3.

816 39 1
                                    

Sehun mě prováděl každým patrem a vysvětloval mi, co kde je a jak to tady funguje. „No a tady je ředitelna, což už asi víš. Ředitele máme na fyziku." Ukázal na dveře v přízemí. „Dobrá. Jo už jsem tam dneska byla." Podíval jsem se na něj a stáhl si sukni lehce dolů. „Proč vlastně tak hezká holka jako ty přestoupila na jinou školu?" Zeptal se a přiblížil se ke mně. Krev se mi lehce nahrnula do tváří. „Musely jsme se přestěhovat, protože tu mamka dostala dobrou práci." Zalhal jsem a hrál si s lemem sukně. „No a tady tudy se jde do jídelny." Ukázal na dlouhý průchod. Přikývl jsem a vydal se tam. „Už mám obrovský hlad." Zasmál jsem se. „Máš nějakou sociální síť?" Jen jsem přikývl a on mě okamžitě požádal o jméno, pod kterým tam jsem. Dal jsem mu tedy můj instagram a on si okamžitě vytáhl mobil s tím, si mě hned musí přidat.

 Dal jsem mu tedy můj instagram a on si okamžitě vytáhl mobil s tím, si mě hned musí přidat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Okamžitě mě začal sledovat a ústně komentovat mé fotky, které jsem tam měl. „Jsi opravdu hezká." Červenal jsem se až na zadku. To by mě zajímalo, co by říkal, kdyby věděl, že jsem kluk. „Dobrá vytáhni si čip." Rychle jsem si z kabelky vytáhl klíče, na kterých mám čip na obědy. Napodoboval jsem jeho pohyby. Takže jsem si vzal tác, ubrousky a čip přiložil k označenému místu. Pozdravil jsem dámy za pultem. Paní se hned zeptala. „Pálivé?" Nesouhlasně jsem zakroutil hlavou a ona mi podala jídlo. A čím to budu jíst? Probliklo mi hlavou, ale i tak jsem následoval Sehuna. „Sehune? Kde jsou tu hůlky?" Zeptal jsem se rozpačitě. „Každý zde má své vlastní." Poškrábal se na zátylku a beze slova se zvedl. Když se vrátil, v ruce svíral hůlky. Poděkoval jsem mu a začali jsme společně jíst. Sedli si k nám ještě nějací žáci, ale bavili se pouze mezi sebou. Poděkoval jsem Sehunovi za vše a před školou se s ním rozloučil. 

You are a boy?  {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat