«Ζωή ...» η φωνή του βγήκε σαν ψίθυρος . Εκείνη ούτε καν που την άκουσε . Είχε χαθεί . Ενιωθε να πνίγεται . Ήθελε μόνο να βγαλεξ τα σώθηκα της από αηδία και μίσος για το άτομο που είχε δίπλα της τόσο καιρό . Για το άτομο που αγάπησε , για το άτομο που ερωτεύτηκε , για το άτομο που επρόκειτο να του χαρίσει ένα παιδί ... αυτό το άτομο δεν ήθελε ούτε να το ξέρει . Άλλωστε δεν πρόκειται για παρεξήγηση . Σε αντίθεση με την δίκη της περίπτωση εδώ η εικόνα μιλούσε από μόνη της . Την είχε πνίξει στα ψέματα !
«Τι είναι αυτό ;»ρώτησε γυρίζοντας τις σελίδες . Είχε καταλάβει απλά δεν μπορούσε να το δεχτεί ! Άλλωστε δεν ήταν και λίγο όλο αυτό ! Ζούσε μια ζωή μέσα στο ψέμα.
«Άφησε με να σου μιλήσω !»προσπάθησε να πει ήρεμα πλησιάζοντας την όμως εκείνη πέταξε το άλμπουμ στον τοίχο και του έκανε νόημα να μην την πλησιάσει .
«Μην μιλάς !»είπε κλείνοντας τα μάτια της . Έπιασε το κεφάλι της . Ενιωθε ότι θα σπάσει . Τα δάκρυα της δεν σταματούσαν ! Απλά έτρεχαν ... έτρεχαν χωρίς σταματημό .
«Μωρό μου !»
«Μην ! Μην το ξανά πεις αυτό !»του είπε κοιτάζοντας τον με μίσος και απογοήτευση στο βλέμμα της . «Δεν είμαι το μωρό σου , δεν είμαι η ζωή σου , δεν είμαι τίποτα ... απολύτως τίποτα ! Όσο σε ερωτεύτηκα τόσο σε σιχάθηκα ! Σε σιχαίνομαι με όλη μου την ψυχή ... δεν μπορώ να το πιστέψω !»κάγχασε μαζί με τα δάκρυα της .
«Δεν μπορούσα να σου μιλήσω τότε !»της είπε ξεφυσώντας .
«Θες να μου πεις ότι θα μου μιλούσες ! Είχες τόσες φορές την γαμημενη ευκαρια να μου μιλήσεις ! Τόσες φορές ! Τόσες φορές ...»ούρλιαζε
«Ζωή κοιτά ... καταλαβαίνω πως νιώθεις !»
«Τίποτα δεν καταλαβαίνεις ! Απολύτως τίποτα !» Γρυλισε μανιασμένα. «δεν έχω αγαπήσει ποτέ ξανά γυναίκα στην ζωή μου και δεν ξέρω πως να το διαχειριστώ όλο αυτό ! Είσαι η μια και μοναδική που έκλεψε την καρδια μου ... τι άλλο θες να θυμηθώ ;»τον προκάλεσε . «Φοβάμαι ότι αν αρχίσω την ανασκόπηση θα πνίγω μέσα στα ψέματα σου !»φώναξε χτυπώντας το χέρι της στον τοίχο .
«Από την πλευρά σου όλα φαίνονται ψέματα ! Από εμένα όμως όχι ! Μετά την ... Ειρήνη εβαλα ένα Χ σε όλα ! Ξεκίνησα από την αρχή ! Δεν ήθελα να γυρίσω στο παρελθόν μου Ζωή , γι αυτό τα έκανα όλα αυτά !»προσπάθησε να της εξηγήσει .
«Πολύ ωραία όλα όσα λες ... τώρα πραγματικά με έπεισες !»τον ειρωνεύτηκε .
«Δεν κάθεσαι να με ακούσεις !»της είπε αυστηρά .
YOU ARE READING
Το τραγούδι του έρωτα
Romance«Η ζωή μαζί σου είναι θάνατος !» Ψιθύρισε . «Ένας γλυκός , γλυκός θάνατος ...» συλλαβισε αφήνοντας ένα φιλί στα σαρκώδη χείλη της . «Ήρθες στην ζωή μου , Ζωή και μου έμαθες πολλά !»ολοκλήρωσε . «Είσαι εσυ ένας Αλεξ ...» χαμογέλασε άχνα Η ζωή σου...