye uğradığımı şaşırmıştım.
O an ağzımdan zaten tek bir kelime çıkmıştı.
ANNNNEEEEE!!!

Evvettt bu bölümde bitti 🎈
Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı bekliyorum😘

📌AREN&DÜNYA ikilisi hakkında neler düşünüyorsunuz ?

📌son sahneden ne oldu ? Dünya neden anne diye çığlık attı ?

🌵Kuzular sizi iki soru ile yanlız bırakıp gidiyorum 🍃🍃🍃

♥_SEVİLİYORSUNUZ_



ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin