Ubíhali týdny a náš vztah s Yoongim se více a více prohluboval. Ovšem k ničemu více intimnějšímu než jsou polibky, občasné doteky nebo perverzní slova, nedošlo. Sledovali jsme filmy, poslouchali písničky, mazlili se a Yoongi mi vždy před spaním četl klasiku. Věděl jsem, že jsem mu naprosto propadl. Slíbil jsem mu však, že si o něm nebudu hledat, kdo doopravdy je. Několikrát jsem málem naťukal do vyhledávače jeho jméno, abych to zjistil, ale překonal jsem se.
Byli tu téměř Vánoce a já jsem jako každý pátek mířil k Yoongimu domů. Dohodli jsme se, že k němu budu chodit pěšky, aby nebylo nápadné, že mě pan učitel Min vozí domů. Dnes byl Yoongi chladný a až moc vážný. „Yoongie, co se s tebou děje?" Posadil jsem se mu na stehna a pověsil jsem se mu na krk. „Budeme muset navštívit mou rodinu." Zaradoval jsem se. „Konečně je budu moci poznat." Řekl jsem s úsměvem a políbil Yoongiho na tvář. „Asi by jsi se neměl tak radovat. Zakroutil hlavou a pohladil mě po tváři. „To bude dobrý, Yoongie." Políbil jsem ho na rty.
„Musíš se uvolnit." Začal jsem mu rozepínat košili. „Neblbni, Jimine." Chytl mi ruce. „Neblbnu." Zamračil jsem se. Připadal jsem si divně. Vždy když jsem chtěl do našeho vztahu přivést trochu intimna. Yoongi mě odstrčil. Připadalo mi to divné. To snad nemá své potřeby? Já jsem vedle něj neustále nadržený. To se mu snad nelíbím nebo co?
Šel jsem do koupelny, abych se osprchoval, oblékl a šel spát. Provokativně jsem si vzal jen spodní prádlo a nebral si pyžamo, které jsem tu měl u Yoongiho na trvalo. „Měl by jsi se obléknout." Řekl vážně a já se obratem zeptal proč. Naschvál jsem se rozvalil po posteli, abych se dostal do pozice, kde na mě má krásný výhled. Yoongi došel až ke mě. Měl jsem z něj docela respekt, když se tvářil tak ledově. „Měl bys, protože jinak tě ten tvůj nádherný porcelánový zadeček bude bolet." Ušklíbl jsem se a ukradl si jeden polibek než odešel do sprchy. Neoblékal jsem se a jen se lépe uvelebil. Během chvilky jsem usnul, ale hned jsem se vzbudil, protože jsem ucítil, jak mi na obličej dopadají kapičky vody. Když jsem se plně probudil, ucítil jsem, že je na mě zezadu Yoongi plně natisknut.
ČTEŠ
You are a boy? {YOONMIN}
FanfictionŠatník plný krásných sukní, blůzek a nadkolenek. Možná by jste řekli, že je to šatník nějaké dívky? Omyl. Tento šatník patří šestnáctiletému chlápci jménem Park Jimin, který nastupuje na novou školu v Soulu.