17.

586 38 6
                                    

Pomalinku jsem se otočil za hlasem, který mi tak připomínal hlas toho krásného muže. Nemohl jsem uvěřit vlastním očím.  On je učitel? Celý jsem se zasekl. Yoongi přešel k dveřím a odemkl je, otevřel a nechal, aby se tam všichni nahrnuli. Na chodbě jsme zůstali jen já a on. Já na něj hleděl jako na mýtickou bytost. ,,Měla by jsi jít do třídy a nezapomeň, že na tebe budu čekat u skříněk." Řekl tak potichu, abych jeho slova slyšel jen já. ,, Samozřejmě, pane učiteli."  Lehce jsem se mu uklonil a šel do místnosti. ,,Takže klid třído, všichni se uklidníme. Přihlašte se na svoje počítače pod svými účty a najděte si na disku x složku s mým jménem. V té složce najděte svou třídu a tam máte úkol na tuto hodinu. Až to budete mít hotové můžete si dělat, co chcete." Všichni se pustili do práce, ale já jsem jediný zvedl ruku. ,,Ano, Jimin?" Řekl otráveně. ,,Obávám se, že ještě nemám založený účet." Řekl jsem stydlivě a on mě požádal, abych za ním přišel. Začal mi zakládat účet a využil rušna v místnosti pro potichou konverzaci. ,,Dneska ti to obzvlášť sluší." Zašeptal a já si rukama překryl červené tváře. ,,Děkuji, pane učiteli" Zdůrazňoval jsem oslovení. ,,Pojď si tady napsat své heslo." Řekl a nepohnul se ani o milimetr. Předklonil jsem se tedy ke klávesnici  a začal psát. ,,Musí obsahovat velké písmeno, malé písmeno, číslo a minimálně šest znaků." Podotkl. Oči měl, ale zabodnuté na obrazovce, aby věděl, co píši. Tak jsem se jen ušklíbl a začal psát. 

heslo: BabyGirl1

Kontrola hesla :BabyGirl1

,,V pořádku, pane učiteli?" Zeptal jsem se a narovnal se. ,,Ovšem, tady máš své přihlašovací jméno a heslo by jsem si tam být tebou nepsal." Podal mi papírek, na který rychle naškrábal mé přihlašovací jméno. 


You are a boy?  {YOONMIN}Kde žijí příběhy. Začni objevovat