KUZULAR BUNDAN SONRA BÖLÜMLERİ İSTEĞİNİZ ŮZERE KÎSÎYE ÎTHAFEN YAZACAĞIM.
TEK YAPMANIZ GEREKEN YORUMLARDA ÎTHAF İSTEDİĞİNİZİ BELİRTİRSENİZ BİLE BENİM İÇİN YETERLI😘ARKADAŞLAR RİCA EDİYORUM OY VE YORUM ATIN!!!
Bu bölümü superpery3 sana ithafen yazıyorum kuzu ♥
KEYİFLİ OKUMALAR 🌼
Şuan tabiri caizse mal gibi kalakalmıştım.
Aren neden böyle birşey yapmıştı ki ?
Bir tuhaf olmuştu evet doğru içim kıpır kıpır da olmuştu ama aklımdaki soru böyle birşey yapmaya neden ihtiyaç duymuştu?
Aren'e karşı arkadaşlık dışında birşey hissettiğimi düşünmüyordum.
Zaten şuan ki yaşadığım olaylar bana fazlasıyla yettiği için bir aşk vakası hiç çekemem.Kahvaltımızı ettikten sonra hepsi koltuklara kurulduğu için bana oturacak yer kalmamıştı.
Ya da şöyle diyeyim iki tane öküz arkadaşımız rahatça yayıldıkları için ben ayakta kalmıştım desem daha doğru olurdu.
Aren'e bakmaya çekindiğim için Aras'la uğraşmaya karar vermiştim.DÜNYA
"Buzdolapcığım acaba diyorum ki biraz kaysan da bende otursam nasıl olur ?"ARAS
Buzdolabı dediğin için kaymayacağım lan Aren'e söyle o kaysınOfff bu eniştecik olan öküz ban hiç yardımcı olmuyordu ki !!
DÜNYA
Nefes bebeğim şu öküz sevgiline söyler misin azıcık kaysın ya !Nefes'e sesleniyorum ama kız odada bile değil ki !?
AREN
Dünya'cım istersen yanıma oturabilirsinUlan Aren söylediği şeyin altındaki imayı biliyordum ama onu takmadım aklı sıra yanağını öptürüp yana kayacaktı ama onla uğraşmayıp salon ortasındaki halının üzerine çöktüm.
Azıcık kalçam acımıştı ama boşverip
"Ulan Aras elbet bana bir işin düşer o zaman görüşürüz seninle" deyip yerime iyice yayıldım.
Aras beyefendi izlediği maçtan kafasını kaldırmadan sadece "hı hı" demişti.***
Nefes odaya elinde tepsiyle girince merakımdan bakmıştım vee benim canım arkadaşım bize kurabiye yapmıştı hemde çikolatalı tam anlamıyla bayılırım.
Hiç üşenmeden limonata bile yapmış.
Ben olsam üşenir yapmazdım valla ama demek ki neymiş her insan benim gibi üşengeç değilmiş.NEFES
Dünya şey bizim sana söylemek istediğimiz birşey var.DÜNYA
Dinliyorum kuzuNEFES
Aslında bu konunun seni üzdüğünü biliyorum ama... hayat devam ediyor sonuçta ablanla aynı evde kalacağını düşünmüyorum açıkçası bu yüzden Aren ve Aras'la da konuştuk.
Vee yeni bir ev tutmaya karar verdik biliyorsun bu ev küçük yani senden istediğimiz eğer sende istiyorsan bizimle yaşaman dördümüz de yakın arkadaşız zaten bu sebeple de ev arkadaşı olabiliriz kuzu... açıkçası seni tek başına bir evde yanlız kalmana gönlümüz el vermiyor sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında ?Nefes'in söylediği şeyler mantıklıydı yani en azından bizim açımızdan ablamla asla yaşayamazdım özellikle eniştem de o evdeyken o adama bir türlü ısınamıyordum zaten.
Beraber yeni bir hayat,yeni bir ev belki hepimiz için iyi olabilirdi.
Mert'de gelmişti orada dayanamamıştı zaten bu yüzden artık hep beraberdik.ARAS
Bence de sevgilim haklı bizimle yaşaman kulağa geliyor ama yine de sen bilirsinAREN
bir dakika ya ben bu cadı ile aynı evde mi yaşayacağım ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...