51.Ευτυχια

2.3K 165 8
                                    

Και η επόμενη μέρα βρήκε τον Αλεξ κουλουριασμένο στον στενό καναπέ . Προσπάθησε να τέντωθει όμως ήταν μάταιο . Η Ζωή είχε σηκωθεί πριν από αυτό και απολάμβανε ήδη τον καφέ της στο ευρύχωρο μπαλκόνι απολαμβάνοντας την απέραντη θέα της Αθήνας . Όλα έμοιαζαν παραδεισένια όμως υπήρχαν πολλά κενά και πολλές μαύρες τρύπες στον ορίζοντα .

«Μπες μέσα θα κρυώσεις !»ακούστηκε η φωνή του Αλεξ και γύρισε πίσω της για να τον δει να την κοιτάζει με το σεξυ του χαμόγελο . Είχε σταυρώσει τα χέρια του κάτω από το στήθος και ενιωθε γεμάτος !

«Είναι πολύ ωραία ! Δεν έχει καθόλου κρύο , αντιθέτως ο ήλιος σε καίει ...» τον πληροφόρησε και προχώρησε στο μέρος της . Οι φωτεινές ακτίνες τον τύφλωσαν στα μάτια και η Ζωή γέλασε με την έκφραση του . «Στην Ολλανδία δεν είχε και τόσο καλό καιρό !»πρόσθεσε νοχελικα .

«Ήταν πολύ ωραία όμως όχι για εμένα ! Δεν μου ταίριαζε ... άσε που είχα αφησει και ένα μέρος του εαυτού μου πίσω μου !»χαμογέλασε άχνα κοιτάζοντας τον . «Βρηκα και δουλειά ...» αναφώνησε και τότε η συνειδητοποίηση την χτύπησε κατακούτελα . «Ο Λουκάς ... τον ξέχασα !»μονολόγησε και ο Αλεξ την κοίταξε περίεργα .

«Ποιος είναι ο Λουκάς μωρό μου ;»ρώτησε ήρεμα αν και μέσα του έβραζε .

«Ο εργοδότης μου !»του απάντησε βιαστικά καθώς τα χέρια της πληκτρολογουσαν με μανια το νούμερο της εταιρίας . Το πόδι της χτυπούσε νευρικά στο πλακάκι .

«Hello ?»της μίλησε στα αγγλικα μιας και δεν ήξερε ποιος τον καλούσε .

«Λουκά , η Ζωή είμαι !»είπε αμέσως .

«Ζωή είσαι καλά ; Σε πήρα τόσες φορές στο νούμερο σου και δεν μπόρεσα να σε βρω ! Τι έγινε ;»την ρώτησε ανήσυχα .

«Λουκά χίλια συγνώμη που δεν σε ειδοποίησα ! Έγιναν όλα βιαστικά και δεν είχα το μυαλό μου στην θέση του .»ξεκίνησε να λέει . «Έχασα τον πατέρα μου και επέστρεψα στην Ελλάδα !»του είπε με την θλίψη να την πλημμυρίζει ξανά .

«Ζωή μου συλλυπητήρια ! Ζωή σε εσάς , δεν το γνώριζα !»είπε σιγανά .

«Σε ευχαριστώ πολύ !»απάντησε ζεστά .

«Ποτέ θα επιστρέψεις ;»την ρώτησε και εκείνη πάγωσε στο άκουσμα της φωνής του . Δεν είχε σκεφτεί αυτή την παράμετρο . Κοίταξε τον Αλεξ ο οποίος την κοίταζε εμφανώς μπερδεμένος και έπειτα γύρισε προς την μεριά του ηλίου αφήνοντας τις ακτίνες του να την διαπεράσουν .

Το τραγούδι του έρωτα Donde viven las historias. Descúbrelo ahora