4 μήνες μετά !
«Μωρό μου ξυπνά ! Πρέπει να πας στο μαγαζι !»ψιθύρισε στο αφτι ενώ το χέρι της εισέβαλε μέσα στα πυκνά μαλλιά του ταρακουνώντας τον ελαφρώς . Ένα μουγκρητό βγήκε από τα χείλη του και εκείνη χαμογέλασε με το ποσό σεξυ και ερωτικο ήταν το θέαμα .
«Άσε με λίγο ακόμη !»παραπονέθηκε σαν μικρό παιδί .
«Αν δεν ανοίξεις το μαγαζι σου , οι πελάτες θα σε περιμένουν στην πόρτα βρε μωρό μου !»γέλασε και εκείνος άνοιξε διάπλατα τα μάτια του . Τινάχτηκε από το κρεβάτι και έτρεξε αστραπιαία στο μπάνιο για να πλυθεί . Η ζωή τον ακολούθησε γελώντας . «Δεν πας καλά !»σχολίασε .
«Ρε ζωή γιατί δεν με ξύπνησες νωρίτερα !»παραπονέθηκε ξεπλένοντας το στόμα του από την οδοντόκρεμα . Η ζωή προχώρησε πίσω του κλείνοντας τα χέρια της γύρω από την μέση του .
«Ήθελα να σε χαζέψω λίγο ακόμα ! Τόσο κακό είναι ;» Του είπε ναζιαρικα και εκείνη μπορούσε να διακρίνει το αστραφτερό του χαμόγελο από τον καθρέφτη του μπάνιου .
«Αν με ξυπναγες θα μπορούσαμε να κάνουμε πολλά περισσότερα όμως !»της είπε αινιγματικά και εκείνη του χτύπησε το μπράτσο διαμαρτυρόμενη . «Θα σε κανονίσω το βράδυ !»γύρισε ψυθίριζοντας στο αφτι της .
«Δουλεύω σήμερα το βράδυ ! Το ξέχασες ;»του υπενθύμισε και εκείνος δυσανασχέτησε .
«Πάρε τηλέφωνο και πες τους ότι είσαι άρρωστη !»της είπε .
«Έλα ρε Αλεξ ! Μην αρχίσεις πάλι ! Την έχω σκαπουλάρει ήδη τόσες φορές , δεν μπορώ να τους αφήνω ξεκρέμαστους .»του είπε με κάθε ίχνος λογικής και πήρε μια λυπημένη έκφραση .
«Καλά! Αλλά μωρό μου εγώ θα αργήσω να γυρίσω από την δουλειά και αύριο δουλεύω πρωί οποτε δεν θα μπορέσω να έρθω στο μαγαζι το βράδυ !»της είπε σχεδόν λυπημένος .
«Ρε Αλεξ ! Δεν χρειάζεται να έρχεσαι κάθε φορά !»του είπε . Τόσο καιρό που ήταν μαζί ο Αλεξ δεν έχανε καμία από τις εμφανίσεις της . Δεν την θαύμαζε απλά ! Αλλά διασφάλιζε και την ασφάλεια της καθώς πολλές φορές έβλεπε τα περίεργα βλέμματα των αντρών να την σκανάρουν απροκάλυπτα πολλές φορές ακόμη και μπροστά στα μάτια του .
«Είμαι σίγουρος μωρό μου ότι θα σου την πέσουν όλοι οι λιγούριδες σήμερα που δεν θα είμαι εκεί !»σχολίασε με αρκετή δόση ζήλειας στην φωνή του .
«Και ; Έχει σημασία ;»του είπε σοβαρά . «Εγώ σε εσένα θα έρχομαι πάντα !»πρόσθεσε κοιτάζοντας τον στα μάτια και εκείνος της χαμογέλασε πλατιά .
YOU ARE READING
Το τραγούδι του έρωτα
Romance«Η ζωή μαζί σου είναι θάνατος !» Ψιθύρισε . «Ένας γλυκός , γλυκός θάνατος ...» συλλαβισε αφήνοντας ένα φιλί στα σαρκώδη χείλη της . «Ήρθες στην ζωή μου , Ζωή και μου έμαθες πολλά !»ολοκλήρωσε . «Είσαι εσυ ένας Αλεξ ...» χαμογέλασε άχνα Η ζωή σου...