38.Δεν ειμαι ετοιμος

1.9K 166 32
                                    

«Είμαι έγκυος !»

Σιωπή

Ούτε η ανάσα του δεν Ακουγόταν . Κρεμόταν από τα χείλη του , τα μάτια του , την ανάσα του ... κρεμόταν από πάνω του για μια και μόνο του αντίδραση . Ας φώναζε , ας έβριζε , ας γελούσε , ας έκλαιγε αλλά όχι αυτή η απάθεια . Ένιωθε αμήχανα ! Ένιωθε σαν μαθήτρια μπροστά στο διευθυντή του σχολείου έτοιμη να δεχτεί την ποινή της για κάποιο παράπτωμα .

«Μιλά , πες κάτι !»ψιθύρισε ίσα που να ακουστεί στα αυτιά του . Ο Άλεξ την κοίταξε σαν χαμένος . Ήπιε μια γουλιά νερού από το ποτήρι δίπλα του και απλά σταύρωσε τα χέρια του κοιτάζοντας τα με προσήλωση σαν κάποιον πίνακα ζωγραφικής ή κάτι τέτοιο . Η Ζωή ήθελε να τσιρίξει και έπειτα να ξεσπάσει σε κλάματα . Συγκρατούσε τον εαυτό της με νύχια και με δόντια . «ΠΕΣ ΚΑΤΙ ΓΑΜΩΤΟ !»ούρλιαξε χτυπώντας το χέρι της πάνω στο τραπέζι κάνοντας τα πηρουνια να ανασηκώνουν μερικά χιλιοστά από το ξύλο .

«Είσαι εγκυος ;»την ρώτησε σαν να μην είχε ακούσει τίποτα προηγουμένως .

«Ναι !»του απάντησε ψυχρά .

«Πως ;»είχε χάσει τα λόγια του και μαζί και το μυαλό του .

«Μου χτύπησε ο πελαργός την πόρτα ...» τον ειρωνεύτηκε πάνω στα νεύρα της . Είδε το βλέμμα του να σκοτεινιάζει και έπειτα να σμπρωχνει με δύναμη την καρέκλα προς τα πίσω και να στηρίζει τα χέρια του πάνω στον πάγκο λυγίζοντας ελαφρώς το κορμί του .

«Προσέχαμε !»ψέλλισε ανήμπορος να πιστέψει τα λόγια της .

«Όχι πάντα !»τον διόρθωσε χαμηλόφωνα .

«Δεν γίνεται αυτό !»η επόμενες του λέξεις την κάρφωσαν μέσα στην καρδια . Μην απαρνείσαι το παιδί σου !

«Έχω κάνει το τεστ και έχω καθυστέρηση αρκετές μέρες τώρα !»του εξήγησε ήρεμα καθώς συνέχιζε να κάθεται στην καρέκλα και να χτυπάει τα δάχτυλα της νευρικά πάνω στο ξύλο του τραπεζιού .

«Μηπως να μας το επιβεβαίωνε ένας γυναικολόγος ;»πρότεινε .

«Αλεξ ξέρω πολύ καλά ότι δεν χαίρεσαι με αυτό και εύχεσαι από μέσα σου να έχει γίνει καποιο λάθος όμως οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος σου σήμερα !» συνέχισε .

«Δεν είμαι έτοιμος για κάτι τέτοιο !»παραδέχτηκε πιο ψύχραιμα από ότι θα φανταζόταν η ίδια και αυτό εν μέρη την χαροποιούσε όμως δεν μπορούσε να προβλέψει την συνέχεια .

«Ούτε εγώ γεννήθηκα μάνα ! Αλλά δεν είμαστε ούτε οι πρώτοι ούτε οι τελευταίοι !»του είπε .

Το τραγούδι του έρωτα Where stories live. Discover now