19.Με ή χωρίς

2K 158 39
                                    

«Άνοιξε μην σε πάρει ο διάολος !»φώναζε καθώς οι μπουνιές του έπεφταν με δύναμη στην πόρτα του κολλητού του φίλου, Νίκο .

«Είσαι τελειως μαλακας ! Είμαι με γκομενα μέσα !»ψιθύρισε καθώς του έκανε χώρο για να περάσει στον χώρο . Ο Νίκος στεκοταν μπροστά του με το μποξερακι ενώ η φωνή του Ακουγόταν αρκετά λαχανιασμένη . Υπό άλλες συνθήκες ο Αλεξ θα τον είχε πειράξει γι'αυτο αλλά δεν είχε όρεξη για τετοιες συζητήσεις .

«Διωξτην !»του είπε κοφτά και βολεύτηκε στον καναπέ .

«Άντε γαμησου ρε μαλακα !»έβρισε . «Εσυ το γαμας το γκομενακι εμείς ... στα αρχιδια σου !»είχε νεύρα και αυτό φαινόταν από μακριά .

«Νίκο ...» είπε απειλητικά και ο φίλος του ξεφυσηξε . Είχε καταλάβει πως θα περναγε το δικό του . Επέστρεψε στην κρεβατοκάμαρα και ζητήσει από την παρτενέρ του να μαζέψει τα πράγματα της και να φύγει με την πρόφαση ότι ο κολλητός αντιμετώπιζε ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας και έπρεπε να συζητήσουν . Ούτε εκείνος ήξερε τι έλεγε . Η έξαψη ήταν ακόμα στον οργανισμό του που είχε χάσει το μυαλό του . Η κοπέλα απογοητευμένη , ντύθηκε γρήγορα και έφυγε σαν κυνηγημένη από το διαμέρισμα .

«Το καλό που σου θέλω να πεθαίνεις ! Γιατί θα σε σκοτώσω !»του φώναξε καθώς έκλεινε την πόρτα . Άρπαξε την πεταμενη, στον καναπέ , μπλούζα και την φορεσε βιαστικά .

«Χώρισα !»αναφώνησε χτυπώντας την μπουνιά του στο μπράτσο της πολυθρόνας .

«Καλά και γι'αυτ...»

«Η ζωή δεν ήταν της μιας βραδιάς ! Δεν ήταν από αυτές που πηδαγαμε ! Εντάξει ;»φώναξε νευριασμένος . Φυσικά και ο Νίκος δεν θα μπορούσε να κατανοήσει την συμπεριφορά του . Ούτε εκείνος ήξερε τι εστι έρως ! «Την ερωτεύτηκα ρε μαλακα !»είπε τραβώντας το πρόσωπο του με τις παλάμες του .

«Τότε γιατί χωρισες ;»απόρησε .

«Γυρνάω σπίτι , την βρίσκω με έναν παπάρα που δουλεύουν μαζί . Αυτος την γλυκοκοιτάζει και εκείνη νομίζει ότι είναι κολλητάρια !»κάγχασε . «Και σαν να μην φτάνει αυτό με συγκρίνει με τον μαλακα τον πρώην της ...» γέλασε ειρωνικά .

«Στο σεξ ;»απόρησε ο Νίκος .

«Σε τοίχο μιλάω τόσο καιρό ρε μαλακα ;»έβρισε αγανακτισμένος . «Ο πρώην που την κακοποιούσε !»του υπενθύμισε και εκείνος έβγαλε ένα επιφώνημα και χτύπησε παράλληλα το μέτωπο του .

«Ναι φιλαράκι ! Τώρα το επιασα το νόημα !»έσπευσε να τα μπαλώσει .

«Έλα ρε μαλακα ! Δεν είναι τρομερός λόγος αυτος για να τα διαλύσεις όλα ! Αφού την θες ...» του είπε σοβαρά αυτή την φορά .

Το τραγούδι του έρωτα Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz