KAMP GÜNÜ ⛺
Aradan bir hafta geçmişti ayağım daha iyiydi ve bugün kampa gidecektik dün gece kendime küçük bir çanta hazırlamıştım. Kahvaltımı da yapmıştım ve hazırdım babamdan beni okula bırakması için rica edince beni kırmamıştı. Babamla vedalaşıp okula girdiğimde gözlerim bizimkileri arıyordu ama yoklardı hainler beni unutup gittiler mi diye düşünmeye başladım en sonunda Nefes'i arayıp nerde olduklarını sorunca Arya'yı beklediklerini söylemişlerdi sınıfta Aren ve Aras vardı onlar erkenden gelmişlerdi yanlarına gidip günaydın dedim günaydın deyip diğerlerini sordular bende onlara birazdan burda olacaklarını söyleyip sırama yani Aren'in yanına oturdum.
Bizimkiler gelince küçük bir şok geçirdim diyebilirim çünkü Arya'nın elinde kocaman bir valiz vardı. Nefes söylenerek yanımıza geldi hayırdır deyince görmüyor musun ? 3günlük geziye gideceğiz sadece kızımız kendini Amerika'da bir ay kalacakmış gibi hazırlamış deyince hepimiz kıkırdamıştık. Arya ise kendini haklı çıkarmak için "hiçte bile ben sadece gerekli şeyleri getirdim demişti "biz böyle gülerken müdürün anonsu ile bahçeye indik servisler gelmişti hepimiz hazırdık. Bizim grup ile en arkaya geçmiştik son yarım saat kalmıştı gelmemize ve artık dayanacak gibi değildim midem çok kötü bulanıyordu. Bizimkiler kötü olduğumu fark edince nefes bana tuzlu kraker verince mide bulantım biraz daha azalmıştı.
Sonunda geleceğimiz yere varmıştık ilk gün olduğu için yemek yedikten sonra serbesttik. Akşama doğru ateş yakıp hepimiz etrafında oturup sohbet edip gitarla eşliğinde şarkı söylemiştik.
Ertesi gün erkenden kalkıp kahvaltı yapıp kamp alanını gezmiştikk öğleden sonra rafting yapacaktık ve ben raftinge bayılırdım yarım saat içinde hazır olup rafting alanına gidecektik. Kot şort ve tişört giyip saçlarımı toplamıştım kızlarda benim gibi giyinip yanıma gelmişlerdi zaten biz üçümüz aynı çadırda kalıyorduk.
Bizim erkeklerin olduğu yere gidince diğerlerini beklemek için ağacın altında beklemeye başlamıştık.
Hepimiz ayakta durunca Aren'in sesini duyduk "kızlar daha kısa şortunuz yok muydu ?" Demişti bu tepkisini bayağı şaşırmıştım.
Arya şirince gülümseyerek özür dilerim abicim demişti. Aren kendi kendine bişiler homurdanmıştı.
Anlaşılan bizim erkekler bizi bayağı kıskanıyorlardı. Zaten Aren'in Nefes ve Arya'yı kardeşi gibi gördüğünü biliyordum ama beni yeni yeni tanıdığı için diğer kızlar gibi sevdiğini düşünmüyordum belkide yanılmış da olabilirdim aslında neyse direk hep beraber rafting yapılacak alana. Gelmiştik.
