9 παρά 5
Η ζωη φορούσε ήδη τα μαύρα ψηλοτάκουνα πέδιλα της και τσέκαρε για ακόμη μια φορά το μακιγιάζ της και άρπαξε τα κλειδιά της . Άκουσε την μηχανή του αυτοκινήτου του Αλεξ να την περιμένει κάτω από το διαμέρισμα της . Κατέβηκε προσεκτικά τις σκάλες μιας και το ασανσέρ βρισκόταν εκτός λειτουργίας και άνοιξε την πόρτα της με ένα χαμόγελο .
«Εσείς πρέπει να είστε το ραντεβού μου ;»τον ρώτησε πονηρά και εκείνος της χάρισε ένα αφοπλιστικό χαμόγελο .
«Νομίζω πως ναι όμορφη μου κυρία !»κάθισε στο κάθισμα της φορώντας την ζώνη της . Θεε μου ήταν πανέμορφος ! Έλληνας θεός ... Το πουκαμισο διπλωμένο μέχρι τους αγκώνες του ενώ μερικά κουμπιά ήταν Ξεκουμπωτα αφήνοντας σε κοινή θέα το γυμνασμένο στέρνο του . Δεν μπορούσε να πάρει τα μάτια της από πάνω του .
«Ζωή ... ωραίο όνομα !»σχολίασε εκείνος αποφεύγοντας να την κοιτάξει στα μάτια . Ήταν προσηλωμένος στον δρόμο του .
«Ο πατέρας μου επέμενε να βαφτιστω Ζωή !»τον ενημέρωσε για κάτι που δεν είχε ξανά ακούσει .
«Γιατί αυτό ;»απόρησε εκείνος .
«Η μητέρα μου είχε δύσκολη εγκυμοσύνη και οι γιατροί πίστευαν ότι δεν θα τα κατάφερνα μέχρι την γέννηση . Όμως τους διέψευσα και να'μαι !»είπε χαμογελαστά . «Όποτε επέμενε πως αφού έκανα τα πάντα για να κρατηθώ στην ζωή μου ταίριαζε αυτό το όνομα !»πρόσθεσε και εκείνος την κοίταξε με δέος . Μα πως δεν το είχε σκεφτεί νωρίτερα αυτό . Είναι η ευκαιρία να γνωριστούν πραγματικά .
«Είμαι πολύ τυχερός γιατί τώρα δεν θα ήσουν στο αυτοκίνητο μου !»σχολίασε κοιτάζοντας την με την άκρη του ματιού του να γλείφει τα χείλη της και να κοκκινίζει .
«Που θα πάμε ;»ρώτησε αλλάζοντας το θέμα της συζήτησης .
«Βιάζεσαι la vida ?» Τιι ; Αλεξ όλο εκπλήξεις είσαι !
«Να μην ξέρω που πηγαίνω ; Είμαι στο αυτοκινήτο ενός αγνώστου , δεν μπορώ να γνωρίζω τις προθέσεις σου !»ρώτησε με ένα αχνό πονηρό χαμόγελο να ζωγραφίζει τα χείλη της .
«Με φοβάσαι ;»την ρώτησε με βραχνή φωνή .
«Θα έπρεπε ;»τον ρώτησε .
«Όπως το πάρει κανείς !»σίγουρα αν δεν τον ήξερε θα είχε πηδήξει έξω από το αυτοκίνητο . Όμως ήταν εκείνος ! Ο άντρας που η καρδια της έχανε χτύπους όταν τα μάτια της έπεφταν πάνω του .
ESTÁS LEYENDO
Το τραγούδι του έρωτα
Romance«Η ζωή μαζί σου είναι θάνατος !» Ψιθύρισε . «Ένας γλυκός , γλυκός θάνατος ...» συλλαβισε αφήνοντας ένα φιλί στα σαρκώδη χείλη της . «Ήρθες στην ζωή μου , Ζωή και μου έμαθες πολλά !»ολοκλήρωσε . «Είσαι εσυ ένας Αλεξ ...» χαμογέλασε άχνα Η ζωή σου...