FİNAL*çiçekçi olsam ya ben*

1K 66 15
                                    

Keyifli okumalar çiçeklerim.🌹

Albay Ali, hayallerimi birer birer balonlara asıp gökyüzüne salmıştım. Ben onları havaya bırakmıştım. Sense onları teker teker toplayıp yüreğine asmışsın. Teşekkür ederim sarmaşığım..

Günü geldiğinde önüme serdiğin için. Bu hafta benim daha doğrusu bizim için çok güzeldi. Iki gün sonra kavuşuyorduk.

Inanamıyordum.

Onsuz olmayı düşünemiyordum ama onunla olmakta hiç bilindik şey değildi. Bir buçuk yıl geçip gitmişti bile buralara geleli...

Isteme olduktan sonra kısa süre sonra aile arasında nişan yapmıştık. Albay Ali resim öğretmeni olarak atanmıştı. Atanınca bensiz gitmek istememişti ve bizde birlikte gidiyorduk. Tokat'a.
Yolculuğumuz oldukça eğlenceli geçmişti. Yolda ara sıra elimi tutup öpmüş, bakışlarını üzerimden hiç eksik etmemişti.

Şu an orada kimsemiz yoktu. Kimbilir ne güzel anılar bizim olacaktı. Sade bir nikah konusunda ısrar etmiştik. Kına gecesi şartı ile kabul edildi. Şükürler olsun uzaklara gideceğimiz için bohça çeyiz işine el atmış onları da istememiştim. Şimdi minimal evimizi yerleştiriyorduk. Sadece yatak odası takımı ve bir koltuk takımı almıştık. Mutfak eşyalarını yerleştirirken, Albay Ali bir odaya bir şeyler çizmek istediğini söylemişti. Ve ben oraya girmemeliymişim. Zaten çok işim vardı. Israr edemedim bile.. Mutfakta ki işim bitince yatak odasına geçtim ve kıyafetlerimizi yerleştirmeye başladım. Bugün burada kalıp yarın tekrar İzmir'e dönecektik. Dini nikâhımız kıyılmıştı zaten. Iki gün sonra da düğünümüz vardı.

Biri ile aynı evi paylaşmak...
Ne garip.
Sorumluluk dedikleri şey evi temizlemek, yemek yapmak değildi aslında. Onunla birlikte yaşamayı öğrenmek, onu da düşünmek, kendi yaşantının yanı sıra onunda bunca yıl biriktirdiği deneyimleri kestirip atmadan kucak açmak. Birbirini tanımak...

Ne zor.

Ama çok keyifli olmalı.

Inanamıyorum hala.

Içeriye girmek için kapıyı çaldığımda ellerinde boyalar ile dışarıya çıktı. Yemek yedikten sonra alacağım seni içeriye, dedi. Birlikte verdiğimiz pizza siparişinin gelmesi ile balkonda oturarak yedik. Çöpleri toparlayarak poşete koyduk. Birbirimize baktıktan sonra tebessüm ederek ellerimi yıkamaya gittim. Birlikte odanın kapısını açtığımızda şok olmuştum.

Duvarda sarmaşık vardı yukarıdan aşağıya sarkıyordu. Hayır bu bir çiçek değildi. Bunu kendi elleri ile işlemişti duvara... bu kadar yetenekli olmasına bayılıyordum. Diğer kolonda ise sardunya vardı. Sardunya öyle narin, öyle bakılası duruyordu ki. Kırılmaktan korkar gibiydi gerçeğin aksine...

Benim gibiydi.
Onun gibiydi.

Işte şimdi burası biz gibiydi.
Bizim yuvamızdı.

"Hayatıma hoş geldin kadınım" dediğinde ona doğru dönerek boynuna sarıldım.

"Herdaim yanındayım" kafamı omzuna koyarak öylece durdum.

Sanki beni burada bıraksalar bir ömür yaşayacak gibiydim...

🌹

"Ekim nerede kaldın" diyen Aydil'e gülerek baktım. Hâlâ gelememişti. Neredeyse kına gecesi başlayacaktı. Ben hazırdım. Kaftanımı giymiş oturuyordum. Köyün meydanında yapılacaktı. Bayanlara özeldi ama eminim ki bütün erkekler orada olup bakacaklardı. Albay istemediğini söylemişti ama yapacağım hiçbir şey yoktu malesef. Nikaha zor ikna etmiştim.

Çiçek Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin