8.bölüm*Seni ne çok severim bilir misin?*

1.1K 100 82
                                    

Keyifli okumalar dilerim çiçeklerim. Yorum yapmayı ve yıldıza basmayı unutmayın emi? Sizi bekliyorum. Çokça sevgi ve minnet🌸

Ellerin ellerimden hiç ayrılmasın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ellerin ellerimden hiç ayrılmasın.


🌳
Seni sevmek güzel.

Gece yatmadan önce annemi mutfakta yakalamıştım diğer herkes yattığı için sessizce konuşmuştum. "Anne yarın Ahmet abi beni yemeğe çağırdı oraya gideceğim" Gidebilir miyim derseniz gidemezsiniz kızlar ama uyumlu aile kızı olmak isterseniz siz bilirsiniz.

"O nereden çıktı şimdi? Daha dün Ekimlere gittin." Ekim ne alaka ama anneler her şeyi her şeyle bağdaştırabilir. Neyse.

"Anne Ekim arkadaşım ama Elif abla ile Ahmet abi ile konuşmayı seviyorum. Onlar da beni sevmiş çağırmış gitmeyeyim mi yani"

"Iyi git söylerim ben babana" dediğinde yanağından öptüm ve hayırlı geceler diyerek yanından ayrıldım. Yatağıma giderek uyumaya çalıştım. Aklıma geliyordu. Konuşmalarımız, ona sarılmam beni öpmesi. Ayaklarımı karnıma doğru çekerek nefes aldım. "Allah'ım nasıl güzel" diye sessizce konuştum. Profil fotoğrafına baktım. Kendisinin güzel bir fotoğrafı vardı ne kadar da tatlı çocuk. Uyumalıyım evet evet uyumalıyım.

Uyandığımda saat daha erkendi o yüzden önce çay suyunu koydum. Patatesleri doğradım ve kızartmak için tavaya koydum. Ardından kahvaltılıkları tepsiye dizerek kaynamış olan çayı demledim. Patatesler kızardıktan sonra ocaktan alarak tabağa koydum ve Halil'i uyandırmaya gittim.

Of. Bu odanın hali ne. İğrençte kokuyor. Oğlum sen ne yaşıyorsun bu küçücük odada. "Halil kalk" derken bir yandan da pencereyi açtım. " Halil kalk" diye tekrar bağırdıgımda konuştu. Tabi konuştu demek istemezseniz kabulüm. "Abla def ol"

"Of bu soğuk ne kızım ya. Bi git."

"Kalk oğlum yürü ekmek al, sobayı yak." Kafasına kadar geçirdiği yorganı çekerek ayağından çekmeye çalıştım ama tekme attı hayvan. "Kalk babamı çağıracağım bak"

"Varya sana küfür edeceğim" diye yatağında oturduğunda ona gülerek yanağını çekiştirdim. Oo güzelmiş. "Her şey karşılıklı bebeğim hadi" diye en sonunda sesimi ciddileştirerek odadan çıktım. Kendi odama geçerek üzerime sarı kalın bir kazak, altıma koyu kot geçirdim. Yuvarlak sallamalı küpelerimi taktım saçlarımı topuz yaparak takılmasını önledim. Hafif makyaj yaparak parfümümü sıktım ve telefonumu elime aldım. Küçük çantamın içine koyacakken mesaj geldiğini fark ettim ve mesajı açarak gülümsedim. Seninle sabahlar ne güzeldir güzellik...

Çiçek Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin