24.θα σε ξανά κερδίσω

2.1K 176 30
                                    

«Το στο διάολο έχει γίνει εδώ μέσα ;»αναφώνησε ο Νίκος καθώς έμπαινε στο πλέον ανακαινισμένο διαμέρισμα του Αλεξ . Οι εργάτες μόλις είχαν τελειώσει την δουλειά τους και ένας ένας έφευγαν .

«Αλλάζω την ζωή μου ! Αυτό έγινε !» Του απάντησε με ένα χαμόγελο στα χείλη . «Καλώς ήρθες στο σπίτι μου !»του απάντησε και η χροιά του ήταν ανησυχητική . Ήταν κάτι ανάμεσα από χαρούμενη και ειρωνική .

«Γιατί το έκανες όλο αυτό ;»απόρησε .

«Γιατί θέλω να ζήσω χωρίς τα φαντάσματα μου . Γιατί θέλω να φέρνω τις γκόμενες στο σπίτι μου χωρίς να σκέφτομαι ούτε την Ειρήνη ούτε την Ζωή !»του απάντησε κοφτά .

«Την ζωή δεν την είχες φέρει ποτέ εδώ !»επισήμανε .

«Ναι αλλά μου θύμιζε την Ειρήνη !»είπε ευθύς αμέσως .

«Δεν σε καταλαβαίνω κολλητε ! Σοβαρά ! Είσαι κολλημένος με την Ζωή μην την πετάς από την ζωή σου έτσι ... αφού το βλέπεις ότι και εσυ δεν μπορείς μακριά της !»προσπάθησε να τον λογικεψει .

«Ποιος σου είπε ότι δεν μπορώ ! Νιώθω ήδη άλλος άνθρωπος !»είπε κάπως τραγουδιστά .

«Εσυ ξέρεις !»παραιτήθηκε. Δεν μπορούσε να του αλλάξει γνώμη και το ήξερε πολύ καλά αυτό !

«Ποιος άνεμος σε έφερε εδώ ;»έσπασε την σιωπή ο Αλεξ και πήρε θέση στον καναπέ απλώνοντας τα πόδια του πάνω στο μπράτσο του .

«Ηρθα να δω πως είσαι !»απάντησε.

«Δεν είμαι άρρωστος ρε μαλακα !»φώναξε . «Ούτε πεθαίνω !»πρόσθεσε .

«Με πήρε τηλέφωνο η αδερφή σου το πρωί και μου ζήτησε το κινητό της Ζωής !»ομολόγησε αν και η Δήμητρα τον είχε παρακαλέσει να μην πει τίποτα στον Αλεξ . Δεν μπορούσε να κρατήσει μυστικό από τον κολλητό του .

«Τι το θέλει το κινητό της Ζωής ;»ανασηκωθηκε κοιτάζοντας τον με αυστηρό βλέμμα .

«Αυτό δεν μου το είπε ! Δεν ξέρω ... πάντως Ακουγόταν πολύ περίεργη !»σχολίασε .

«Μην της το δωσεις !»είπε έντονα ο Αλεξ .

«Της το έδωσα !»ψιθύρισε ο Νίκος εισπράττοντας ένα δολοφονικό βλέμμα . «Τι να έκανα ρε μαλακα επέμενε ! Της είπα ότι δεν το έχω αλλά δεν με πίστεψε , ε εντάξει ίσως να έκανα και Μαλακια αλλά της το έδωσα ! Ξέρεις φιλε μου ότι οι γυναίκες στο σόι σου σκάνε γάιδαρο !»γέλασε .

«Ναι το ξέρω αυτό !»είπε μέσα από τα δόντια του . «Μίλησα και με την μάνα μου χθες ! Φοβάται για την ζωή μου λέει !»ανακοίνωσε στα λόγια της μάνας της και ξέσπασε σε γελια μαζί και ο Νίκος . «Της είπε η Δήμητρα ότι την αγαπούσα και το έχει δει πολύ σοβαρά το ζήτημα η Σοφουλά!»πρόσθεσε .

Το τραγούδι του έρωτα Where stories live. Discover now