5.Bölüm *Yakınıma gelme kaktüsüm batar*

1.5K 134 87
                                    

Keyifli okumalar dilerim çiçeklerim.

Keyifli okumalar dilerim çiçeklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Üzgünüm sevdiğim dikenlerim vardır benim...

🌳

Çok hoş buldum.

Beynimde sanki bu ses yankılanıyordu. Onun içeriye geçmesinin ardından bir vakit kapıda kaldım. Yüzümde ki gülümseme geçince elimde ki ekmekle birlikte mutfağa girdim. Ekmek almış birde gelirken şapşal şey seni. Mutfakta kadınlara bir sofra, içeride erkeklere de bir sofra kurduktan sonra eksiklerin giderilmesi ile yerime oturmuştum. Büyüklerin başlamasıyla başlamış, biten yemeklere takviyeler yapmış ve yemek mi yemiş yoksa yorulmuş muydum bilmiyorum. Yemekleri toparlamış bulaşıkları yıkarken odaya birisi girdi. Bu arada Nadide'yi içeriye göndermiş kendim yapacağımı onun zahmet etmemesini söylemiştim. Gelene doğru dönerek baktım. Saçlarımın yarısı topuz aşağı taraf salıktı. Zaten uzun saçlarım yoktu lakin sallamalı küpelerim saçıma dolaşıyordu her defasında. Kim olduğuna bakmak için döndüğümde de aynı şey başıma gelmişti. "Ya saçım" dediğimde yanıma gelmiş gözlerime bakmıştı. Ardından saçıma baktığında hafif kaşlarını çatmış ve bakayım demişti. Yanımdaydı, fazlaca yakınımdaydı. Köpüklü ellerim ile olacakları beklerken zor nefes alıyordum.

Eli saçıma giderek küpemi ayırmaya çalışırken yüzüme bakıp gülmüştü. "Ne var?" diye sorduğumda ise elini kulağımın arkasına dokundurdu. Yüzüm durgunlaştı, kalp atışlarım arttı ve gözlerimi kapattım bir an. Orada ki dövmem sızladı. Bilerek dokundu dövmeme. Buradayım hala dedi. Kulağına küpe olsun diye yaptığım sözlerin, birlikte ilk çılgınlığımız burada demek istedi. Ya da artık buradan ayrılmayacağım dedi. Bilmiyorum.

Bu arada saçlarımı kurtarmıştı.

"Sarmaşıklarını doluyorsun her yere" dediğinde gözlerimi gözlerine dikmiştim. Nasıl güzel gözlerin var senin. "Mesela?" diye sorduğumda ise gülerek kafasını iki yana sallamıştı.

"Su içmek istemiştim." dediğinde ise ona gülerek içeride vardı dedim. "Seni görmek istedim" Ellerimi duruladım ona doğru dönerek üzerine yürüdüm.

"Benimle flört mü etmeye çalışıyorsun?" Kafasını aşağıya doğru eğerek fısıldadı. Duvara yaslanmış vaziyette kollarını birbirine dolamış ve eğilerek sarf ettiği sözler yüreğime inmişti. Bu kadar erken ona kapılmamalıydım. Kimse çocukken yaşadığımız anıları bilemezdi. Ben ve o. Ikimiz çok başkaydık.
"Daha fazlası sapığım ben sen öyle dedin ya" Gülmeye yakın bir şekilde konuştum. "Seni tanıyamadım." Elim ona doğru harekete geçerken kendime hakim olarak elimi indirdim. Yapacağım şeyi bekliyor gibiydi lakin durdum, geri dönüyordum ki konuştu.

Çiçek Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin