13. bölüm*Mektuplar ve sensizlik*

885 80 40
                                    

Keyifli okumalar çiçeklerim🌹

Ne zaman yolumu kaybetsem sana çıktı bütün yollar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ne zaman yolumu kaybetsem sana çıktı bütün yollar... ben senden başka yol yordam bilmem. Affet beni.


🌹
İçinden koca bir sevda çıktı.

Sevmek. Nasıl bir duygu. Nasıl bir alem.. sanki bu dünyadan soyutluyor seni, sizi. Ben bu dünyada yaşamayı bırakalı çok uzun zaman olmuştu. O benim yüreğime ne ara girmişti de ben sadece onunla bir dünya kurmuştum bilmiyordum. Üniveriste zamanı adını bile almadığım zaman. Nasılda kendimle birlikte insanları da kandırmıştım. Yoktu o. O olmayınca benim hayatımda da yoktu hayalimde de. Insanlar bağlandığı insandan vazgeçmezdi.

Gönülden gönüle giden bir bağ vardır diyorlardı... bizim gönlümüz birbirine bağlıydı bunu biliyordum ama benim korkularım vardı işte. Buna ne derseniz deyin. Onsuz yaşadığım bunca zamanlar kaybetme korkusunu getirmişti. Elim elinde bile olsa korkuyordum ben. Ya giderse? Ya beni bırakırsa bir başıma...

Başımın üzerinde ki öpücük gideli günler olmuştu ama hala onun kokusu gönlümde ki yuvasındaydı. Buradayım diyordu seni asla bırakmam.

Neden böyleyim o zaman. Neden inanamıyorum. Allahım neden böyle bir duyguyla imtihan oluyorum. Seviyorum ben bu adamı. Kefilim de. Sevgisine, sadakatine.. Beni bırakmayacağını biliyorum ama ya giderse. Nasıl emin olacağım nasıl...

Elimin altında ki mektuplara teker teker göz gezdirdim. Tarihlerine bakarak ilk yazdığını açtım.

"... Sırma, bir ay bile olmadı aslında. Peki bende ki bu özleme ne demeli. Ne diye babam izin vermedi senin yanında olmama. Neymiş istediği bölüm yokmuş. Benim hayatım değil mi bu? Ne diye peki hayatımdan uzakta yaşıyorum. Ah sarmaşığım şimdi yanı başında olmak vardı...."

Bunu biliyordum aynı okula tercih yapacağımız vakit babasının düşüncesi ile bize bile sormadan Ali'nin kaydını başka bir yere yaptığını.. Zaten Nadide'nin söylediğine göre bu yüzden gelmemişti eve. Babası ile konuşmuyordu. Peki ne oldu da o burada buldu kendini? Ah güzel sardunyam ne diye anlatmazsın ki kendini adam akıllı.

"... Sırma neden cevap vermiyorsun? Bu kaçıncı mektubum. Bana kızgın mısın? Ne yapıyorsun sırma. Telefon numarana ulaşamıyorum. Beni bul. Ne olur sırma. Ulaş bana. Seni çok seviyorum çiçek kızım..."

Ulaşayım mı sana? Ben sana ulaşmadım. Telefon elimdeydi de sensizlikte ne önemi vardı. Ben sana ulaşamadım Albay. Özür dilerim. Beni bıraktı dedim. Bıraktım. Belki de tek hatalı olan benim bu aşkta.

Çiçek Kız Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin