AREN'DEN
Dünya bana istersen dertleşebiliriz deyince bir an anlatıp anlatmama arasında kaldım onu sadece dört aydır tanıyorum bu zamana kadar hiç bir yanlışını bana ve arkadaşlarıma karşı görmedim aslında ama içimden bir ses ona güveneceğimi söylüyordu nedeni bilmiyorum ama ona anlatmak istiyordum.
Bana meraklı gözlerle bakıyordu en sonunda dayanamayıp"dinlemek istemediğine emin misin?"dedim başını evet anlamında salladı."ama sende bana bir sırrını verirsen anlatırım demiştim. "Tamam bende sana kimsenin bilmediği bir sırrımı anlatacağım dedi" yavaş yavaş anlatmaya başladım.Annemi tam sekiz yıl önce kaybettim. Daha dokuz yaşındaydım. Bir gece babam yine içip içip eve gelmişti annemi her gece uyumadan döverdi. Küçük olduğum için annemi nasıl koruyabilirdim ki ? Abim ise benden beş yaş büyüktü kendini çok seven biriydi annem orada dayak yerken abim etkilenmesin diye kulaklığını takıp odasına kapanırdı. Belki onun yaşında olsaydım babama karşı gelebilirdim ama iş işten geçmişti. O gece annemi hızlı bir şekilde ittirince annemin kafası dolaba değmişti ben çığlık atmaya başlamıştım. Baba demeye utandığım pislik sanki herşeyin yeni farkına varmıştı o an kendimi dünyadaki en yanlız insan olarak hissetmiştim. Dedim ve nefes aldım bunları anlatırken boğuluyordum resmen sonra tekrar devam ettim .
Annem oracıkta canını vermişti gözleri açık bir şekilde öğrenmiştim o anı hiçbir zaman gözümün önünden geçmiyordu. O günden sonra tam iki yıl psikolojik tedavi görmüştüm. Abim hiç birşeyini bana anlatmazdı herşeyini içinde yaşardı. Ben tedavi olduktan sonra eve geri dönmüştüm ama keşke dönmeseymişim diyorum her defasında çünkü babam cinayyetten tam 10 yıl hapis almıştı. Abim ise daha önce hiç duymadığım pis yasal işlere bulaşmıştı onu artık tanıyamıyordum. Dedim Dünya hiç gözlerini benden çekmeden dinliyordu bende devam ettim tekrardan 15 yaşıma kadar abimle yaşamıştım beni pis işlerine bulaştırmak istemişti ama ben bulamamıştım haram para ile zengin olmuştu ama ben kendime söz vermiştim onun gibi olmayacaktım annemin oğlu gibi helal param ile kendim çalışıp ayaklarımın üzerinde duracaktım. Mimar olmayı kafama koymuştum bir kere anneme hep onun istediği evi alacağım derdim ama ben alamamıştım dedim ve gözümden bir yaş düştü erkekler ağlamaz derler ya kesinlikle yanılıyorlar Dünya sakince elini yanağıma koyup göz yaşımı sildi onunda gözünden bir damla yaş düşmüştü istersen devam etmeyeyim dedim "hayır devam etmeni istiyorum"dedi bende dediğini yapıp devam ettim. Anneme verdiğim sözü tutamadım ben daha ona mimar olup evimizi yapacaktım ama o beni istemeyerek de olsa bıraktı dedim. şuan abim ile arada bi konuşuyoruz babamı da senelerdir görmüyorum dedim. Dünya bana bakarak "peki babanı hiç özledin mi ? Yada hiç affetmeyi düşündün mü? Dedi "Hayır onu asla affetmeyeceğim "dedim bana anladım dercesine kafasını salladı.
"Aren böyle konuşmalarda nasıl cevap verilir bilmiyorum ama ne zaman konuşmak istersen yanındayım"dedi "bende biliyorum yanımda siz olmasaydınız hayat benim için gerçekten umutsuz bir vaka sadece" dedim.
