Ένας μήνας μετά ...
Ποσό γρήγορα περνάει ο καιρός και πως αλλάζει ο άνθρωπος ! Ο Αλεξ με την Ζωή είχαν γίνει ένα ! Οι δρόμοι τους χώριζαν μόνο τις ώρες που δούλευαν και επειδή αυτές δεν συμπιπταν ο Αλεξ ξημεροβραδιάζονταν στο Vogue απλά και μόνο να την βλέπει και να την προστατέυει από τα περίεργα βλέμματα . Ο Χρήστος τις έστελνε συνεχώς απειλητικά μηνύματα τα οποία προσπαθούσε να αντιμετωπίσει με την απαιτούμενη ψύχραιμια . Σε αυτό άλλωστε βοηθούσε έμπρακτα και ο Αλεξ .
Ξημερώματα Τετάρτης !
Το προγραμμα του μαγαζιού έφτανε σχεδόν στο τέλος της . Η ώρα ήταν περίπου 7 παρά 15 και ο Άλεξ είχε φύγει για την δουλειά του . 7 και 30 άνοιγε το μαγαζι του όμως η κίνηση ήταν αυξημένη εκείνες τις ώρες καθώς οι περισσότεροι ξεκινούσαν για τις δουλειές τους . Με ένα τελευταίο τραγούδι του Οικονομόπουλου «Καλημέρα» χαιρέτησε τους θαμώνες του μαγαζιού και κατέβηκε εξουθενωμένη από την σκηνή .
«Έχεις εξελιχθεί γυναικάρα μου !»η φωνή του Σακη ήχησε στα αφτια της και γύρισε προς το μέρος της μιας και μόνο ένας την αποκαλούσε «γυναικάρα» του .
«Θες να πεις ότι πριν δεν ήμουν καλή ;»τον πείραξε στηρίζοντας το χέρι της γύρω από τον ώμο του για να βγάλει τις γόβες της . Οι πατούσες της είχαν κοκκινησει και τα δάχτυλα της είχαν ματώσει ελαφρώς . Ένας μορφασμός πόνου ξέφυγε από τα χείλη της μόλις έβγαλε και την άλλη γόβα .
«Γιατί τις φοράτε αυτές τις μαλακιες ; Κοιτά πως έγιναν τα πόδια σου !»της είπε σοκαρισμένος με το θέαμα . «Και όχι ζωή ! Δεν εννοώ πως δεν ήσουν καλή απλά τώρα άνετα έκανες μια συνεργασία με την Ζήνα !»κάγχασε και εκείνη τον κοίταξε με ένα λοξό χαμόγελο .
«Άσε μας ρε Σακη στις 7 το ξημέρωμα !»γέλασε με τα λόγια του . «Είμαι πτώμα !»σχολίασε .
«Σπίτι για ύπνο τώρα !»ακούστηκε σαν αυταρχικός πατερας . «Πες στον δικό σου να μην σε κουράζει τόσο !»της έκλεισε πονηρά το μάτι και εκείνη κοκκινησε .
«Σταματά ρε βλάκα !»τον χτύπησε στον ώμο και κουτσαινοντας έφτασε στο καμαρίνι της για να αλλάξει στις φόρμες της και τα αθλητικά της παπούτσια . Το μακιγιάζ της είχε ξεθωριάσει αρκετά όμως ήταν το τελευταίο που την απασχολούσε αυτή την στιγμή . Ήθελε απελπισμένα να πέσει στο κρεβάτι της . Σύγυρισε το καμαρίνι της και αφού μάζεψε τα πράγματα της έφυγε από το μαγαζι κατάκοπη .
YOU ARE READING
Το τραγούδι του έρωτα
Romance«Η ζωή μαζί σου είναι θάνατος !» Ψιθύρισε . «Ένας γλυκός , γλυκός θάνατος ...» συλλαβισε αφήνοντας ένα φιλί στα σαρκώδη χείλη της . «Ήρθες στην ζωή μου , Ζωή και μου έμαθες πολλά !»ολοκλήρωσε . «Είσαι εσυ ένας Αλεξ ...» χαμογέλασε άχνα Η ζωή σου...