3.Αφεντικο

2.8K 216 15
                                    

«Ρε μαμά σου έχω πει να μην έρχεσαι τόσο πρωί ! Γυρνάω ξημερώματα σπίτι !»διαμαρτυρήθηκε καθώς έκανε άκρη στην μητέρα της να περάσει μέσα στο φιλόξενο διαμέρισμα . Η γυναίκα φορτωμένη με φαγητά έτρεξε στην κουζίνα για να τα ακουμπήσει στον πάγκο πριν της πέσουν από τα χέρια .

«Ζωή δεν είναι δουλειά αυτή ; Ως ποτέ θα τραγουδάς κορίτσι μου ; Αξιοποίησε το πτυχίο σου , είσαι μια πανέξυπνη και ταλαντούχα γυναίκα και χαραμίζεσαι στην νύχτα !»την μάλωσε η μητέρα της γεγονός που έκανε την Ζωή να φτάσει στα όρια της .

«Βασούλα , ο καθένας να κοιτάει την δουλειά του !»της απάντησε ενώ έδινε ώθηση στα χέρια της για να καθίσει στον πάγκο της κουζίνας .

«Ο καθένας είναι η μάνα σου ;»γύρισε νευριασμενη να την κοιτάξει . «Το καλό σου θέλω παιδί μου ! Να σε δω ευτυχισμένη , να νοικοκυρευτείς και να μην έχεις ανάγκη κανέναν !»εξέφρασε την επιθυμία της .

«Μάνα κανέναν δεν έχω ανάγκη !»απάντησε δυνατά . «Δεν θυμάμαι να σου ζήτησα ποτέ τίποτα πέρα από την αγάπη σου !»σήκωσε το φρύδι της .

«Την αγάπη μου την έχεις ! Απεριόριστη ... δεν χρειάζεται να την ζητήσεις ! Εγώ απλά σου λέω τι είναι καλό για εσένα !»της απάντησε χωρίς να θέλει να την πίεσει περισσότερο .

«Εντάξει μαμά !»απάντησε μιας και δεν είχε όρεξη για καυγάδες με την μάνα της πρωί πρωί . Είχαν πολλούς από αυτούς άλλωστε .

«Τι κάνει ο Χρηστακης μου ;»ρώτησε όλο γλυκά . Τον συμπαθούσε τόσο πολύ που τον είχε σαν γιο της . Που να ήξερε όμως τι περνούσε η κόρη της στα χέρια του ;

«Χωρίσαμε !»απάντησε ξερα καθαρίζοντας τον λαιμό της .

«Γιατί ;»ρώτησε ανήσυχα και άφησε το ποτηρι που κρατούσε να χτυπήσει με δύναμη το τραπέζι .

«Κάποια πράγματα έχουν ημερομηνία λήξης !»συνέχισε στον ίδιο τόνο .

«Μα εσείς ήσασταν αγαπημένα !»επέμενε η κυρία Βάσω !

«Όπως το είπες μάνα ! Ήμασταν ! Και τώρα μην το συνεχίσεις γιατί δεν πρόκειται να μάθεις τίποτα παραπάνω !»της ξέκοψε κάθε ελπίδα και η γυναίκα μαζεύτηκε .

«Όπως θέλεις εσυ παιδί μου !»απάντησε και άρχισε να φτιάχνει τον καφέ της . Η Ζωή έτρεξε στο μπάνιο να πλύνει το πρόσωπο της και τα δόντια της . Η εικόνα της ήταν άθλια ! Όμως η καρδια της δεν έλεγε να ξεκολλήσει από τον άντρα που πέρασε μια αξέχαστη βραδιά !

Το τραγούδι του έρωτα Where stories live. Discover now