Aisha
Egy hűvös, és sötét szobában keltem fel. Egy székhez voltam kötözve, és a kezemen egy kesztyű volt. Percekkel később rájöttem mi is ez pontosan. Nem engedte használni az erőmet. A fejem majd szét hasadt, az orromból vér szivárgott. Egy ideig homályosan láttam. A hely ahol voltam-ami valószínűleg egy Hydra bázis-baromira hasonlított arra ahol éveken át fogva tartottak. És most két év szabadság múlva újra visszakerültem a pokolba.
-Felébredt a szökevény is.-jön be Rumlow egyedül a szobába.
-Mit adtatok be nekem?-kérdezem halványan emlékezve arra, hogy valaki szó szerint belém döfött egy injekciós tűt.
-Egy jó erős altatót. Ami még téged is kiüt.-húz elém egy széket, és kényelmesen leül rá. Félrebillentett fejjel nézek rá.-Tudod két év alatt sokat fejlődtünk. És miattad új tudóst kellett találnunk. Szerencsére hamar sikerült. Néhány óra múlva ő fog majd kezelésbe venni.-mosolyodik el. Undorodva figyelem őt.
-Milyen új fajról beszéltél?-kérdezem terelve a szót. Csak remélni tudom, hogy Fury értem jön. Tonyék az idegtől nem láthatnak. Nekik veszélyes lenne csak úgy elindulni. Remélem most valaki megment, nem mint régen...
-Örülök hogy kérdezted.-hajol közelebb.-Tudod ez a faj elég pusztító tud lenni. Eddig csak könyvekben olvashattunk róla, de most a doki megalkotta azt a szert ami lehetővé teszi, hogy megteremtsük a Föld legveszélyesebb élőlényeit. Gyorsak...Kegyetlenek...A nézésükkel bármire kényszeríthetik az embereket...Csak egy módon lehet őket megölni...Nem csak este tudnak létezni...A vérrel pedig irányítani tudom őket...-mondja lassan, hogy minden egyes szót fel tudjak fogni.
Mi lehet képes ezekre? Gyors, kegyetlen? Könyvek szóltak róla? Csak nem...? Csak nem a vámpírokra gondol? Dehát az lehetetlen...Nem teremtheti meg azt a fajt. Ha sikerül neki, akkor azok a Föld egész lakosságát megölhetik. Vérszomjasak lesznek. Ha kicsit is hihetünk a könyveknek, akkor halál vár az emberiségre.
-Mivel lehet őket megölni?-kérdezem nagyot nyelve.
-Bármivel ami fa.-vigyorodik el, majd int a kint álló őröknek.
Eloldozzák a kezemet, majd a hátamhoz szorítva meglöknek, hogy induljak meg. Nem tudok mit tenni, hiába küzdök gyenge vagyok. Kénytelen vagyok követni Rumlowot egy fehér szobába. Tele van orvosi felszerelésekkel. Néhány fehér köpenyt viselő fazon is járkál itt.
Betuszkolnak egy álló cellába. Ez annyit takar, hogy mint egy koporsót ilyen vas fedelet raknak rám. Persze ez nem tömör vas hanem olyan mint egy kerítés. Könnyen hozzám férhetnek, de garantálja azt hogy ne legyen esélyem megszökni. Felemelő érzés ezen a szűk helyen állni.
-Kezdheti Dr. Kozlova.-biccent a főorvosnak Rumlow, majd ő kivonul mint aki jól végezte a dolgát. Hát pukkadjál meg köszönöm szépen.
-Fájdalmas heteknek nézel elébe.-mondja majd bele szúr egy tűt, amiből egy cső megy egészen egy hatalmas tartályig. Várj...Mi?! Azt mondta hetek? Anyukám gyere le meddig fog ez tartani?
-Anyone, please send me anyone
Lord, is there anyone?
I need someone.
(Demi Lovato: Anyone)Suttogom halkan. Kérlek...Valaki segítsen. Biztos hogy ezt nem fogom túlélni.
A fájdalom csak azután kezdődött, miután vagy hat ilyen furi löttyel teli kanna ürült ki. Ezek a löttyök most mind bennem vannak. Mondták hogy többet nem készítettek, míg nem tudják hogy működik e. Óh édes drága szépszemű Odin! Ne sikerüljön nekik kérlek! Inkább haljak bele, legalább megszűnik a szenvedésem.
YOU ARE READING
Véletlen volna? /Befejezett/
FanfictionAisha egy gimnazista lány. Szülei nélkül él New York belvárosában. Még régebben a szülei egy autó balesetben életüket vesztették. Vagy nem. Senki nem tudja. A lényeg az hogy ő....Ő túlélte, de a balesetet követő évekről sosem beszélt senkinek. Egy o...