13.Bölüm

73 16 5
                                    

Medyada Berk (Aren'in abisi) varr!!!

Murat'tan (Dünya' nın babası )

Şirkette işleri toparlamaya çalıştıkça işlerim dahada kötüye gidiyordu. Kafamı bile kaldırmadan çalışıyordum tek amacım kızlarıma ve eşime eskisi gibi rahat bir gelecek sunmaktı.
Tam mola verdiğim an telefonum çaldı arayan eşimdi.
Bana Dünya'nın arkadaşları ile bir hafta Trabzona gitmek istediğini söyledi ücreti felan da karşılayacak durumda değildim ve küçük kızımı bir haftalık olsa bile evden uzaklaştırmak işime gelirdi çünkü başımda yine bir bela vardı bu sefer olay ciddiydi bir ay önce "Berk Kaya" adında bir mafyadan borç almıştım ve ödeyemediğim için sürekli tehdit ediyorlardı.
En azından bir süreliğine de olsa kızları bir yerlere göndermem gerekiyordu.

Berk'den ( Aren'in abisi)

Aren'e Trabzona göndermeyi bile bile teklif etmiştim çünkü akıllı kardeşim her an ailesini öldüreceğim kız ile arkadaştı.
Murat Soysal'a sadece bir kaç gün vermiştim paramı ödemesi için ama ödeyemeyeceğini bildiğim için rahattım. Ailesinden birinin canını alırsam belki akıllanırdı.
Soysal ailesini araştırdığıma göre iki kızı vardı. Özellikle büyük kızı gerçekten bir afetti. Ona kıyamazdım geriye küçük kızı ve eşi kalıyordu bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacaktı ?

Daha yeni yaptığım plan çok güzel bir şekilde ilerliyordu.
Deniz yavaş yavaş benden hoşlanmaya başlamıştı bile
Tüm gerçekleri öğrenince ne tepki verirdi acaba ? Bence direk tahtalıköye gitmesi gerekiyordu.
Bunları şuanlık düşünmeyi bırakıp diğer işlerimle ilgilenmeye başladım.

Bunları şuanlık düşünmeyi bırakıp diğer işlerimle ilgilenmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Dünya' nın ablası Deniz )

Deniz'den (Dünya'nin Ablası )

Bir haftadır aklımdan bir türlü çıkmayan o yüz siması vardı. Berk ile
Sahilde koşu yaparken çarpışmıştık.
Özür dilemek amaçlı ona bi kahve ısmarlamıştım.
Numaralarımızı bile almıştık hatta ama neden sürekli o gülümsemesi gözünün önünden gitmiyordu ?
Yakın arkadaşım Gizem'e anlatınca bana sürekli ondan hoşlanıyorsun diyordu.
Sadece bir kere birbirimizi görmüştük onu sürekli düşünmem normal miydi ?
Berk gerçekten çok yakışıklı ve çekici biriydi.
Bunları düşünmeyi bırakıp ders çalışmaya devam ettim sonuçta üniversiteyi bitirmeme iki yıl kalmıştı.

