10.

662 35 2
                                    

Jen chviličku po té, co jsem přidal fotku, kterou jsem fotil s mamkou před pár hodinami, napsal mi ten záhadný kluk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jen chviličku po té, co jsem přidal fotku, kterou jsem fotil s mamkou před pár hodinami, napsal mi ten záhadný kluk.

BadGuy: Ahoj krásko.

PrincessMinnie: Ahojky.

BadGuy: Copak děláš v tak pozdních hodinách ještě tady?

             PrincessMinnie: Už ležím v posteli a ty?

BadGuy: no.. taky. Dneska ti to ve škole opravdu moc slušelo, ale tu sukni by jsi měla nosit trochu níže..

PrincessMinnie: Proč?

BadGuy: Nemohu z tebe spustit oči, když tě vidím.

PrincessMinnie: Kdyby nebyly povinné školní uniformy, tak bych si kvůli tobě vzala kratší.

BadGuy: To by jsi mě chtěla takhle mučit? Víš jak je těžké zakrývat erekci?

PrincessMinnie: Nevím, ale teď máš výjimečnou příležitost se jí zabavit.

BadGuy: Proč myslíš, že mi stojí.

PrincessMinnie: Odhaduji, že máš bujnou představivost. Takže si dokážeš představit, co všechno by mohlo být z té velmi krátké sukénky vidět.

BadGuy: Tohle, ale není fér.

PrincessMinnie: Co není fér? Že já tě dokážu vzrušit a ty mě ne?

BadGuy: Že já tě nedokážu vzrušit?

PrincessMinnie: Přesně.

BadGuy: Líbilo by se mi kdyby jsi měla nějakou hezky krátkou sukni, já bych si tě přitáhl do polibku a rukama bych ti sjel z boků na zadek a následně ho jemně zmáčkl. Pak bych rukou putoval po tvém stehně, kde bych sjel na vnitřní stranu a začal bych se otírat o tvé kalhotky. Stále a stále intenzivněji. Hlasitě by jsi vzdychala a nehty by jsi mi drtila ruce, aby jsi se vůbec udržela na tvých vratkých nožkách.

Celou tu jeho představu jsem si ve fantazii konstruoval. Polštářek, který jsem měl vedle hlavy jsem si přesunul mezi nohy a začal si o něj třít můj vzrušený úd.

BadGuy: Copak děláš, že neodepisuješ?

PrincessMinnie: Nic..

BadGuy: A mohu ti s tím nic pomoci? Protože myslím, že i ty jsi se začala sebeukájet.

   PrincessMinnie: Jen si představuj, jak by má ruka nahradila tu tvou a přejížděla bych po tvém penisu. Vměstnala bych se mezi tvé nohy a ruce nahradila pusou. Nepřetržitě bych s tebou udržovala oční kontakty. Koukal by jsi na to, jak mi tvůj penis mizí v puse.

BadGuy: Ohnul bych si tě hezky přes nohy a sundal ti tvé kalhotky. Prsty bych si lehce naslinil a pomalu do tebe pronikl dvěmi prsty. Začal bych s nimi rychle pohybovat do tebe a ven.

   PrincessMinnie: D-daddy... Už ... Už budu

BadGuy: Tak se udělej. Udělej se pro mě babygirl.

Moje pyžamové kraťasy ležely na zemi společně s polštářkem.  Telefon jsem odložil a rukou jsem zběsile přejížděl po mém údu a pánví přirážel proti mé ruce. Ruku, kterou jsem ještě před chvílí držel telefon, jsem přesunul k mému vstupu a jemně jsem ho obkroužil. Páteř se mi prohnula vzrušením a já se udělal. Sperma jsem uklidil pomocí papírových kapesníčky, které jsem vyhodil do koše.


You are a boy?  {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat