Jelikož je víkend, tak jsem si pořádně přispal. Vstal jsem až okolo jedenácté a hned po snídani začal s přípravami. Vyčistil jsem si pleť, dal si hydratační masku na obličej a oholil problematické části mého těla. Moc jsem celý den nejedl, aby jsem vypadal v šatech co nejlépe. Připravil jsem si věci na postel, abych náhodou na něco nezapomněl.
Telefon jsem si dal na nabíječku a okolo páté jsem se šel vykoupat, abych byl na půl sedmou připravený, jak jsme se dohodli s Yoongim. Po dlouhé horké vaně jsem na pleť nanesl tělové mléko. Pouze ve spodním prádle se mě ujmula mamka a začala mě malovat. Opravdu jsem byl spokojený s výsledkem. Dále mi ještě pomohla upravit dlouhé hnědé vlasy do účesu zdobeného hřebenem do vlasů. Nakonec mi ještě pomohla utáhnout a správně zavázat korzet šatů. Už bylo deset minut před půl a domem se rozezněl zvonek. Mamka utíkala otevřít, aby mi získala čas obout se a připravit si psaníčko. Nádech, výdech tohle zvládneš Minnie. Vydal jsem se tedy do předsíně. ,,Toto je pro Vás." Viděl jsem, jak mamce podává květiny. Zatajil se mi dech. Je opravdu krásně oblečený. Měl by nosit společenské oblečení častěji. Na sobě měl černé společenské kalhoty, boty, vestu kravatu a Frak. Košili společně s kapesníčkem měl bílou. Pomalu jsem přišel až k nim doprovázený klepotem bot. ,,Jsi nádherný." Vydechl Yoongi úžasle. Po pár vteřinách upřeného hledění na mou maličkost, se probral z transu. ,,Něco pro tebe mám. Otoč se." Udělal jsem, co mi řekl a ucítil, jak mi na krku přistál nějaký náhrdelník. ,, Děkuji." Rukou jsem si přejel po náhrdelníku. Uslyšel jsem mamku jak popotahuje, když jsem se na ní otočil obejmul jsem jí. ,,Můžu si vás vyfotit?" Zeptala se nadšeně mamka a mi souhlasili.
ČTEŠ
You are a boy? {YOONMIN}
FanfictionŠatník plný krásných sukní, blůzek a nadkolenek. Možná by jste řekli, že je to šatník nějaké dívky? Omyl. Tento šatník patří šestnáctiletému chlápci jménem Park Jimin, který nastupuje na novou školu v Soulu.