Rafting çok eğlenceli geçmişti birsürü fotoğraf ve video çekmiştik bayağı eğlenmiştik. Kamp alanına geri dönünce yemekten sonra yine sohbet etmeye başlamıştık ama beni rahatsız eden birşey vardı Uzay'ın sürekli gözleri benim üzerimdeydi onu umursamayarak önüme döndüm keşke dönmez olaydım Aren'in masmavi gözleri ile gözlerim buluştu anlaşılan Uzay'ın bana baktığını fark etmişti ve çok sinirli bir şekilde bana bakıyordum yanlız neden bana sinirlenmişti ki sanki Uzay'a ben bakıyordum. Aren birden ayaklanıp Dünya bi gelir misin?demişti bu hareketlerinden korkmaya başlamıştım valla kendi kendime saçmalamayı bırakıp yanına gidip "Efendim Aren " dedim " sabahtandir o şerefsiz sana bakıyor rahatsız olduğunu farkındayım ve burda olay çıkarmak istemiyorum şimdi git o şortu indir " demişti . Bu şimdi neden bana sevgilimmiş gibi davranıyordu ki ? Olay çıkmasın diye çadırıma girip tayt ve ince bir sweet giydim akşam olduğu için hava serindi. Çadırdan çıkacakken yanıma Uzay geldi bu çocuk sülük gibi neden sürekli etrafımdaydı ? "Şey Dünya iki dakika konuşabilir miyiz ?" Dedi bende "senle ne konuşacağız ki ?" Dedim "lütfen" deyince "peki tamam sadece iki dakika" dedim " nasıl söyleyeceğim Bilmiyorum ama senle kantinde konuştuğumuz günden beri aklımdan çıkmıyorsun ben seni seviyorum Dünya" demişti o an ne diyeceğimi nasıl bir cümle kuracağımı düşünüyordum ki uzay "bir şey demeyecek misin ?" Dedi " Uzay duygularına saygı duyuyorum ama ben seni sevmiyorum ki " dememle birden sinirlenip "o Aren şerefsizini seviyorsun demi yanından bir dakika ayrılmıyor"deyince ona tokat attım "sen ne saçmalıyorsun gerizekalı Aren sadece benim arkadaşım diyelim ki seviyorum bundan sana özel hayatıma karışamazsın bir daha da beni rahatsız etme "deyip yanından ayrılmak için gidiyordum ki bileğimden tutup"lütfen sadece bir şans dedi"tam ağzımı açıp bişey diyeceğim sırada Aren'den yumruk yedi ne yani Aren hepsini dinlemiş miydi ? Bunları düşünmeyi bırakıp Aren lütfen bırak başın belaya girecek hadi gidelim deyip Uzay'in üzerinden kaldırmaya çalıştım Aren Uzay'a dönüp "seni bir daha Dünya'nın etrafında görürsem gebertirim"demişti. Uzay burnundaki kanı silip ayağı kalkıp "bu iş burada bitmedi Dünya" dedi "ya sen hâlâ konuşuyor musun oğlum seni öldürüm lan deyince "Uzay'dan beklemediğim bir cevap geldi "ancak öldürürsünüz siz zaten babasın oğlu "deyince Aren'in hışımla kolumu bırakıp Uzay'ın üzerine oturup yumruklamaya başladı "bir daha benim annemin ağzını adına almayacaksın lan" demişti o sırada Aras gelip Aren'i Uzay'in üzerinden kaldırdı.
Kavganın üzerinden yarım saat geçmişti ve Aren hâlâ sakinleşmemişti yanına gidip biraz yürüyelim mi demiştim korkarak ama sanki benden böyle birşey bekliyormuş gibi "tamam" demişti bizimkilere söyleyip yürümeye başladık biraz ilerledikten sonra "Aren ben gerçekten çok özür dilerim"dedim bana anlamazca bakarken "neden" dedi bende "benim yüzümden başın belaya girdi ailenle ilgili birşey bilmiyorum evet merak ediyorum ama sormayacağım çünkü senin özel hayatın Uzay'ın sana öyle şeyler demesi kendimi suçlu hissetmeme sebep oldu "dedim biraz daha yürüdükten sonra" senin hiç bir suçun yok zaten bende istemezdim katil bir babamın olmasını Uzay pisliği dediği şeylerde haklıydı ama annem den bahsedince sakin olamıyorum" dedi ilerideki bir ağacın altına oturup "eğer anlatmak istersen dertleşebiliriz"dedim...
Selammmm! Kitabımın akışını beğendiyseniz rica ediyorum Yıldıza 🌟 tıklar mısınız?🌙🌈🌵
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...