"Bizimkilerle nasıl tanıştın dedi " bende "ama hep ben anlattım sıra sende dedim " aslında benim hayatım çok sıradandı bana sen sor ben cevaplasam dedi "bende tamam o zaman buraya neden geldiniz detaylıca anlat bakalım dedim"
Buraya gelmeden önce bayağı zengindik yani babamın şirketlerin falan bayağı durumumuz iyiydi son zamanlarda şirketleri iflas etti hepsi evimize haciz geldi ve babam Antalya'ya taşınacağımızı söyledi başlarda istemesem de buna mecburdum şuan babam burada patron değilde işçi olarak çalışıyor tek hedefi bizi eski hayatımız gibi yaşatmak " dedi ve nefes aldı "ben ise başka soru sorma hakkım var mı dedim " tabikide sorabilirsin dedi. Aslında bu soruyu ne kadar sormam doğru bilmiyorum ama sormak İstiyorum dedim"Ankara 'da iken sevgilin var mıydı? Oh sonunda sormuştum" Hayır benim daha önce hiç sevgilim olmadı yani teklif aldım daha önce ama kabul etmedim "dedi bir an rahatladığımı hissettim sonra neden böyle hissettim ki dedim içimden "Aynı soruyu ben sana soruyorum"dedi "daha önce hiç sevgilim olmadı zaten sizler hariç kimseye de güvenmiyorum dedim" Dünya muzip bir şekilde gülümseyip yani bana güveniyor musun? dedi bende "güvenmeseydim sana bunları anlatacağımı düşünmüyordun herhalde demi? Dedimm "bana güvendiğine gerçekten pişman olmayacaksın söz veriyorum"dedi şuan aşırı bir şekilde kendimi uzun süreden sonra huzurlu hissediyordum.
Hava bayağı serinlemişti Dünya'ya bakınca onunda üşüdüğünü fark ettim "Dünya üşüdüysen gidelim mi?" Dedim "olur" dedi. Yürümeye başladık saate baktığımda dörttü ne yani dört saattir konuyor muyduk? Dünya saat dört olmuş dedim "ne biz o kadar konuştuk mu ya deyip telefonun eline aldı ve tiz bir çığlık attı"ne oldu dedim"Aren 21 cevapsız arama hepsi bizimkilerden dedi. Anında Aras'ı aradım "oğlum siz neredesiniz lan sizi arıyoruz"dedi anlaşılan bayağı sinirliydi"Aras sakin size yürüyeceğimizi söyledik" dedim"lan gerizekalı dört saattir mi yürüyonuz meraktan öldük" tamam sakin olun geliyoruz dedim"Dünya'ya baktığımda tırnaklarını kemiriyordu. "Dünya çok mu acıktın?" Dedim anlamamış gibi "yoo acıkmadım"deyince istemeden kahkaha attım "bana sen hayırdır bakışları atmaya başlayınca "elini dudağından çektim tırnaklarını kemirince acıktın sandım "dedim "ya ben strese girince istemsizce yapıyorum onu dedi"anladım stres yapmana gerek yok 5dakikaya bizimkilerin yanında oluruz dedim "tamam "dedi benden bu kadar sıkıldığını bilmiyordum söyleseydin erken kalkardık "dedim "Hayır saçmalama tabiki de sıkılmadım sadece bizi merak ettikleri için"tamam sakin ol bak geldik dedim ve bizimkilerin yanına gittik" kızlar anında Dünya'nın kucağına atlamışlardı"kızlar tam sakin bişi olmadı sadece biraz fazla yürümüşüz"dedi bana bakarak "ödümüzü kopardınız oğlum dedi"Aras ardından Mert"sizin yüzünüzden uyuyamadım lan"dedi "uyusaydın oğlum dedim bende "kanka uyurdum da bu ponçik vicdanım el vermedi dedi "hepimiz gülerek çadırlara girdik.
Dünya ile konuşmak bayağı iyi hisettirmişti...........Selammmmmm! Kitabımı nasıl buldunuz ilk defa yazıyorum sizden yazım yanlışları için özür diliyorum öncelikle.
9.bölüme geldik düşüncelerinizi yorumlarda beraber paylaşalım mı?
🌙🌵🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...