30.

532 39 1
                                    

„Hlavně si dávej pozor na pana Kima." Upozornil mne Yoongi, když jsme byli konečně sami. „Proč bych měl?" Nechápal jsem. „Viděl jsem, že se mu tuze líbíš, má nenechavé ruce a myslí si, že mu může všechno patřit. Asi neviděl, že jsi sem přišel se mnou." Nechápavě jsem se ho zeptal, co by se změnilo, kdyby viděl mě s ním. Na to mi ale neodpověděl.

 Najednou vyhlásili, že o tanec mohou žádat dívky. Zvedl jsem se a Yoongi už se chtěl také zvedat, ale já ho jen bez mrknutí oka obešel a přešel ke stolu, kde seděl postarší muž. Uklonil jsem se mu a vyzval jej k tanci. Ten se na mě podíval jako na zjevení, ale šel si se mnou zatancovat. Viděl jsem, že je tu nejspíš se svými kamarády a jen pozoruje tančící páry.

 Vedle sebe během tance jsem, ale uviděl Yoongiho. Tančil s krásnou dívkou. Velké oči, nádherná postava a neuniklo mi, jak se na sobě nepřirozeně při tanci lepí. Hned po tanci, za který jsem panu Jung poděkoval, jsem Yoongiho chytil za ruku a odtáhl si ho z parketu. „A tohle, tohle se dělá Yoongi? Taky ti dám radu, nelep se na jiné, když jsi tady se mnou." Lehce jsem si ho přitáhl k sobě, aby se ke mně sklonil, a věnoval mu lehounkou pusinku na koutek úst. „Tobě do těch koktejlů snad doopravdy dali alkohol." Dal mi pusu na čelo. „Nechtěl bys jít se mnou na chvíli ven?" Ani jsem se neptal proč a jen souhlasil. Vyšli jsme ven, kde už vévodila tma. Yoongi si vytáhl krabičku s cigaretami a hodlal si zapálit. „Doufám, že to nemyslíš vážně." Vzal jsem mu cigaretu, kterou už měl připravenou mezi rty. „Pokud se chceš připravit o tohle," Přitáhl jsem si ho k sobě za krk a políbil ho. „tak si klidně zapal." 

You are a boy?  {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat