17

2.6K 120 5
                                    

A ház maga nem volt valami nagy. Egy szobából, egy nappaliból, egy konyhából, és egy fürdőből áll. Egy szintes és van egy kis hátsó kertje. Négy ablak van összesen a házban, a falak dupla vastagok. Egy hátsó és egy első golyóálló ajtón lehet bejutni. A konyha és a fürdő olyan átlagos, mint a többi. A nappaliban van egy könyvespolc, kanapé, és egy kisebb Tv. Meg persze egy dohányzóasztal. A hálóban van egy francia ágy, egy gardrób, és egy fésülködő asztal. Nem tudom meddig kell itt maradnom, de a célnak tökéletesen megfelel. Nem nagyon fogom elhagyni, mert bármelyik pillanatban rám ronthat Rumlow. Persze a lakásban van kettő kamera, és egy rejtett mikrofon. Ha behatolót észlel a biztonsági rendszer, akkor azonnal jelez Furynak. De nem csak neki. Coulson és Maria is kap jelzést, biztos ami biztosan.

Kipakoltam azt a kevés dolgot amit magammal hoztam. Szerencsémre a hűtő tele volt, ezért tudtam magamnak csinálni egy egyszerű vacsorát. Egy sima tojásrántottát ettem pirítóssal. Majd a házban lévő S.H.I.E.L.D.-es laptopot vettem a kezembe.

Elgondolkodtam mi lehet a többiekkel, ha Furynak így odakellett repülnie. Elhiszem, hogy szuperhősök, de nem hiszem hogy néhány ügynök nem tudná megállítani őket. De hát...Elhiszem, hogy idegesek. Szó nélkül leléptem. Vagyis nem...Közöltem velük, hogy tudom kik a szüleim, és hogy rohadtul mérges vagyok rájuk. Meg persze azt, hogy élő csali leszek Rumlow számára. A kettő legidegesebb ember a világon az most Tony, és Steve. Tony azért mert az egyetlen lánya elment megöletni magát, Steve meg...Steve meg fogalmam sincs miért, de majd fel robbant mikor becsukódott a liftajtó. Dühös, és értetlen volt. Féltett engem. Nem tudom miért, mikor semmi közünk sincs már egymáshoz. Neki van barátnője, hazudott, és szórakozott velem. Én tudomásul vettem, hogy kellett neki valaki aki figyel rá míg a barátnője dolgozik. Tudta jól hogy ezzel megbánt, de nem érdekelte. Akkor most miért tesz úgy mintha fontos lennék neki?

Nem bírtam a kíváncsiságommal, ezt Fury is tudta. A Stark torony biztonsági kameráinak élőképes felvételeit rárakta a gépre. Persze titkosítva vannak, de hát Stark vagyok vagy mi...Eddig is értettem a gépekhez. Ezt Fury is tudta. Szerintem ő még Tonynál is előbb tudta, hogy én vagyok a lánya. Ezért kereshetett meg. Ezért is és az erőmért is. De visszatérve a felvételekre...Örökölhettem valamit, mert percek alatt sikerült feltörnöm a Stark rendszert.

Megkerestem a nappali kameráját, és rámentem. A megérzésem jó volt. Mindannyian ott voltak, és éppen Furyval veszekedtek. Felhangosítottam, majd figyelmesen hallgattam őket. Először is a síró Peppert-anyát-Natasha és Wanda vigasztalta. Steve idegesen járkált fel-alá. Tony Furyval üvöltött, míg Bruce egy tableten böngészett valamit. Clint szomorúan nézett maga elé. Ő asz egyik legjobb barátom. Fájt így látni őt.

-Hol a lányom?!-kiálltja Tony. Fury nyugodtan hallgatja.

-Sajnos azt nem mondhatom meg. Miss Stark önként vállalta a csali szerepét. A ház ahol van biztonságos. Egyből jelez a riasztó, ha behatolót észlel.-feleli halálosan nyugodtan Fury. Persze nem a kérdésre válaszolt, ami fölhúzta Tonyt.

-Az istenért is! Nyögje már ki hogy hol van különben kiszúrom a másik szemét a viszkis üvegemmel.-csattan fel elvesztve a maradék türelmét is.

-Mondom még egyszer. Nem.-válaszolja már ingerülten Fury is. Gondolom jobb dolga is lenne.

-Nem tudja használni az erejét. Ki tudja hogy működik e már a fejében lévő chip?-kérdezi Steve. Most hogy így mondja...Nem hiszem hogy működne. Az erőm kiégette. Szinte teljesen eltűnt. Bruce szerint egy kicsi maradt még belőle.

-Nincs rá esély Steve.-hallom Bruce hangját.-A chip tönkre ment mikor megkapta az erejét. A többit amit bele akartak rakni, azokat az ereje nem engedte. Viszont van itt valami érdekes Tony.-indul el hozzá a tablettel Bruce.

Véletlen volna? /Befejezett/Where stories live. Discover now