Nefes'ten

Dün Aras beni eve bıraktıktan sonra eve girdiğimde yine bağırış sesleri geliyordu. Babam her zamanki gibi içtikten sonra annemi dövüyordu.
Şuan annemin dayak yemesinin sebebi ise beni Trabzona tatile göndermek için babamdan izin almak istemesiymiş.
Salona girdiğimde annem perişan haldeydi.
Tam annemin yanına gidecekken babam konuşmaya başladı.
"Ooo bakıyorum da o*rospu kızım da gelmiş. " bu sözlere artık alışmıştım.
Okul okuduğum için daha 15 yaşındayken babamın beni zorla evlendirmek istediği için bende bir şekilde kabul etmeyip araya dedemlerin dayımların girmesiyle kurtulmuştum.
Daha 15 yaşımdaydım sadece, yeni ergenliğe girmiştim. Ama babam beni benden yirmi beş yaş büyük birine para karşılığında resmen satacaktı.
Annemi tekrar dövmeye kalkıştığında araya girmiştim.
Bu sefer dayak yiyen ben olmuştum.
Babam kemerini çıkarıp beni dövmeye başlamıştı. Erkek olmadığım için beni hiç bir zaman sevmemişti de istememişti de babamın tokatlarina artık karşı bile çıkamıyordum.
Canım çok fena yanıyordu.
Saçımdan tutup beni odadan çıkarıp dış kapının oraya götürüp yere fırlattı.
Ardından çantamı da üzerime atıp "seni istemiyorum anlamıyor musun ? Şimdi ne halin varsa gör bir daha da sakın gelme " deyip kapıyı yüzüme kapatmıştı.
Aklım almıyordu neden bunları yaşıyordum ? neden sürekli dayak yiyordum ? neden babamla baba kız gibi olamıyorduk ki ? Bunları düşünmeyi bırakıp yerden sarsak adımlarla kalktım.
Elime telefonumu alıp Arya'yı aradım cevap vermedi. Dünyayı aradım ablası telefonu açtı markete gitmiş dedi.
Heryerim ağrıyordu. Ellerim titriyordu ayakta duracak halim yoktu en sonunda aklıma bir isim geldi onun bana dönüş yapacağını biliyordum.
Nefes : Alooo Aras
Aras : Efendim Nefes
(... bir süre sadece ağlama sesi)
Aras: Nefes iyi misin ?
Nefes : değilim
Aras : bekle beni geliyorum yanına
Cevap veremeden telefonu kapatım.
Aradan sadece on dakika geçmişti Aras hemen evimizin önüne gelmişti .
"Neeefesss bu halin ne sana bunu kim yaptı? " dedi
Aras ben kızları aradım ama cevap vermeyince seni aramak zorunda kaldım.
"Güzelim önce senden rica ediyorum ağlama sen neden bu haldesin ?"
Aras şuan hiç iyi değilim birazdan konuşsak olur mu dedim "Tamam o zaman hastahaneye gidiyoruz" dedi .
Aras hastahane kaldıramam şuan ne olur eve gidelim dedim.
Evin önüne gelince arabadan indik yürüyecek halim bile yoktu.
İki adım attım üçüncüye atacakken sarsılır gibi oldum. Aras hemen koluma girip birlikte binanın içine girdik. Anahtarı kapıya soktuktan sonra beraber içeri girdik.
Aren koltukta oturmuş telefonuyla oynuyordu. Kafasını kaldırmadan "Aras hoşgeldin koçum" dedi.
Aras sesini çıkarmayınca kafasını kaldırıp bize baktı. Aren resmen şok geçirmişti gerçi haklıydı da şuan benim bile yüzümün halinden haberim yoktu.
Aren anında ayaklanıp Nefes ne oldu sana ? Dedi.
Olanların hepsini anlatınca yerlerinde zor duruyorlardı babama dalmak istediklerinin farkındaydım ama tabiki de başlarını belaya sokamazdım.
Aras buzluktan buz çıkarıp yanağıma koydu şişmişti. Göz altlarım hep morarmıştı.
Bizimkilere dönüp şey bu gece burada kalabilir miyim ? Dedim.
En azından bu gece burada kalıp kafamı toplamalıydım şuan hiç birşey düşünecek kafada değildim.
Aren bana ters ters bakıp "Buda soru mu? burada kalmayacaksın da nerede kalacaksın acaba ?bizim birbirimizden başka kimimiz var ?" Demişti.
Bizimkilere teşekkür ettikten sonra dinlenmem gerekiyordu. Allahtan bizimkilerle çok samimiydik ve sonsuz güvenimiz vardı birbirimize.
Duş aldıktan sonra bizimkilerin tişört ve eşofmanlarından birini giydim. Biraz büyüklerdi ama idare etmem gerekiyordu.

Aras'tan

Nefes'i o halde görünce canımdan can koptu adeta o bilmese bile uzun süredir ona aşıktım. Artık açılmam gerektiğini biliyordum ama cesaretimi toplamam gerekiyordu.
Elimde olsaydı o şerefsiz babasını öldürürdüm. Aklım almıyor bir insan neden kendi öz kızına bu şekilde davranır ki ?
Nefes uyumak için odama gidince Aren ile bir karar vermiştik.
Nefes kabul ederse eğer ona bizimle berber yaşamasını söyleyecektik.
Zaten Aren ile kaldığımız ev dört odaydı biri benim biri Aren'in bir oda oturma odasıydı diğer oda ise bomboş kilitliydi. Nefes kabul ederse o odayı ona hazırlayabilirdik.
Nefes Uyandıktan sonra pizza sipariş etmiştik yemeğimizi yerken nefese söylemiştim artık bizimle beraber kalmasını üçümüz beraber yaşardık hem zaten babası kızı kovmuştu.
Nefes'in gururlu bir kız olduğunu biliyordum ama bende Aras isem onu ikna edecektim.
"Arkadaşlar ne diyeceğimi bilmiyorum ben size yük olmak istemiyorum yani sizin düzeninizi bozamam " dedi
Aren'de " güzelim bizim düzenimizi bozmayacaksın ki hem bi oda boş biliyorsun orayı da sana göre ayarlarız. Eğer bize güveniyorsan bu teklifimizi düşün biz senin tekrardan o baban olacak şerefsize güçlü bir kız olduğunu ona muhtaç olmadığını göstermeni istiyoruz " dedi.
Nefes biraz düşündükten sonra kabul etmişti.
Artık üçümüz hem can dostu hemde ev arkadaşıydık.
Ailemden sonra hayatımda sadece arkadaşlarım vardı....

Evetttttt arkadaşlar bu bölümde bitti 😘

Sizce Berk ilerleyen bölümlerde neler yapacak ?

Nefes doğru bir karar mı verdi?

Deniz asla sevmemesi gereken Berk'e acaba aşık mı olacak ?
Bunları merak ediyorsanız diğer bölümlerime bir göz atın derim 😘

Bu bölümde asıl karakterim Dünya hiç yer almadı bu seferlik böyle yapmak istedim çünkü kitabımda yer alan tüm karakterleri konuşturmak istiyorum 💛

kitabımı beğendiyseniz rica ediyorum🌟a tıklar mısınız ? Sizleri seviyorum kocaman muahhhhhhh 😘❤🌙

Son olarak da bu bölüm tam 1062 kelime yazdım... 🐼

ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin