Τσέκαρε τις προσφορές εισιτηρίων που της είχε στείλει ο Πέτρος και ήταν πλέον αποφασισμένη να κάνει το ταξίδι της . Έπρεπε να φύγει . Να αλλάξει παραστάσεις , να καθαρίσει το μυαλό της , να διευρύνει τους ορίζοντες της και αν μετά ενιωθε γεμάτη και έτοιμη να πάρει τον δρόμο της επιστροφής . Άλλωστε στην Ελλάδα δεν την κρατούσε τίποτα πια ! Ούτε ο έρωτας της , ούτε η δουλειά της ... είχε ξεμείνει και από τα δυο .
Η επόμενη οικονομική πτήση προς Άμστερνταμ ήταν σε τέσσερις μέρες . Πήρε μια βαθιά ανάσα , έκλεισε τα μάτια της και είπε το μεγάλο 'ναι' στον εαυτό της . Πάτησε το εικονίδιο που αναγραφόταν η 'κράτηση' και ένα μήνυμα ότι το εισιτήριο της είχε κρατηθεί με επιτυχία έφτασε στην οθόνη του υπολογιστή της .
Αντίο παλιό Ζωή !
Ξεκίνησε να μαζεύει μερικά από τα ρούχα της ώστε να μην τα αφησει όλα για τελευταία στιγμή . Βέβαια δεν θα έπαιρνε πολλά μαζί της . Δεν πήγαινε ως εκεί για να κάνει επίδειξη ! Πήγαινε για να νιώσει καλά και κυρίως ... ο εαυτός της .
Έβγαλε την βαλίτσα της από το πατάρι και πέταξε μέσα λιγοστά ρούχα . Σειρά είχε ο έλεγχος των απαραίτητων χαρτιών για το ταξίδι της . Διαβατήρια , ταυτότητες και και και ...
«Όλα θα είναι καλύτερα εκεί Ζωή ! Θα τα καταφέρεις , έχεις επιβιώσει από πολύ χειρότερες καταστάσεις ! Μην το βάλεις κάτω τώρα !»ψέλλισε στον εαυτό της . Δεν της ήταν εύκολη αυτή η αλλαγή όμως έπρεπε να την κάνει γιατί αλλιώς θα τρελαινόταν , θα έχανε την ίδια !
Είχε ακόμη τρεις γεμάτες μέρες και σίγουρα δεν θα την έβγαζε σπίτι . Φόρεσε το μαυρο κολάν της με ένα ασπρο πουλόβερ και τα αθλητικά της μαύρα παπούτσια . Φόρεσε μια μαυρη μακριά ζακέτα και έβαλε στις τσέπες της τα κλειδιά της και το κινητό της . Άνοιξε την πόρτα της και ξεκίνησε την αναζωογονητική της βόλτα στην γύρω γειτονιά . Δεν ήθελα να οδηγήσει , ήθελε απλά να περπατήσει και να πάρει καθαρό αέρα ! Όσο καθαρός μπορεί να είναι ο αέρας της Αθήνας !
Σίγουρα όμως η βόλτα της δεν θα έπαιρνε την τροπή που επιθυμούσε !
«Ζωή ;»από χιλιόμετρα θα μπορούσε να ακούσει την φωνή του και να την καταλάβει στο δευτερόλεπτο .
«Γεια σου Αλεξ !»απάντησε ήρεμα χωρίς κανένα συναίσθημα στο πρόσωπο της . Λίγο νωρίτερα να είχε φύγει από το σπίτι και δεν θα τον είχε πετύχει ! Μόλις εκείνη κατέβαινε από το διαμέρισμα της ο Αλεξ έβγαινε από το αυτοκίνητο του .
YOU ARE READING
Το τραγούδι του έρωτα
Romance«Η ζωή μαζί σου είναι θάνατος !» Ψιθύρισε . «Ένας γλυκός , γλυκός θάνατος ...» συλλαβισε αφήνοντας ένα φιλί στα σαρκώδη χείλη της . «Ήρθες στην ζωή μου , Ζωή και μου έμαθες πολλά !»ολοκλήρωσε . «Είσαι εσυ ένας Αλεξ ...» χαμογέλασε άχνα Η ζωή σου...