Keyifli okumalar dilerim çiçeklerim.
Umudun tükendiğinde gökyüzüne bak, kuşlar uçuyor, sen varsan; ben varım.
🌳
Çiçek umut demektir. Büyümektir, büyümesine izin vermektir. Suladıkça tozlarını aldıkça yeniden yeşerecektir. Kalbinin tozunu alman gerek. Bir kere değil belki de defalarca yapacaksın bunu, alacaksın eline tövbe silgisini sileceksin. Temizlenene dek...Iki haftadır Aydil ile konuşamıyorduk. Bugün iş çıkışı koşa koşa üzerimi değiştirmiş ve en yakın ilçe otobüsüne binerek soluğumu ilçede almıştım. Aydil'e anlatacağım ve dinleyeceğim şeyler mevcuttu. Onun iş çıkışına kadar yarın kızlarla yapacağımız parti adı altında abur cubur alacaktım. Otobüsten indikten sonra çarşıya kadar yürüdüm. Önce bir kafeye giderek kendime sıcak çikolata söyledim. Ardından hem Ekim'i hemde Aydil ile olan ortak grubumuza mesaj attım.
Bizimkiler
Siz: Yarın gece Kadriye teyze'de olacağımız için ilçeye geldim. Sıcak çikolata eşliğinde gömeceğimiz yiyecekleri düşünüyorum. Müsait olan yanıma mı gelir yoksa istek mi atar bebeklerjdjdh?
Mevsimleringülü: Canım ben daha eve bile gelemedim bensiz halledin siz. Çikolata istiyorum çok olsun. Anlatacağım şeyler var. Allah'ın cezası insanlar beni yine mahvetti.
Kimbilir neler olmuştu yine?
Ay'dil: Konum at konum.
Aydil'in yazdığını görünce sırıtarak baktım. Ardından ikisine de cevap vermeye başladım.
Siz: Yarın konuşacağız hepsini merak etme dostum. Karamlar senin için.
Siz: -konum bilgisi-
Gruptan çıkarak bir yudum daha aldım. Genelde liselilerden pek uğrayamadığımız bir mekandı burası. Tatlıları güzeldi lakin iki kafa dinlemeye çıktığımda beynimi doldurma niyetinde değildim. Bugün önünden geçerken biraz daha sakin olduğunu görünce içeriye geçmiştim. Bir köşeye oturmuş telefonumdan bir müzik açmış kulaklığımın sesini tekdüze indirip pencereden deniz manzarasını izliyordum. Sıcak çikolatam yarılanmaya başlamışken omzumda bir el hissettim ve yerimden kalkarak Aydil'e sarıldım. Hoş geldin, dedikten sonra yerime oturarak onun karşıma yerleşmesini bekledim. "İşe girdin görüşemez olduk hanımefendi nerelerdesiniz?"
"Buralardayım aslında ama özür dilerim ya gerçekten boşladım seni" dedim. Bu arada garson gelerek bir isteğimiz olup olmadığını sormuştu. Aydil kendine bir tabak triliçe söylemişti. "Önemli değil canım ee anlat ama neler yaptın nasıl bir yer"
"Ya muhakkak biliyorsundur. Hüseyin amca yok mu onların serasında çalışıyorum. Ahmet abi var bi oraya bakan. Onunla birlikte koşturuyoruz daha çok. Hüseyin amca arada geliyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek Kız
ChickLitNice ağaçlar yetiştirdim bir kalbimi yetiştiremedim... Sevgili Dostum'a ithafen...