10.Αχ βρε μανα , το παιδι σου !

2.6K 202 26
                                    

«Ξέρεις ! Μου φαίνεται περίεργο που ανοίγω τα μάτια μου και είσαι δίπλα μου !»παραδέχτηκε με βραχνή και αγουροξυπνημένη φωνή προκαλώντας στην Ζωή ένα τεράστιο χαμόγελο ευτυχίας .

«Είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί τον τελευταίο καιρό !»επισήμανε εκείνη και ο Αλεξ χάιδεψε το μάγουλο της ενώ τα μάτια του θαύμαζαν το αψεγάδιαστο πρόσωπο της. Ποσό όμορφη ήταν ! Δεν χρειαζόταν τίποτα ! Ούτε μεικ-απ για τις ατέλειες ! Ούτε μάσκαρα για τις ήδη έντονες και μεγάλες βλεφαριδες , ούτε κραγιόν για τα ροδοκόκκινα χείλη αλλά ούτε και σκιές για να τονιστούν περισσότερο τα καταπράσινα αστραφτερά της μάτια .

«Σε θέλω συνέχεια !»παραδέχθηκε την γλυκιά αμαρτία του και το κορμί του κάλυψε το δικό της κάνοντας την ανάσα της ρηχή και βαριά . Η θερμοκρασία της ανεβηκε επικίνδυνα ενώ το κορμί της παραδόθηκε χωρίς ενδοιασμούς στο δικο του . Η ένωση τους κάθε φορά μοναδική . Η χημεία τους ήταν κατάλληλη ! Αλληλοσυμπληρωνε ο ένας τον άλλον. Σαν τα κομμάτια του παζλ . Τα κορμιά τους πάλλονταν ρυθμικά και το ξύλινο κρεβάτι συγκρούονταν με τον τοίχο δημιουργώντας έναν παράπλευρο θόρυβο . Εάν τους έλεγαν να διαλέξουν ανάμεσα σε οτιδήποτε και σε αυτά τα πρωινά γεμάτα πάθος και έρωτα η απάντηση θα ήταν δεδομένη και από τους δυο . «Ποσό ωραία μάτια έχεις !»διαπίστωσε καθώς μετακινήθηκε στο πλάι αφαιρώντας το προφυλακτικό του . Δεν ήταν αρκετά προσεκτικοί στις προηγούμενες συνευρέσεις του αλλά η Ζωή φρόντιζε για αυτό παίρνοντας αντισυλληπτικά χάπια ! Φυσικά αυτά ξεκίνησαν όταν ήταν ακόμη με τον Χρηστο και έτρεμε στην ιδέα μιας ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης .

«Εσυ μπορείς να λες για τα μάτια μου αλλά εγώ δεν μπορώ να σταματήσω να σε χαζεύω ! Όταν μιλάς , οταν γελάς , όταν κάνουμε έρωτα , όταν αγριευεις ...φαντάζομαι ότι πολλές θα με ζηλεύουν !»σχολίασε με ένα πνιχτο γέλιο .

«Αστ'ες να ζηλεύουν ! Μόνο εσυ με χαίρεσαι !»της είπε με μια δόση υπεροψίας και μια γκριμάτσα αποδοκιμασίας σχηματίστηκε στο πρόσωπο της .

«Να προσθέσω στα προηγούμενα ότι είσαι και ένα αλαζονικό κάθαρμα !»γέλασε ξέφρενα παρασέρνοντας και εκείνον .

«Με προκαλείς !»της απάντησε μεταξύ σοβαρού και αστείου .

«Ω όχι μωρό μου ! Τώρα θα πάω για το ντουζακι μου !»του είπε απολύτως φυσικά και σηκώθηκε όρθια αποκαλύπτοντας στο γυμνό της κορμί για ακόμη μια φορά στα μάτια του . Με ένα παιχνιδιάρικο βλέμμα βγήκε από το δωμάτιο και η πόρτα του μπάνιου έκλεισε δυνατά συνοδευόμενη μα το κλείδωμα της πόρτας . Στο άκουσμα αυτό ο Αλεξ χαμογέλασε πονηρά . Ποσό καλά τον ήξερε και ας γνωρίζονταν μονάχα μισό μήνα !

Το τραγούδι του έρωτα Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz