Παρασκευή πρωί και όλα ήταν σχεδόν έτοιμα για το Ναύπλιο . Η ζωή είχε συμμαζέψει τα πράγματα της μέσα στην βαλίτσα της , μερικά παντελόνια και δυο τρεις μπλούζες , άντε και ένα φόρεμα , λίγα καλλυντικά και κάποια αλλά απαραίτητα αντικείμενα και περίμενε με ανυπομονησία τον Αλεξ να καταφτάσει σπίτι της . Εκείνος είχε φύγει ξημερώματα από το ζεστό διαμέρισμα της με προορισμό το δικό του για να φτιάξει την βαλίτσα του καθώς τα περισσότερα πράγματα του βρισκόταν ακόμη εκεί και έπειτα θα περνούσε από το παγκρατι για να πάρει απευθειας την Ζωή και να αναχωρήσουν για το τριήμερο ταξίδι τους.
Όσον αφορά το βράδυ της «αδιαθεσίας» της είχε περάσει σχεδόν μια εβδομάδα και δεν το ανέφερε ποτέ στον Αλεξ καθώς πίστευε πως έτσι θα τον τρόμαζε και δεν υπήρχε λόγος να το κάνει μιας και τα συμπτώματα εξαφανίστηκαν εντελως και δεν επανήλθαν ποτέ !
Το κινητό της ήχησε δυο τρεις φορές και μετά σιωπή . Αυτό ήταν σημα κατατεθέν από τον Αλεξ για να κατέβει στην είσοδο . Άρπαξε χαρούμενη την βαλίτσα της , κλείδωσε το διαμέρισμα της και κάλεσε το ασανσέρ στον όροφο της . Μόλις έφτασε στο ισόγειο μπορούσε να διακρίνει από την ημιδιαφανη τζαμαρία το μαυρο Audi να την περιμένει . Ο Αλεξ κατέβηκε να την βοηθήσει με την βαλίτσα να την βάλουν στο πορτ παγκάζ και έπειτα επιβιβάστηκαν στο αυτοκίνητο .
«Μωρό μου , ελπίζω να πήρες κουστούμι μαζί σου !»αναφώνησε κατευθείαν καθώς ήξερε τις πάραξενιες του . Βέβαια δεν μπορούσε να τον αφησει να παρευρεθεί στο σεμινάριο με την βερμούδα του .
«Βαλτη είσαι και εσυ ;»Φώναξε εκνευρισμένος . Είχε φροντίσει να του κάνει την ίδια ερώτηση προηγουμένως τόσο η μάνα του όσο και η αδερφή του .
«Μην νευριάζεις Αλεξ !»τον μάλωσε . «Σε έχω μαθει αρκετά καλά πλέον όποτε κάτι ξέρω και ρωτάω !»συνέχισε στον ίδιο τόνο .
«Πήρα !»είπε ξερα και η Ζωή ξεφυσηξε εκνευρισμένη . Ωραία αρχή !
«Εμένα πάντως να ξέρεις ότι μου αρέσεις πολύ με κουστούμια !»αναφώνησε νάζιαρικα έπειτα από λίγο για να ελαφρύνει το κλίμα . Ο Αλέξανδρος ξεροβηξε και την κοίταξε λόξα με τα μάτια του .
«Και γιατί αυτό ;»την ρώτησε και εκείνη γέλασε άχνα.
«Σε κάνουν πολύ γοητευτικό ! Πολύ άντρα , πολύ σεξυ , πολύ ....»έκανε μια παύση για να σκεφτεί και αλλά επίθετα που θα μπορούσαν να περιγράψουν τα όσα είχε στο μυαλό της .
YOU ARE READING
Το τραγούδι του έρωτα
Romance«Η ζωή μαζί σου είναι θάνατος !» Ψιθύρισε . «Ένας γλυκός , γλυκός θάνατος ...» συλλαβισε αφήνοντας ένα φιλί στα σαρκώδη χείλη της . «Ήρθες στην ζωή μου , Ζωή και μου έμαθες πολλά !»ολοκλήρωσε . «Είσαι εσυ ένας Αλεξ ...» χαμογέλασε άχνα Η ζωή σου...