PARTİ GŮNŮ
Sonunda beklediğim gün gelmişti heyecanlıydım ama belli etmemeye çalışıyordum. Şuna odamın içerisinde kızlarla hazırlanıyorduk. Elbise ve ayakkabıları giymiştik sadece saç ve makyaj kalmıştı. Kızlar tam anlamıyla hazırdı geriye bir ben kalıyordum, bende yüzüme rimel eyeliner ve pembe bir ruj sürmüştüm çok makyaj yapmayı sevmiyordum.
Saçlarımı da Nefes yapmıştı gevşek bi şekilde mısır örgüsü yapıp sol omzuma bırakmıştı saçlarımın arasında da bir kaç tane inci vardı kızlar yapmıştı bende güzel durunca kabul etmiştim ve şuan hazırdım Mert'ler birazdan gelip bizi alacaktı. Kendimi 12.sınıf bitmiş de mezuniyete gidiyormuşuz gibi hissediyorumdum.
Erkekler gelince arabaya binip okula gelmiştik araba da Mert bizi iltifatlar ederken Aras da kızlara yürümesene oğlum diyip Mert'e karışıyordu. Aralarındaki bağ gayet iyi olduğundan söyledikleri laflara alınmıyorlardı.
Okula girdiğimizde herkesin bizler gibi hazırladığını görmüştüm. Mert ve Arya yanyana yürüyorlardı, Arya Mert'e aşk dolu bakarken onları süzüyordum. Nefes ve Aras ise sakın bir şekilde yürüyorlardı. Bir anda ayağım burkulur gibi olunca kendimi Aren'in kolunu tutarken fark ettim. Bana iyi misin? diyince özür dilerim dedim bir anda bana tek kaşını kaldırıp "neden?"diye sorunca bir an boş bulunup kolunu tuttuğum için dedim bana önemli değil deyip kolumu tuttu bende teşekkür edip elimi sakince çektim rahatsız etmek istemem dedim ve üstümü düzelttim sanki bana sinirlenmiş gibi biraz hızlı birşekilde önden yürümeye devam etti. Bende arkadan bakınca ne giydiğini süzdüm siyah dar yırtık pantolon ve beyaz kaslarını gösteren bir gömlek giymişti gerçekten çok yakışıklı olmuştu. Yanıma gelip daha beni ne kadar keseceksin? diyince yerimde dondum resmen birden pat diye öyle dediği için kendimi toparlayıp seni kestiğimi de nereden çıkardın? ayağım acıdığı için gelemedim dedim. Înanmış gibi kolumu tutup yardım edeyim benimle gel sakar kız dedi.
Anlamaz bakışlarla onu bakmayı kesip önüme baktım. ilerideki masaya bizimkilerin yanına gittik , kendi kendimize gülüşüp konuşurken yavaş yavaş şarkı söylemek için öğrenciler ilerliyordu. Îki kişiden sonra sıra bendeydi bende içimden sakin olmam gerektiğini kendime hatırlattım sadece arkadaşlarla eğleneceğiz karşında jüri yok kızım dedim.
Masadakilerle vedalaştıktan sonra sahneye doğru ilerledim sıra bana gelmişti, sahneye çıkmadan arkamda Aren'in "dikkat et sakar kız" demesi hoşuma gitmişti .
Sahneye çıktığımda herkes beni izliyordu. Herkesin gözünün üzerimde olması güzel bir duyguydu aslında. Boğazımı temizleyip gözlerimi kapattıktan sonra şarkıyı söylemeye başladım. Nakarat kısmına gelince gözlerimi açtım ve Aren'in bana baktığını görünce kalbimin hızlandığını fark ettim bi an sakin olup şarkıya devam ettim ve sonunda kocaman bir alkış tufanı beni karşıladı. Sahneden inip bizimkilerin yanına gitmek için yönümü değiştirirken bir anda kolumu biri tuttu kafamı kaldırıp kişiye baktığımda Uzay olduğunu fark ettim ve karşımda sarhoştu okulda içkiyi nerede bulmuştu bu çocuk ? Bunları düşünürken aniden beni belimden tutup öpmeye çalıştığını fark ettim elim ayağım birbirine dolanmıştı ilk öpücüğümü ona veremezdim kendimi yana çekip Uzay'ın yüzüne sert bir tokat atıp sen ne yaptığını sanıyorsun? gerizekalı deyince bana bön bön bakmaya devam etti daha bir şey diyemeden Aren'in Uzay'ı yumrukladığını gördüm. Aras ve Mert Aren'ı Uzay'ın üzerinden kaldırıp Uzay'ı uzaklaştırdılar.Îlk defa böyle birşey ile karşılaşmıştım daha önce hiç sevgilim olmamıştı ve kimseyi öpmemiştim. Kızlar yanıma gelip sakinleştirmeye çalışırken hala ellerim titriyordu kendimi çok kötü hissediyordum. Aren yanıma gelip iyi misin? Deyince kafamı salladım.
O şerefsizi tanıyor muydun ?dedi sert bir şekilde bende daha önce kantinde karşılaşmıştık bana selam vermişti bende selam vermiştim dedim ,Aren anladım dercesine kafasını salladı ardından burası iyice sıktı sahile inelim mi beraber demişti başta tedirgin olsamda olur demiştim.
Sahile geldiğimizde temiz havayı içime çektim hepimiz kayaların üzerinde bir yere oturmuştuk
Aren'de yanıma oturup seni öptü mü? Dedi "hayır" dedim ardından yardım ettiğin için teşekkür ederim dedim .
Önemli değil dedi sadece biraz geçtikten sonra "Aren birden seni öpseydi"ne hissederdin dedi pat diye bu çocuğun gerçekten çok ani hareketleri vardı.
Bende ona dönerek öncelikle kendimi gerçekten kötü hissederdim,ilk öpücüğümů hiç tanımadığım sarhoş birine vermek hiç iyi bir fikir değil dedim. Bana dönerek "çok saf ve masumsun"demişti bu sözleri ne olarak demişti iyi mi kötü mü karar verememiştim.
Biraz daha oturunca üşüdüğümü hissetmiştim kızlarda üşüdüklerini söyleyince hep beraber kalkmıştık. Bizimkileri eve bıraktıktan sonra en son ben kalmıştım ve arabada Aren ile yanlız kalınca çok tuhaf olmuştum kalbim anlamlandıramadığım bir şekilde hızlı atıyordu.
Yol boyunca hiç konuşmadan eve gelmiştik zaten sahil ile evimiz yakın olduğu için 5 dakikada gelmiştik. Arabadan inerken "iyi geceler"dedim Aren'de bana iyi geceler dileyip araba ile yanımdan uzaklaştı.🌙🌙🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADI AŞK (DÜZENLENİYOR)
Teen FictionGenç kız ailesinin iflas etmesinden dolayı başka bir şehire taşınmak zorunda kalırsa acaba neler olur ? Tam hayatını düzene sokmaya çalışırken anne ve babasının ölümü hayatını tekrardan alt üst ederse neler olacak? Ailesinin ölümüne sebep olacak k...