«Όχι ρε πούστη μου ! Τι δεν έκανα καλά ;»φώναζε καθώς έβγαιναν από το ιατρείο της Λινας. Η Ζωή μπήκε στην θέση του συνοδηγού και γελούσε μέχρι δακρύων . Ο Αλεξ από την άλλη ήταν πελαγωμένος . «Εγώ κόρη ήθελα !»είπε πιο ήρεμα. Μπορεί το μικρό τους να τους ταλαιπώρησε αρκετά και να έπρεπε να φτάσουν στον πέμπτο μήνα για να μάθουν το φύλο του όμως τώρα τους έκανε την μεγαλύτερη έκπληξη .
«Μάλλον έκανες λάθος στην παραγγελία και έβαλες άλλο προϊόν στο καλάθι ...» του είπε μέσα στα γελια της . Οι εκφράσεις του ήταν μοναδικές .
«Ζωή σταματά γιατί εσυ θα την πληρώσεις !»της είπε σοβαρά .
«Καλά είναι δυνατόν να συμπεριφέρεσαι έτσι ; Αντί να λες να γεννηθεί και να είναι υγιέστατο σκέφτεσαι αν θα είναι αγόρι ή κορίτσι !»τον μάλωσε και εκείνος αμέσως συνήλθε .
«Είμαι μαλακας έχεις δίκιο !»της είπε γυρνώντας το κλειδί στην μίζα . «Απλά είχα κάνει όνειρα για αυτή την κόρη !»ψέλλισε ενοχικά .
«Σκέψου απλά ότι θα μεγάλωνε και θα σκεφτοσουν πως θα είναι η ζωή της αν βρεθεί ένας Αλεξ σε αυτην !»τον πείραξε και αμέσως γουρλωσε τα μάτια .
«Γιος και παλι γιος !»φώναξε γελώντας παρασύροντας και την Δαναη . Το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στην μεγάλη πλέον κοιλιτσα της . «Συγνώμη αντράκι ! Δεν σε αγαπάω λιγότερο !»ψέλλισε και η Ζωή τον κοίταξε συγκινημένη.
«Θέλω να τον πάρουμε στην αγκαλιά μας !»ψέλλισε βγάζοντας έναν βαθύ αναστεναγμο .
«Όλα στην ώρα τους μωρό μου !»της χαμογέλασε τρυφερά. «Πάμε στην μάνα μου ;»την ρώτησε για να πάρει τον σωστό δρόμο και εκείνη έγνεψε καταφατικά .
Έφτασαν έξω από την πολυτελέστατη μονοκατοικία . Οι οικογένεια του Αλεξ περίμενε ανυπόμονα στην πόρτα . Ο Αλεξ είχε πει στην μητέρα του ότι σήμερα θα μάθαιναν τον φύλο και ήταν όλοι τόσο ανυπόμονοι .
Άνοιξαν την συρόμενη πόρτα της εισόδου και προχώρησαν στην αυλή . Η Δήμητρα έτριψε τα χέρια της χαρούμενη.
«Άντε πείτε μας !»Τσιριξε και η Ζωή γέλασε ρίχνοντας μια μάτια στον Αλεξ για να της δώσει την άδεια να το ανακοινώσει . Εκείνος έγνεψε καταφατικά και η κοπέλα χαμογέλασε διάπλατα . Το βλέμμα της έπεσε πάνω στου πεθερού της . Κρεμόταν από τα χείλη της .
«Ένας καθηγητής μου στο πανεπιστήμιο είχε έρωτα με την ελληνική μυθολογία και είχες ως πρότυπο ζωής τον Αχιλλέα !»ξεκίνησε να λέει αναφερόμενη στον αγαπημένο πατέρα , πεθερό και πρώην καθηγητή της . Τον Αχιλλέα Γεωργίου . Ο άντρας γέλασε περήφανα χωρίς να καταλαβαίνει την κατάληξη που θα είχε ο πρόλογος της . «Στην ελληνική μυθολογία λοιπόν ο Αχιλλέας ήταν γιος του Πηλεα και εγγονός του Αιακού !»ο Αλεξ την κοιτούσε εξίσου μπερδεμένα . «Εν έτη 2020 , ο Αχιλλέας που θα γεννηθεί θα είναι γιος του Αλεξάνδρου και εγγονός δικό σου !»του χαμογέλασε και εκείνος άφησε για πρώτη φορά τα δάκρυα να τρέξουν στα μάγουλα του . Όλοι είχαν συγκινηθεί με την ανακοίνωση της Ζωής . Ο Αλεξ την έσφιξε στην αγκαλιά του .
YOU ARE READING
Το τραγούδι του έρωτα
Romance«Η ζωή μαζί σου είναι θάνατος !» Ψιθύρισε . «Ένας γλυκός , γλυκός θάνατος ...» συλλαβισε αφήνοντας ένα φιλί στα σαρκώδη χείλη της . «Ήρθες στην ζωή μου , Ζωή και μου έμαθες πολλά !»ολοκλήρωσε . «Είσαι εσυ ένας Αλεξ ...» χαμογέλασε άχνα Η ζωή σου...