Keyifli okumalar dilerim çiçeklerim🌹
🌹
Sana varmak yalınayak bir şehri öğrenmek gibi... seni bilmekse o şehri gözü kapalı gezmek gibiymiş..
🌹Ben ona vardım, onu sevdim. Yaptığım yanlışlar boyumu aştığı halde farkında değildim daha da neden buraya boyum ermiyor diye söyleniyordum. Bu gece onun kollarında farkına vardım. Bencilliği bir kenara bırakıp sevdiğimi dinlemeliydim. İçimden geçen kuruntuları bir kenara atıp onun sevgisine kulak vermeliydim. Ellerinin ellerimde olduğunun farkında olmalıydım. Kimsenin kimseyi bıraktığı yoktu..
O göz yaşlarımı sildikten sonra ellerimi boynundan çektim ve ellerini tutarak üzerini okşadım. Sana fularımı göndermiştim, diye fısıldadım. Gözlerim o deniz gözlerinden ayrılmıyordu. Denizinde yakamoz görüldü.
"Ulaştı bana" dediğinde yaa diye mırıldandım. "Kokunu duyunca geliverdim bende yapamadım sensiz uzaklarda."
"Hep yanımda ol zaten" dedim ve ayak parmaklarımı kaldırarak havaya yükseldim. Yanağından bir tane öperek koluna tutundum. "Artık gitmeliyim yarın konuşalım. Bu arada işten ayrıldım Burak'ın yanına işe girdim. Biliyorsun değil mi?" dediğimde kafasını sallayarak sarıldı. "Biliyorum çiçek kızım hadi iyi geceler" diyerek benden ayrıldı.
Ona el sallayarak yanından ayrıldım ve sessizce yürüdüm. Evin bahçe kapısını açık bıraktığım için yavaşça içeriye geçtim. Bahçede sessizce yürüdüm. Diğer kapıyı da arka cebimden çıkardığım anahtar ile açarak içeriye girdim. Kapıyı yavaşça ittirdim. Kapandıktan sonra parmak uçlarımda odama doğru yürüdüm. Tam gideceğim sırada abla diye ses işitince gözlerimi kapattım. "Uyumadın mı sen?" Halil uykulu gözlerle bana bakıyordu. Üzerinde beyaz kısa kollu bir badi altında siyah eşofman vardı. "Uyku tutmadı dışarıya çıktım da geldim şimdi?"
He tamam tuvalete kalktım bende, diyerek saçlarını karıştırdı ve lavaboya doğru yürüdü. Tamam iyi geceler dedim sessizce ve odama geçerek kapıyı kapadım. Kapıya yaslanarak birkaç dakika bekledim ve üstümdekileri çıkararak pijamalarımı giydim. Yatağa yatarak onu düşündüm. Bugün olanları, mektupları, konuşmamızı, kavuşmamızı...
Hayat değişikti... Sınavlar çeşit çeşitti. Allah'ın bizi imtihanlardan geçirdiğini biliyordum. Bunu kazanırsan sevap alıyordun ama kazanmazsan farklı bi şekilde başına tekrar geliyordu. Benim imtihanım neydi bilmiyorum. Aslına bakarsanız eskiden işimdi. Okulu bitirmeme rağmen bulamadığım çalışmadığım işti. Yanlız o çiçek serası bana öyle güzel geldi ki.. şükür ettim. Bir ara sevdiğimdi. Ama ben o imtihanı hemen üzerini kapatmıştım. Sanki yok saymıştım aslında sabretseydim, çabalasaydım belki kazanacaktım. Hem o imtihanı hem de sevdiğim insanı. Fakat insanın kaderi yine onun kollarına geliverirdi. Ben ona geldim, o ise hep benimleymiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çiçek Kız
ChickLitNice ağaçlar yetiştirdim bir kalbimi yetiştiremedim... Sevgili Dostum'a ithafen...