1.

1.4K 40 55
                                    

,,Jiminie broučku, vstávej, je další krásný den a ty musíš jít do školy." Jen co jsem uslyšel ten nádherný hlas, patřící mé mamince, jsem se musel usmát. ,,Ty prázdniny opravdu rychle utekly." Zamručel jsem a lehce se stulil k mamce, která seděla na okraji postele. ,,To máš absolutní pravdu Minnie~, ale teď už musíš vstávat nebo to nestihneš." Začala mi odkrývat deku, aby mě chlad více probral. Nechtělo se mi, ale nakonec jsem se od mamky odlepil a vyhrabal se z postele. Upravil jsem si své pyžámko, jelikož odkrývalo mé ploché bříško. Protáhl jsem se a zamířil rychlým krokem do kuchyně, kde jsem zasedl k připravené snídani.

Po palačinkách s borůvkami jsem se doplazil do koupelny, kde jsem si vyčistil zuby a pleť. Pak jsem odešel zpátky do pokoje, kde jsem se začal oblékat a chystat se do školy.

Na hruď jsem si připevnil silikonovou napodobeninu prsou, která i bez trička vypadala velmi věrohodně. Všechny možné spoje zakrýval černý choker a krajková podprsenka, kterou jsem si bez problému zapnul. Oblékl jsem si na sebe růžovou skládanou sukni, do které jsem si zakasal bílé tričko s růžovým lemováním. Následně přišel čas na líčení. Vlasy jsem si dal do síťky a začal s nanášením očních stínů.

Po dokončení jsem můj neutrální výtvor zafixoval a nasadil si paruku s dlouhými hnědými vlasy. Na závěr jsem si oblékl bílé nadkolenky s růžovou mašličkou. Byl jsem naprosto spokojený s výsledkem a tak jsem si vzal do ruky hned telefon a vyfotil jsem se na instagram. Při pohledu na hodiny jsem se zhrozil a popadl kabelku. U dveří jsem obul růžové boty na platformě s mašličkou na špičce a s krátkým rozloučením s mamkou jsem vyběhl ven vstříc škole. 

You are a boy?  {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat