28.Προταση

2.1K 167 20
                                    

«Τι μαγειρέψες και μυρίζει όλο το σπίτι ;»αναφώνησε καθώς μπήκε μέσα στο σπίτι του . Η Ζωή στην κουζίνα έφτιαχνε το αγαπημένο του φαγητό ! Πατάτες τηγανητές με Κοτοπουλο στην κατσαρόλα . Είχε μαθει να το φτιάχνει τέλεια ! Για να τον ευχαριστεί .

«Το αγαπημένο σου μωρό μου !»απάντησε ναζιαρικα . Ο Αλεξ πλησίασε το σώμα της πάνω στο δικό του χουφτωνοντας τον πισινό της με δύναμη κάνοντας την να βγάλει μια κραυγή . «Είσαι τρελός !»παραπονέθηκε δήθεν θυμωμένη .

«Τόσο καιρό σου φαινομαι για φυσιολογικός ;»γέλασε πειράζοντας την . «Πεινάω σαν λύκος !»μουρμούρισε ανοίγοντας την κατσαρόλα να δει το περιεχόμενο της .

«Είναι σχεδόν έτοιμο ! Λίγη υπομονή να βγάλω και τις πατάτες !»του απάντησε και έτρεξε σαν σίφουνας να βγάλει τα πιάτα από το ντουλάπι .

«Αν αργήσουν θα φάω εσένα !»είπε τραγουδιστά και εκείνη ρολλαρε τα μάτια της .

«Σταματά να σκέφτεσαι το σεξ όλη την ώρα !»διαμαρτυρήθηκε . Όχι πως δεν περνούσε καλά !

«Ότι θέλω θα κάνω !»της απάντησε με πείσμα . «Άμα θέλω να σε πηδάω θα σε πηδάω !»σχολίασε .

«Τι ρομαντικός !»τον ειρωνεύτηκε βγάζοντας του την γλώσσα της . Εκείνος στένεψε τα μάτια της και έκανε να την πλησιάσει ξανά όμως εκείνη απομακρύνθηκε με έναν έξυπνο ελιγμό . Μοίρασε τις πατάτες στα πιάτα και κάθισε στο τραπέζι . «Μπορείς να κάτσεις μαζί μου !»του είπε απλά και εκείνος τράβηξε την καρέκλα απέναντι της . Άρπαξε το πιρούνι και έπεσε με τα μούτρα στο φαγητό . Η Ζωή γέλασε με τις αντιδράσεις του όμως προσπάθησε να το κρύψει .

«Καλό ;»τον ρώτησε ανήσυχα .

«Εξαιρετικό !»την επαίνεσε .

«Χαίρομαι που σου αρέσει ! Το έχω κάνει τόσο πρόβα , κριμα θα ήταν να έβγαινε χάλια !»σχολίασε κάνοντας τον να ξεσπάσει σε γελια .

«Δεν πας καλά μωρό μου !»της πέταξε .

«Εγώ για εσένα το έκανα ! Για να σε ευχαριστήσω !»σχολίασε ντροπαλά .

«Υπάρχουν και άλλοι τρόποι που μπορείς να με ευχαριστήσεις !»την πείραξε και τα μάγουλα της κοκκινησαν .

«Αλεξ !»φώναξε με μπουκωμενο στόμα . «Ελεος !»πρόσθεσε έντονα .

«Καλά καλά ! Σταματάω !»χαχανισε . «Ξέρεις τι σκεφτόμουν ...;»άρχισε να μιλάει σοβαρά .

«Το σεξ !»του απάντησε κοφτά .

«Άσε με να μιλήσω σοβαρά ... εκτός και αν θες να σε βάλω κάτω τώρα !»της είπε με απειλητικό τόνο .

Το τραγούδι του έρωτα Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt